Zilnic, fie că este opt dimineaţa sau nouă seara, sunt sunat de către un robot pe telefonul fix pentru a-mi aminti să achit o restanţă de 20 de lei la o companie de cablu pentru a nu risca să-mi întrerupă serviciile. N-ar fi problemă dacă aş fi dator şi mi-ar atrage atenţia, dar nici măcar nu mai beneficiez de serviciile acelei companii de peste un an şi jumătate. Eu am antenă, nu ştiu cum de s-a ajuns la această sumă de plată. Poate că este o simplă eroare în baza lor de date, dar clar este că insistenţa lor este de-a dreptul sâcâitoare. Am sunat la relaţii cu clienţii şi le-am cerut să se scoată numărul meu din baza de date pentru a nu mai fi deranjat de acel robot. Mai întâi a trebuit să sun de câteva ori, pentru că mi se cerea un cod de facturare pentru a intra în contact cu ei, iar dacă eu nu eram abonat, nu deţineam un asemenea cod. Am reuşit să dau de ei, într-un final, după care am aflat că, de fapt, nu numai că nu am datorii, dar ei trebuie să-mi returneze 17 lei pe care i-aş fi achitat în avans. Întrebarea este, de ce mi-au fost ceruţi mai mulţi bani atunci când am renunţat la abonamentul cu vechiul furnizor şi de ce nu am fost sunat să-mi recuperez banii daţi în plus? Dacă era o restanţă, oare mai uitau?



Sursa: gazetanoua.ro