alt tip de grafica 3D


  1. #1
    Member Graphite's Avatar Graphite reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    29-06-2006
    Varsta
    40
    Sex
    M
    Mesaje
    121
    Mesaje bazar
    1
    Putere Reputatie
    37
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    20.0
    Usergroups:

    alt tip de grafica 3D

    Nu-i cine stie ce dar macar nu sunt masini ... modelele sunt semy low poly in sensul ca sunt exact cat trebuie pentru engine-ul folosit, iluminarea e baked in texturi si scena (prima) are in jur de 30k triunghiuri. De partea de programare e "de vina" un coleg si prieten.


    http://www.youtube.com/watch?v=Nul11y1zgtQ

    Renderuri* cu modelele nu am dar daca doriti se rezolva, desi, tinand cont ca sunt low poly nu sunt prea realiste.

  2. #2
    Custom User Title xan's Avatar xan este deja o vedeta xan este deja o vedeta xan este deja o vedeta xan este deja o vedeta xan este deja o vedeta xan este deja o vedeta xan este deja o vedeta xan este deja o vedeta xan este deja o vedeta xan este deja o vedeta
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    6,175
    Mesaje bazar
    42
    Putere Reputatie
    68
    Reputatie
    1475
    Puncte CF
    86.5
    Usergroups:
    very nice, in special dinamica
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #3
    Banned WarLock's Avatar WarLock reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    24-01-2006
    Locaţie
    Rovine
    Varsta
    33
    Sex
    M
    Mesaje
    3,426
    Mesaje bazar
    189
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    foarte tare frate.

  4. #4
    Senior Member duncan's Avatar duncan va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    913
    Mesaje bazar
    875
    Putere Reputatie
    42
    Reputatie
    60
    Puncte CF
    13.0
    Usergroups:
    Cat timp ti-a luat sa-l faci?

  5. #5
    Member Graphite's Avatar Graphite reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    29-06-2006
    Varsta
    40
    Sex
    M
    Mesaje
    121
    Mesaje bazar
    1
    Putere Reputatie
    37
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    20.0
    Usergroups:
    programarea 2 saptamani si ceva , modelarea 2 saptamani si asta in mare parte datorita faptului ca era ceva nou si pt mine si pentru programator si a trebuit sa invatam multe pe parcurs ... spre exemplu bounding-boxurile (care nu se vad) le-am facut pe unele chiar si de 5 ori iar chestia cu umbrele ... iarasi a durat ceva pana sa arate asa.

  6. #6
    Senior Member duncan's Avatar duncan va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    913
    Mesaje bazar
    875
    Putere Reputatie
    42
    Reputatie
    60
    Puncte CF
    13.0
    Usergroups:
    E de-a dreptul spectaculos! Banuiesc ca sunt necesare cunostinte solide dobandite in ani. Oricum, a meritat efortul! Pacat ca nu poti fi si remunerat pentru aceasta activitate. (desi se castiga foarte bine pentru proiecte la cerere)

  7. #7
    Banned Mihai_z reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    11-02-2006
    Sex
    F
    Mesaje
    621
    Mesaje bazar
    36
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Chiar imi place cum a iesit destul de greu sa faci coliziunile...eu stateam cate 3-4 nopti sa le fac in 2d in flash...banuiesc ca e apx la fel adica fiecare cutie e o variabila oricum BRAVO! E chiar superb

  8. #8
    Member Graphite's Avatar Graphite reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    29-06-2006
    Varsta
    40
    Sex
    M
    Mesaje
    121
    Mesaje bazar
    1
    Putere Reputatie
    37
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    20.0
    Usergroups:
    Sincer programatorul a avut mult de munca, habar n-am de programare dar din cate banuiesc una e sa scrii cod si cu totul altceva e sa tragi de cativa vertecsi. problema la mine a fost ca toate modelele trebuiau sa fie curate si bounding boxurile sa fie cat mai apropiate ca forma de model plus unele tehnici noi pe care a trebuit sa le invat.
    Programatorul lucreaza de ani buni de zile si mai e si extra-smart, eu modelare fac de 4 ani dar cu pauze mari si mai mult m-am axat pe "bibilirea" maxului, ca atunci cand am o problema sa o pot rezolva prin cel putin o metoda. Lucrari nu am cine stie ce dar lucrez la asta chiar acum.
    Orice in legatura cu partea de modelare, texturare, iluminare raspund cu drag restul, sincer, habar n-am.
    Pot sa mai spun doar ca prin proiectul asta am invatat multe lucruri (chichite) pe care le vom implementa intr-un alt proiect existent si mult mai complex.

  9. #9
    Banned sharko's Avatar sharko reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    02-10-2006
    Locaţie
    iti suflu in ceafa Age: 14287
    Varsta
    33
    Sex
    M
    Mesaje
    642
    Mesaje bazar
    215
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:

    despre denaturarea adevarului

    draga mincinosule,

    daca tu ai lucrat 20 de ore la 5 cuburi si doua ceainice, pe care le-ai renderizat cu scanline, atunci cu siguranta nu ai facut tu audi-ul cu care te-ai laudat, iar daca l-ai facut probabil ti-a luat 4 ani programare nu-ti trebuie pentru ce ai facut tu acolo. simularile se fac foarte usor cu havok, simulatorul incorporat in max, si nu trebuie nici macar sa te atingi de tastatura ca sa le faci. distractie placuta la urmatorul tau proiect complex in care vei implementa noile cunostinte dobandite din experienta asta minunata pe care ai avut-o cu cele 6 poligoane modelate in 20 de ore. sa ne arati si noua, suntem curiosi. decat sa pierzi timpul postand 20 de randuri de minciuni, poate ar fi mai bine chiar sa inveti ceva.

