Nu am habar ce motor avea tipa...!! Am zis si eu asa.. vorbe in vant..Poate era si mai slab.. totusi.. e un VW
Nu am habar ce motor avea tipa...!! Am zis si eu asa.. vorbe in vant..Poate era si mai slab.. totusi.. e un VW
ma...tine foarte mult de sofer,nu neaparat de masina
poti sa ai tu masina ciumeaga...daca nu stii sa-i dai,tot degeaba
o fi avut ea TDi-ul ala de zice Devians...daca nu stia cand sa-i dea la motor,si in ce turatii sa il tina...tot degeaba
si pana la urma,presupunand ca totusi e vorba de TDi...motor cu cuplu mare...deci daca-i dai in sarcina...duce motoru' si face si un benzinar de rushine
partea proasta e ca urca un pic mai greutz in turatii...
Ti-ai dori uneori sa fi canibal, nu atat din placerea
de a-l devora pe cutare sau cutare, cat din aceea de
a-l vomita.
http://www.nucarpatica.org/
în sutele de mii de km pe care i-am parcurs, am avut doar 3 race-uri cu femei.
1. eram cu o dacie 1400/5 trepe pe drumul spre Vâlcea, mergeam la viteza de croazieră care este 120 km/h şi vine o tanti din spate cu un oltcit cojit, mă depăşeşte fără să ripostez şi fără să-mi dau seama că e femeie ...
Normal că mi s.a pus pata când am văzut-o că merge în faţa mea şi nu are de gând să accelereze, mai ales că aveam boală să-mi demonstrez că oltciturile nu stau în faţa daciilor. Am intrat pe autostrada ce intră în oraş prin faţa Oltchim-ului şi am tot încercat să o depăşesc, dar nu am reuşit din cauza maşinilor mari care erau prin zonă, fata nu se lăsa, aşa că am reuşit în final chiar pe podul de la intrare în Vâlcea să trec de ea pe banda din dreapta la 135 km/h. Normal că la la prima maşină care a venit de pe contrasens, i-am tras o frână de control să îi arăt găinii who's her daddy.
2. cu renault clio pe sibiu deva, tanti cu o alta în dreapta ei mă depăşeşte chiar la ieşirea din sibiu într-un peugeot 307. În prima fază m-am luat doar după ea să văd ce ştie fără intenţie să o depăşesc ... vroiam doar să îi arăt că nu-i chiar aşa cu pejourile ... Merge fata pe tot drumul cu 130-160, eu tot în depăşiri să o recuperez într-un final o atac la vreo 70 de km distanţă de locul în care m-a depăşit. N-am reuşit din prima, dar la un semafor din orăştie am dat atacul decisiv pe un galben şi am depăşit-o pe contrasens. N-a mai pupat ea cur de clio până am ajuns în deva, probabil şi-a dat seama că sunt mai nebun decât ea ...
Un singur punct în minus ... o femeie pe la vreo 45 de ani într-o corola, s-a ţinut după mine din balş, vreo 20 km, n-am lăsat-o nici de-al dreaq să mă depăşească (eram cu un oltcit trs), în final a prins o trasă ideală şi dusă a fost cu toate cele 5500 de rmp pe care le băgam eu în bietul oltcit.
m-am uitat la ea când mă depăşea la 150 km/h, avea figura unei vrăjitoare, am citit pe faţa ei expresia:
În final s-a dus ca vântul, am lăsat-o mai ales că deja licăreau becurile roşii de la ulei la mine ca stroboscoapele.
