Am vorbit cu el mi-a zis de locul 3 ... de mentionat ca a fost prima oara cand a venit la Craiova ... si masina la iesirea de pe viraje nu tragea
Am vorbit cu el mi-a zis de locul 3 ... de mentionat ca a fost prima oara cand a venit la Craiova ... si masina la iesirea de pe viraje nu tragea
Masina tragea dar are tractiune spate si se invartea cu ea in loc daca ii dadea blana. Asta nu e masina de VTM, este masina americana facuta pentru drumurile drepte ale americanilor, nu pentru curbele de pe bucovat
PS: ar fi bine daca poate cineva sa uploadeze un scan dupa foaia clasamentului
requested pictures.... o sa rog pe bubu sa imi dea un scan dupa foaia cu numerele de concurs si masinile
o sa incerc eu de maine sa strang pozele ...am vb cu 2 prieteni de-ai mei si au zis ca au cam 2500 de poze si o sa fac un dvd si o sa incerc sa il pun undeva pe un ftp sau sa il urc pe craiova torent. vad de maine... o sa ma apuc de asta...
1. cand am auzit ca nu l-a lasat, m-am dus sa vb cu tata. si tocmai cand eu ii ziceam ca la noi nu a venit niciodata, deci n-a facut probleme. ca problemele care le-a facut, a fost sanctionat si au trecut, ca s-a dat la ultima cursa si n-a mai facut probleme incepe el sa injure de la poarta si stiti bine ce s-a intamplat mai departe. pt viitor nu stiu ce sa zic, nici acum nu a fost decizia mea. timpul rezolva multe.
si acum ca injura pe forum ce castiga, mi-e greu sa ii sterg ce scrie, mi-e greu sa ii dau ban ? ma pune decat in situatii neplacute si sunt prins la mijloc. daca nu incepea sa injure eu cred ca il convingeam pe tata sa il lase sa se dea.
2 si 3 nu cred ca ai inteles cum a fost cu premierea. sponsorul a zis ca premiaza clasa 2000 cmc (300 eur loc 1, 200 eur loc 2 si 100 eur loc 3). iar la premiere a zis ca locul 1 si locul 3 nu au avut stickerele lui si ca nu ii premiaza. parerea mea e ca a procedat corect, da niste bani pentru expunere, si daca cei care s-au suit pe podium nu au avut sigla lui pe masina, care intre noi fie vb oricum trebuia sa le aibe, omul nu i-a premiat. asta a fost motivul pt care a luat decat cioara premiul. lui marius din cate am inteles i-a zis de la inceput, pune-ti stickerul, si nu l-a pus. ALN al3xius zice ca l-a avut in prima urcare si dupa aia l-a dat jos, sponsorul zice ca nu l-a avut si tind sa cred ca omul a urmarit stickerele lui de pe fiecare masina.
despre antireclama, e tocmai invers, premiile a fost vb ca le da in produse si servicii de la service-ul lui si la cursa s-a razgandit si a dat bani cash, sa ii foloseasca fiecare cum crede de cuvinta.
nu vreau sa ma situez in antiteza cu cei care cred ca sponsorul nu a procedat corect si nici nu tin mortis sa i se dea dreptate, fiecare e liber sa gandeasca pentru el.
@462 - Andi (Bubu) - la start, Artur - la stop.
Trebuie mentionat ca a fost de un real ajutor dl. Pruna, tatal lui Mitza si al lui Dani.
Filmul cu iesirea in decor a lu' Tenu' se poate vedea pe youtube la adresa de mai jos.
http://www.youtube.com/watch?v=QOJJLqZ7GSo
mai sunt cam 500 de poze si filme cu fiecare masina la fiecare urcare - in cursul saptamanii sper sa fac un montaj cu ele si sa le pun pe youtube. pt poze si filme, traiasca Mede, care a venit tocmai de la Bucuresti pt asta.
Last edited by Moderator; 21-09-2008 at 21:58.
DJ35GAB ce loc a ocupat?
2 - la general
clasamentul si timpii pe fiecare urcare : http://www.autooltenia.ro/20sep2008/clasament.jpg
sau cu inca vreo 6-7 poze la adresa :
http://www.autooltenia.ro/20sep2008/poze.php
Salutare. Sunt conducatorul "pontiacului".
In primul rand ca masina este Chevrolet Camaro. Am fost inscris la generala (motor 5700 cmc 300cp). Pontiac Firebird este tot de la GM si in mare parte identic tehnic cu Camaro dar aspectul este destul de diferit.
Am iesit pe 3 general dupa domnul cu megane-ul si impreza. Este prima data cand merg la acest gen de competitie (de obicei merg doar la drag racing). Eu sunt mai mult decat multumit de cum m-am prezentat.
Problema cu iesirea din curbe am avut cam dupa a 3-a tura de cand cred ca am inceput sa am ceva mai putina putina benzina si imi taia alimentarea (cred ca ramanea pompa fara benzina - am venit cu cam 15-20L din 60L rezervorul). Ultimele 2 ture (care contau) mi-a taiat alimentarea o fractiune de secunda cam la una din 2 curbe exact la iesire cand revenea masina din centrifugare. Cu toate acestea tot am scos timp mai bun decat primele, odata cu invatarea cat-decat a traseului si modului mai bun de abordare a lui. Cand mai particip la evenimente de acest gen ma voi asigura sa am mai multa benzina sa evit acest gen de problema
pt "xmagiceye": Sunt putin contrariat. Nu stiu exact daca ai vazut cum am mers, si daca ai vazut cu ce ma compari? Parerea ta este ca o masina "europeana" cu tractiune spate ar parcurge curbele cu pedala la fund? Din cate am inteles baietii cu bmw si subaru s-au invartit incercand ceva de genul asta chiar cu tractiune integrala (este adevarat insa ca aveau amandoi probleme cu cauciucurile).
Vorbele astea "masina americana facuta pentru drumurile drepte ale americanilor" le aud prea des de la oameni care n-au condus asa ceva. Recunosc ca mi-am intarit ceva suspensia pe spate (barele stabilizatoare tuburi cu tampoane poliuretanice, rigidizare caroserie) dar directia si suspensia fatza sunt beton din fabrica, si eu consider ca a stat foarte bine pe curbe. Pe de alta parte inteleg ca pe unii ii roade invidia ca Coca-Cola Company are produse cu capacitate mai mare ca motoarele lor si gasesc scuze gen "consumul", "e americana" si "doar 300 cai?" cand aud de motoare V8 5.7L dar macar sa nu mai vorbim asa ca suna bine si "zice lumea".
Multumesc organizatorilor pentru o experienta foarte placuta, baiatului cu scuterul ca mi-a imprumutat casca sa pot participa si spectatorilor care m-au incurajat. Astept ceva poze si filme de tras!
Sanatate.
Last edited by flexus; 22-09-2008 at 04:54.
Salut,
In primul rand felicitari pentru locul ocupat in cadrul concursului.
In al 2-lea rand recunosc ca nu am mers cu un chevrolet camaro dar am si eu BMW E90 cu tractiune spate si cam stiu despre ce e vorba.
Am fost la cursa (aveam vizibilitate pe 3 curbe) si am observat ca la iesirea din viraj masina fugea de spate(supravira) dupa care o redresai iar in momentul respectiv comentariile auzite pe tema masinilor americane pe drumuri europene mi-au venit in minte(nu sunt chiar putine).
Ai zis in post-ul tau ca masina nu tragea dupa viraj, nu stiu ce electronica are pe el camaro-ul dar la BMW cand incepe sa piarda aderenta ii taie alimentarea(DTC).
Nu am afirmat ca o europeana cu tractiune spate se descurca mai bine, de aceea f putine masini cu tractiune spate au participat la concurs, ideala pentru asa ceva consider ca este o integrala.
Felicitari si celorlalti concurenti care au facut spectacol: Tenu, Abi, Gab, Duta, Megane-ul, Cioara.
Asfalt intins!
eu am luat locu 1 la 1600 si nu am primit nimik...aveam si abtibildul ala lipit pe capota...din bun simt putea sa dea la toti care au urcat pe "podium" cate 50 de euro si era toata lumea multumita...macat benzina sa ne-o scoatem si noi
Nu am nici un fel de control de tractiune. Primele 2 ture le-am facut mult mai putin ordonate si cu alunecari mai mari si nu mi-a taiat alimentarea deloc. Iar dupa aia a inceput sa taie tot mai des, lucru care mi-a sugerat ca e ceva progresiv si probabil legat de benzina din rezervor.
Legat de problema cu tractiunea spate, eu nu o vad ca un dezavantaj. In curbe mergeam practic cu fatza scartzaind iar abia daca acceleram peste un punct se ducea spatele si se stabiliza fatza. In aceeasi situatie o tractine fatza in ultima faza pierde complet directia si merge spre shantz. Cred ca conteaza mai mult greutatea si cauciucurile decat tractiunea, si dupa cum am vazut multe masini erau sub o tona si pe slickuri, in timp ce eu am 1600kg si cauciucuri de strada, de care sunt extrem de multumit dealtfel (de vara).
Integralele sunt cele mai avantajate insa cum ai spus si tu
Am eu cateva poze si un film
http://www.youtube.com/watch?v=ypACts6PVss
felicitari organizatorilor pentru cursa ,dar sper sa se faca o clasa de 1800.
sa puna cineva niste poze
Lui Alin , eu am lipit stick-erul pe luneta !ALN al3xius zice ca l-a avut in prima urcare si dupa aia l-a dat jos, sponsorul zice ca nu l-a avut si tind sa cred ca omul a urmarit stickerele lui de pe fiecare masina.
Intradevar era praf si nici nu am insistat ca sa fie usor dat jos.Probabil ca a zburat dupa prima urcare !
Adevarul este undeva la mijloc.Sponsorul are dreptate ca nu a beneficiat de imagine, dar concurentului nu i s-a comunicat de ce trebuie sa poarte acel stick-er !!
Parerea mea este ca isi facea mai multa reclama daca totusi inmana premiile
Cu asta demonstra mult mai multe !!
As dori si eu filmulete de la cursa daca se poate, in special cu C4 alb. Multumesc.
Pot si eu sa confirm ca a fost lipit pt. ca eram cu Robert si Alin cand l-au lipit ... ideea e alta : cand eu i-am zis sponsorului ca a fost lipit si astea, a zis ca nu a vazut , ok ! Dar cand i-am zis ca pe viitor sa nu mai faca plestile alea de afise ca sunt prea mari si de prost gust a zis ca trebuiau lipite pe tabla ....pai sa nu mi-o ia in nume de rau nici Bubu nici domnul sponsor dar ma p*s cu un jet atat de mare pe aia 300 de euro ai lui incat ii transoform in leva bulgaresti...si cred ca e de acord cu mine orice participant ...
Cine dracu strica vopseaua la masina pt. 300 de euroi ?
Era baiat daca dadea banii aia la podiumul general si nu la grupa cea mai mare(pt. ca a fost discrimanare fata de grupele mici ) si daca era atent ce masinii ii poarta stickerul . Oricum cu Dl. Enulescu eu zic ca s-a facut de un mare rahat ...dar ma rog, nu e treaba mea !
Felicitari organizatorilor pt. cursa, felicitari tuturor participantilor si in special Alin(Type R) si Basy(C4 Alb) ca doar sunt ai nostrii .
Super marfa au mers Dl Enulescu, Ten-u , Cioara(s-a inchis la non stop cum intra in primul viraj de stanga...) , Dutza , Gabu si nu in ultimul rand Flexus !
Cupa de Fair Play trebuia sa mearga la Pilu ...mie mi-a parut super rau de el , voi organizatorii nu aveati de unde sa stiti ce s-a intamplat dar daca tot s-a dat o cupa de Fair Play , la el trebuia sa mearga !
Pilu a abandonat din cauza unei probleme la casta de directie ,problema care s-a rezolvat ulterior dar el nu a mai vrut sa urce in mansele cronometrate pt. ca nu cumva sa se blocheze din nou directia si "sa rupa picioarele la oamenii aia nevinovati" ...exact asa s-a exprimat !
Din partea mea...jos palaria!
Cam asta vroiam sa zic despre aceasta cursa , a fost frumos , sincer !
Cu respect,
Alexius.
In anii ce-au trecut mi-am trait visul ...
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: