- EUR
- 4,9763
-
0-day Member
- Putere Reputatie
- 0
- Reputatie
- 10
- Puncte CF
- 0.0
Nu porneste
Salut am un ford mondeo 2001 ,131cp sa va povestesc tot.. poate ma ajuta cineva cand am cumparat masina licarea bujia in bord am zis ca este vro bijie arsa am cumparato asa timp de 7 luni masina a mers foarte bine insa dimineata scotea un fum alb cam gros de cand sa racit vremea masina nu mai pornea asa de repede ca pana ack am zis ca este din buji mam dus la servis am comandat 4 buji am dat 240 lei pe ele ,leam montat dar dejeaba bujia tot licarea dupa care dupe vro 2 zile incepusa sa moara motorul din mers indiferet de treapta sau de viteza ma pomeneam ca murea motorul mam dus din nou la mecanic si dupa care mia puso pe tester si mia gasit injector 1 mi la dat jos mam dus la un servis de reparatie injectoare mi lau facut am dat 350 de lam facut dupa am venit la montat pe masina la inregistrat bujia inceput sa nu mai licare dar masina tot nu pornea am traso cu o alta masina dupa care a pornit a stat vro 10 min la relantiu dupa care a murit motorul a puso din nou pe tester si ia dat modul pompa de injectie sau ma rog cum io zice nu stiu cum se zice corect am incercat din nou sa o pornesc dar nici chip sa porneasca insa masina cand dai la automat da semne ca ar vrea sa porneasca insa nu porneste un mecanic ma invatat sa ma uit in filtru de motorina daca gasesc pilitura in filtru insa nu e nimik in el mecanicul imi cere 20 de mil sa faca pompa de injectie invatatima va rog poate stiti vro ideie cum aflu singur ca pompa nu are nimik va multumesc si daca sunteti amabili ma puteti suna la nr 0761324193 motorul este de 2000 TDCi
-
-
0-day Member
- Putere Reputatie
- 0
- Reputatie
- 10
- Puncte CF
- 0.0
ionut credema ca nu mai stiu ce sa fac mie ca dau bani de pomana las cumpara dar pe tester ia dat modulul pompa injectie ai ideie de ce? ia in ultimu timp na mai vrut sa porneasca nici cu dea dreacu
-
Newcomer
- Putere Reputatie
- 0
- Reputatie
- -25
- Puncte CF
- 0.0
salut!am acelasi model de ford TDCI 131 cp,am avut aceeasi problema,in mers imi murea motorul si se aprindea martorul la bujii.la mine a fost din 2 motive:
1 am alimentat cu motorina ECO DIESEL de la MOL
2 nivelul scazut la antigel
Am fost la tester si au zis ca e dus nu stiu ce senzor la pompa de injectie si posibil 1 sau mai multi injectori,spre norocul meu ca nu am lasat masina in service pt reparatie si am consultat manualul masinii.O sa ai o surpriza cand o sa vezi in carte ce semnificatie are acel martor de bord:indica daca functioneaza sau nu bujiile incandescente si\sau proasta functionare a sistemului de racire si\sau a sistemului de incalzire normal sau auxiliar.verifica nivelul la antigel si completeaza chiar mai sus de niv max de la vasul de expansiune si schimba MOTORINA!masina e dotata cu pompa de inalte si ESTE FOARTE PRETENTIOASA LA MOTORINA!!!!acum alimentez de la rompetrol sau lukoil si masina merge fara nici o problema,acelasi lucru te sfatuiesc si pe tine sa faci si sa alimentezi pe cat posibil cu motorina cat mai scumpa din cauza pompei de inalte EXCLUS MOL!!!!nici sa nu iti treaca prin cap sa bagi la "galeata".curata instalatia de motorina si sa dea dumnezeu sa iti mearga asa.(daca se strica injectorii sau pompele se aprinde alt bec,la tester da presiune mica din cauza senzorilor de la racire care nu lasa motorul sa se tureze)bafta si spor la treaba!