Permite-mi sa te contrazic... Cand iti cumperi masina noua, daca citesti atent in cartea ei, se precizeaza sa nu o turezi excesiv sau sa franezi brusc (decat in cazuri exceptionale, ca sa se "aseze" placutele de frana) cam vreo 4000-6000 Km (depinde de masina). Crede-ma pe cuvant ca m-am uitat special si la altele, nu numai la a mea (si nu erau Dacii )Mesaj iniţiat de TranceRem
nu conteaza masina,ci soferul..si mai ales tupeul si curajul pe care il are soferul si cat de mult ii pasa de masina. vb ei..are sange in ea....cum masina numai am..o provoc la un sucD:
putine femei stiu cu adevarat sa conduca.eu pana acum am vazut 2 : o tanti programatoare si o taximetrista.ambele "simteau" masina
eu nu am mers doar cu o singura soferitza si anume una pe bacriz,cred ca o stitzi ca probabil e singura
oricum e foarte sprintena
mai este una si la RAT, pe un autobuz galben, mai slabutza ea asa de felul ei. cat despre tanti de pe bacriz ..... uuuuuuuuuuuu !!! moama cum se baga !! face masina sa planga!
niciodata n'a fost sa nu fie cumva
In trecerea grabita prin lume catre veci/ fa-ti timp macar o clipa sa vezi pe unde treci!
io am mers la viata mea cu 3 femei: soramea, o colega si o pretena. colega si prietena se pricep la condus chiar foarte bine. placut impresionat de amandoua. da soramea e catastrofa. este tipul de soferita de care ma feresc in trafic. pana acum am vazut doar un acident live facut exact in fata mea din prostia excesiva a unei femei.Mesaj iniţiat de BaDEviL
Eram la o intersectie foarte aproape de Segarcea(craiova) si in mijlocu intersectiei e o groapa ditamai. erau masini parcate pe stanga si pe dreapta si ca sa ocolesc groapa trebuia sa trec pe contrasens. Am mers eu asa frumos si exact cand sa ocolesc goapa vine unu cu un cielo din fata. am oprit amandoi si io am dat inapoi sa treaca el. Acu intervine aia. Ea statea in masina parcata pe stanga mea deci in dreapta aluia cu cielo. Exact cand a trecut el pe langa ea(pe acolo pe unde ii facusem eu loc) aia a plecat de pe loc si i-a agatat masina de la usa din spate pana la tripla . arata destul de nasol. si pentru ca tot nu era deajuns, dupa ce s-a dat omu cu cielo mai spre stanga sa se poata aia da jos din masina proasta a accelerat si a fugit . nu am mai stat sa vad daca se ia ala dupa ea ca nu era treaba mea da oricum tare faza...
Si pentru fetele care ne cred msiogini: mergeti si voi cu un baiat in masina si va garantez ca o sa va arate toate masinile conduse de femei doar dupa comportament. Pana acu doar odata m-am inselat. Cine stie ce catastrofa era ala
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
Mesaj iniţiat de dragosbogoi
"Permite-mi sa te contrazic..."
la autoturismele DACIA 1300 (si 1310) rodajul se face in felul urmator: in 1500 km sa nu se depaseasca viteza de 60-70 km/h la capacitatea nominala!!
sorry pt offtopic da omu trebuie lamurit
101% essence
nu stiu de dacie dar la oltcit scrie asa
"pana la efectuarea a 1000 km <parca> turatia motorului nu trebuie sa depaseasca 4000 rpm iar dupa terminarea rodajului 6500 rpm )
deci la dacie undeva pe la 2000 rpm
holy shit !!! azi am vazut o FEMEIE la volanul unui microbuz (RAT)
Eram cu un amic in masina pe strada dinspre Ciuperca spre East17 si vroiam sa facem la stanga spre Top Speed. In fata, in mijlocul intersectiei, intr-un Martir, era o tipa care bloca toata circulatia. Tipa nu stiu ce facuse la masina ca statea in mijlocul intersectiei si se uita lung in jos, la pedale. Am reusit noi inr-un final sa trecem de ea suduind si ne vedeam de drum mai departe. Pana la urma nu trece mult si tipa probabil ca s-a prins cam ce fac pedalele alea si a inceput sa bage viteza ca nebuna... Ne depaseste si loveste un pisoi care trecea strada si isi alerga un confrate. E bine ca nu a fost un om dar tot mi-a stricat aia ziua... Dupa ce ca nu stii care frana si care e ambreiajul mai gonesti si ca apucatu'...
