Timp de un an de zile nu am avut nici o problema cu cei de la Cosmote gen costuri suplimentare nejustificate, chiar radeam de a mea sora care se certa constant cu ei din cauza ca apareau costuri nejustificate....dar se pare ca a venit si randul meu.....
Nu mica mi-a fost mirarea cand, dupa ce a aparut cost suplimentar, sa adun minutele din factura detaliata si surpriza...conform planului tarifar pe care il al am trebuia in luna respectiva sa imi apara convorbiri cu cost pt cca. 4 min, dar ei au taxat vreo 25 min. Am facut o sesizare catre Cosmote si mi-au raspuns ca factura respectiva este corect calculata(era de asteptat un astfel de raspuns doar nu...), acum m-am adresat la Protectia Consumatorului si astept raspuns.
Fac apel catre toti acei utilizatori care au probleme cu Cosmote!!!
Faceti sesizare catre cosmote la aceasta adresa de e-mail
clienti@cosmote.ro cu ce vi sa pare incorect, iar apoi cu sesizarea si raspunsul de la comote(pe care il veti primi in cateva zile prin e-mail) faceti o reclamatie online la Protectia Consumatorului
http://www.anpcnet.ro/ro/?page_id=178
.Este simplu si la indemana noastra a tuturor care avem probleme.
Cred ca daca vor aparea mai multe reclamatii la o autoritate a Statului si nu doar la nivel de forum, poate undeva o sa se puna un semn de intrebare!
Sa incercam nu ne costa nimic!!!