  10. #10
    Member Graphite's Avatar Graphite reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    29-06-2006
    Varsta
    40
    Sex
    M
    Mesaje
    121
    Mesaje bazar
    1
    Putere Reputatie
    37
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    20.0
    Usergroups:
    Sharko, nu au fost 20 ore , au fost 2 saptamani si crede-ma ca nu am niciun chef sa ma apuc sa iti demonstrez ca te inseli grav de tot mai ales cand probabil toti cei care au vazut acel filmulet si-au dat seama imediat ca este vorba de un engine grafic si un motor fizic.
    Oricum din ce ai scris se vede clar ca nu te-ai jucat deloc cu havok-ul pana acum pentru ca daca ai fi facut-o ti-ai fi dat seama cat de greu e sa faci o astfel de simulare, daca nu chiar imposibil, si nu ai fi postat aiurea. As putea continua cu lucrurile facute de mine pt acest proiect si de care tu nu ai habar dar explicatiile mi-ar lua mult prea mult timp si sincer am de lucrat la alt proiect si desi hotarasem sa nu mai postez lucrarile mele pe forum cred ca o sa pun si ultimul model la care am stat 2 ani.


    DECI , decat sa te iei de oameni care chiar lucreaza si fac ceva intr-un domeniu slab reprezentat in craiova si care s-au chinuit sa invete si pe altii atat cat stiau si ei despre modelarea 3D in conditiile in care in craiova nu stiu sa existe cursuri de max mai bine ai baga ochii in tutoriale si ai invata sa lucrezi ca data viitoare sa poti face diferenta dintre un scanline si un motor grafic si dintre havok si un motor de fizica.

  11. #11
    Coder kaypax549's Avatar kaypax549 reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    01-05-2007
    Sex
    M
    Mesaje
    15
    Mesaje bazar
    1
    Putere Reputatie
    35
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    posteaza codul sursa daca chiar tu l-ai facut.
    Iar daca chiar l-ai facut atunci dupa cum spunea si sharko exista havok pt max sau bullet pt blender, amundoua sunt phisics engine-uri grozave. Bullet fiind chiar open source face munca ta cam in zadar.
    Care-i treaba moshule?

  12. #12
    Member Graphite's Avatar Graphite reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    29-06-2006
    Varsta
    40
    Sex
    M
    Mesaje
    121
    Mesaje bazar
    1
    Putere Reputatie
    37
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    20.0
    Usergroups:
    si probabil am modelat si pointerul , nu ?
    Codul sursa e la programator si dupa cat a muncit la el nu cred ca va fi prea dornic a-l da. Ideea era ca asta va fi un motor grafic ce va intra intr-un joc la care lucram si nu ne-a placut ideea de a folosi ceva ce e furat sau ceva free ci sa facem noi totul de la 0.
    Poate o sa uploadez chiar programiorul sa va jucati putin cu el.

  13. #13
    Designer tontonica's Avatar tontonica este o comoara de om tontonica este o comoara de om tontonica este o comoara de om tontonica este o comoara de om
    Data de inscriere
    16-08-2006
    Locaţie
    top of the foodchain
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    372
    Mesaje bazar
    419
    Putere Reputatie
    37
    Reputatie
    386
    Puncte CF
    37.0
    Usergroups:
    Te strofoci prea mult pt astia. Nu vezi ca nici unu nu are idee despre ce vorbesti tu, toti isi dau cu parerea , gen , "super tare", "mincinosule", iarasi 2,3 de "super tare" si iarasi unu cu "nu-i facut de tine". Lasa-i un durerea lor, vezi-ti tu de treaba ta.
    CPU: I7 5960X @ 4,4 Ghz / Corsair H110
    MB: Asus Rampage 5 Extreme
    RAM: 32 GB DDR4 Corsair Vengeance LPX Black @ 2666
    GPU:Gigabite NVidia GTX 690
    PSU: Corsair AX1200i
    HDD/SSD: 1xAsus Raidr 256Gb, 2x WD Black 500Gb + 1xWD 1 Tb
    Case: Corsair Obsidian 900D
    Display: 2x27' Dell UltraSharp + 1x55' 4K LG

  14. #14
    Junior Undertaker reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    26-01-2006
    Varsta
    41
    Sex
    M
    Mesaje
    62
    Mesaje bazar
    15
    Putere Reputatie
    38
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    20.0
    Heh acu citesc si eu pe aici.

    Eu am facut programarea, demoul este in timp real si controlat din mouse, nu este pre-rendat, fiindca a fost facut special pentru jocuri, mai precis un joc la care am lucrat impreuna cu initiatorul threadului. Codul sursa l-am facut public, impreuna cu un tutorial, daca e careva interesat il poate gasi.

  15. #15
    Insane Shodo's Avatar Shodo este o comoara de om Shodo este o comoara de om Shodo este o comoara de om Shodo este o comoara de om Shodo este o comoara de om
    Data de inscriere
    27-08-2006
    Sex
    M
    Mesaje
    5,809
    Mesaje bazar
    1274
    Putere Reputatie
    65
    Reputatie
    432
    Puncte CF
    18.0
    Usergroups:
    super misto ... ... tine`o tot asa !
    Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: