fratilor, da' indicatorul ala, cu limita de 40 la ora, spre finalul podului inspre curba nu l-ati vazut? ca rasare mare si frumos ca o luna in bataia farurilor de dupa "cocoasa" podului... sau ala o fi pus pentru fraieri... probabil ca si panoul pus exact inainte de pod, care semnalizeaza intrarea in craiova, cu limita de 50 km/ora si simbolul orasului pe el, tot invizibil e (pentru ca podul este pe sector de drum european, insa in localitate, si nu e deloc prost proiectat, ganditiva la cum sunt curbele de la pod de la electro, cele doua fiind proiectate ca poduri de oras, eu zic ca asta de pe varianta e mai bine proiectat, curba este perfecta (cu raza constanta) si o data inscris in ea tii volanul constant in aceeasi pozitie)...
dar pentru ca m-am luat destul de voi, sa va si sustin un pic: inainte de pod cred ca ar trebui pus un indicator mare de informare pe care sa fie ilustrata "harta" drumului (pozitionarea podului, curbei si a giratoriului), insa daca nu ati vazut indicatoarele amintite de mine mai sus, la aia 150 km/h cu care va apropiati de pod nu prea cred ca o sa stati sa-l analizati....
cat despre limitele de viteza, daca nu cunoasteti (nu ati fost niciodata pe) tronsonul respectiv de drum, ar fi bine sa le respectati, hai maxim un +10 km/h, ca nu se stie ce sector de kkt urmeaza si va vedem la stirile de la ora 5. personal, eu sunt mai shickin' si nu am coborat-o cu mai mult de 50 km/h. si prima data am fost pe acolo pe vremea cand nu era nici un marcaj (nici nu se deschisese oficial), insa daca esti destul de atent la drum si anticipezi, iti dai seama ca urmeaza o curba cel putin nasoala.