C:/DOS
C:/DOS/RUN
RUN/DOS/RUN
Asa stiam si eu de faza cu rodajul.. ca trebuie sa faci nuj cate mii de km la nuj ce turatie maxima.., insa cum a spus cineva mai sus, sunt si masini care nu au nevoie.. de exemplu cum este acest Citroen, pentru ca proprietarului i s-a spus: "nu trebuie sa-i faci rodaj" si mai ales.. ca la intoarcere din Bucuresti, am oprit la centrul Citroen de la Pitesti pentru a intreba daca este normal sa se incinga atat de mult evacuarea (pur si simplu se roseste).. la care i s-a spus: nu are nimik daca se roseste.. asa se face pana se caleste fierul si i-a mai spus.. ca motorul actual de pe Citroen, este motor de turatie.. asa ca sa-i dea cat duce, ca nu are nimik
Si mai este o vorba:: CUM INVETI MASINA SA MEARGA IN PRIMII KM, ASA O AI TOATA VIATA DECI NU O INVATATI PUTUROASA
mai trebuie sa nu fie puturos nici ala de o biciuieMesaj iniţiat de DeViAnS
Banii nu te schimbã, ii schimbã pe cei din jur.
Uneori e mai nobil sã spui o micã minciunã decât un adevãr dureros.
Mesaj iniţiat de DeViAnS
Nu va mai luati dupa ce spun toti diletantii... Cititi in cartea masinii, ca nu degeaba au editat-o aia... Daca ar fi sa ne luam dupa toti "priceputii", pai atunci ar trebui sa tinem la "formatat" 12 ore un acumultor pe Li-ion la un telefon... Desi toata lumea stie ca odata incarcat nu mai primeste curent
P.S. Ti se pare "normal" sa se inroseasca evacuarea? Indicatoarele de bord ce zic?
hm.. nuj ce sa zic... nu stiam ca vorbesc un profesionist.. esti inginer la ferrari ?Mesaj iniţiat de dragosbogoi
sau.. ai acasa cartile de la toate modelel de masini existente?! uite ca la motoru asta.. kiar nu-i trebuie rodaj ! daca cei care le importa si le repara spun ca nu trebuie.. tu crezi ca lor le place sa vina lumea cu masinile inapoi sa le repare?!
Daca ei au zis ca este normal la inceput sa se roseasca evacuarea pana cand se caleste fierul.. inseamna ca asa este.. si tinand cont ca ruleaza cu ea pana la 7000 rpm mi se pare normal sa se roseasca..!!! Masina.. este de ultima generatie, deci esti avertizat de computerul de bord pentru orice problema. Am mai spus.. fiind un motor de turatie.. este logic faptu ca se ajunge la temperaturi super mari!
tu ce zici? o sa o repare fara sa iti ceara bani? nu! o sa-ti tranteasca in nas ca nu ai respectat conditiile de exploatare asa cum sunt indicate in manualul masinii. as zice sa citesti inainte din scoarta in scoarta cartea ei, chiar daca multe lucruri o sa ti se para puerile, te asigur ca vei descoperi si cateva chestii interesante. precum un disclaimer de genul "garantia nu se aplica in caz ca nu au fost respectate conditiile de exploatare" sau mai exact partea cu rodajul.Mesaj iniţiat de DeViAnS
niciodata n'a fost sa nu fie cumva
In trecerea grabita prin lume catre veci/ fa-ti timp macar o clipa sa vezi pe unde treci!
Mesaj iniţiat de manlif2_0NO COMMENTNu as vorbi in
necunostinta de cauza..
insa daca nu intelegeti..
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: