PRIMUL HYPERMARKET ROMANESC, VINE IN CRAIOVA!
LANTUL “SUCCES”, AJUNGE IN BANIE!
Compania SUCCES NIC COM deschide în 15 decembrie 2011, primul hypermarket românesc din Bănie! Prin deschiderea acestui punct de lucru , retailerul autohton doreşte să ofere craiovenilor un magazin de bun gust, foarte curat şi foarte aerisit, într-un climat modern, construit după cele mai înalte standarde UE cu o gamă de peste 40.000 de articole. Hypermarketul SUCCES, va sta la dispoziţia clienţilor 24 de ore din 24, oferindu-le zilnic, cele mai bune produse, servicii de calitate şi in acelasi timp, posibilitatea de a face economii de timp şi bani. Ansamblul este compus dintr-un hypermarket cu o suprafaţă de vânzare de 7000 mp , 1100 mp de galerii comerciale, 59 de case de marcat şi beneficiază de peste 1000 de locuri de parcare.
Compania SUCCES NIC COM îşi extinde lanţul de magazine cu acest punct de lucru la Craiova , în care se concentrează energia unei echipe tinere, determinate, ambiţioase şi motivate, ce a reuşit să îmbine armonios şi plăcut două aspecte : pe deoparte efortul şi politica echipei manageriale de a reface fosta clădire a hypermarketului PIC şi de a o aduce la cele mai înalte standarde europene în doar 45 de zile, iar pe de altă parte finalizarea la termen a acestui obiectiv important pentru municipiul Craiova, obiectiv ce a dat şansa la aproximativ 450 de persoane, cu sau fără experienţă, să îşi găsească un loc de muncă.
În anul 1994, Compania SUCCES NIC COM a pornit de la o idee simplă de a iniţia o afacere în domeniul comerţului en-gross şi en-detail cu produse alimentare, băuturi şi tutun, dar şi produse nealimentare.Ulterior aceasta şi-a existins activitatea în domenii precum : ambalare produse, benzinării, carmangerie, comerţ, construcţii, exploatare forestieră, panificaţie, prelucrare şi distribuţie material lemnos, prestări servicii şi producţie publicitară.
Lanţul kypermarketurilor SUCCES îşi propune să fie mereu aproape de clienţii săi cu produse food şi non-food, de cea mai bună calitate, la cele mai bune preţuri. Astfel, a hotărât lansarea pe piaţă a unor produse ambalate sub siglă proprie precum: zahăr, orez, făină, pesmet şi fasole, produse ce satisfac cele mai pretenţioase gusturi în materie de calitate. Acestor produse deja consacrate pe reţeaua de retail se alatură şi altele precum: apă minerală, ulei, conserve şi băuturi răcoritoare, toate ambalate sub marca: “Succes”. Compania va continua să-şi extindă gama sortimentală a produselor ambalate, în conformitate cu cerinţele consumatorilor şi care să corespundă sloganului: “Calitatea ne reprezintă, preţul ne recomandă.”
Raioanele hypermarketului au fost organizate in mai multe zone de consum, cu produse igienico-sanitare, produse pentru casă, de modă, electronice şi electrocasnice , fructe şi legume proaspete, peşte congelat şi peşte viu , lemne sau cărbuni. Mai mult, noul spaţiu comercial va fi dotat cu laboratoare proprii de brutărie, macelărie, gastronomie, cofetărie, patiserie şi pizza- rotiserie. Şi cum, brand-ul “Succes” pune întotdeauna preţ pe servicii de consiliere, clienţii pot beneficia de livrări gratuite la domiciliu pentru obiecte voluminoase, promoţii zilnice la toate tipurile de produse, locuri de joacă gratis pentru cei mici, ateliere de creaţie şi multe alte concursuri surpriză.