- EUR
- 4,9763
-
-
mitsubishi-Cele trei diamante (sau trei romburi) ale siglei Mitsubishi reprezinta elicea unui vapor, amintind de activitatea de inceput a constructorului nipon
porsche-Emblema Porsche este in mare parte identica cu cea a orasului Stuttgart, construit pe locul unei ferme de armasari – de unde si calul de pe sigla. Coarnele de cerb si dungile ros-negre provin de la steagul Regatului Wurtemberg (actualmente landul Baden-Wurtemberg).
wolkswagen-Povestea siglei Volkswagen este simpla. Aceasta contine literele V si W: „volks” înseamna “a poporului”, iar “wagen” – “masina”.
LAMBORGHINI- Logo-ul Lamborghini este simplu de descifrat: este vorba de un taur dezlantuit. Ferruccio Lamborghini iubea coridele. Acest lucru reiese nu numai din logo, ci si din numele purtate de automobilele Lamborghini de-a lungul timpului. Aproape toate au purtat numele unor tauri celebri sau ale unor rase nobile de tauri.
Last edited by DMX; 22-12-2007 at 14:27.
Motiv: Automerged Doublepost
-
am mai aflat ceva...
MAZDA- Logo-ul Mazda a fost realizat de Rei Yoshimara, un renumit creator de imagine pentru corporatii, V-ul reprezentînd o pereche de aripi intinse. Pentru Mazda, acestea simbolizeaza «creativitatea, simtul misiunii, delicatetea si flexibilitatea caracteristice marcii».
TOYOTA- Sigla Toyota contine trei elipse care reprezinta inima clientului, inima produsului si progresul tehnologic si oportunitatile nelimitate ale viitorului. In japoneza, «toyo» semnifica abundenta, iar «ta» inseamna orez. In unele culturi asiatice, cei binecuvîntati cu o abundenta de orez sunt binecuvantati cu multa bogatie.
-
AUDI: Another Ugly Deutsche Invention.
FIAT: Failure in Italian Automotive Technology.
FORD: Fix Or Repair Daily.
PONTIAC: Poor Old Nigga Thinks It's A Cadillac.
SAAB: Shape Appears Ass-Backwards.
HYUNDAI: Hope You Understand Nothing's Driveable And Inexpensive.
VOLVO: Very Old Vehicular Object.
PORSCHE: Proof Of Rich Spoiled Children Having Everything.