@marley
poti atasa pozele direct pe forum ca sa le putem vedea si noi la rezolutii mari
imageshack a inceput sa mearga foarte greu
good work!
@marley
poti atasa pozele direct pe forum ca sa le putem vedea si noi la rezolutii mari
imageshack a inceput sa mearga foarte greu
good work!
NU FI PROST CA TARA GEME
CPU: i7-3770K/4.6Ghz, 1.2V/ MB: Asus Maximus V GENE RAM: TeamXtreem 16GB 2400Mhz cl9HDD:Kingston HyperX 120GB+2x HD502HJ+2xSG1GB SV35GPU: Inno3D GeForce GTX 1080 Ti Founders Edition PSU: Antec TPQ 1200W CASE:HAF XB VIEW:Samsung BX2331 + Samsung 50HU9600 4KSOUND:Jazz 5.1 /200W RMS
Ring
HEAL THE WORLD!
Respectaţi legea, altfel ei, , vă pedepsesc!
frumos...bravo
s-au inmultit accesoriile.
Last edited by marley; 06-11-2009 at 15:53.
HEAL THE WORLD!
Respectaţi legea, altfel ei, , vă pedepsesc!
very nice renders, indeed
cutiuta este cam rough pe margine, nu te zgarci la poligoane
Foarte frumos! Ai progresat mult.
In afara de ce zicea xan ca este cum rough cutiuta, acelasi lucru se poate spune si despre inel dar nu al fel de mult.
Inca o chestie... mi se pare mie sau proportiile dintre cutiuta si inel nu sunt tocmai ok? Cred ca ori inelul ar fi trebuit sa fie putin mai mic, ori cutiuta putin mai mare. Poate doar mi se pare
IRONÍE, ironii, s.f. Vorbă, frază, expresie, afirmație care conține o ușoară batjocură la adresa cuiva sau a ceva, folosind de obicei semnificații opuse sensului lor obișnuit; zeflemea, persiflare.
"The best part of falling is getting back up again." -David Belle
o intrebare si dupa trec la sfaturi
Zener, e render, sau e photoshop, te-as ruga daca poti sa pui un wire, nu de alta dar tu in scena ai o lumina, care nu se regaseste decat in umbra din spatele modelului, modelul in schimb nu pare deloc afectat de lumina, poate o fi din cauza texturii, dar nu asta e motivul pt care te intreb, ci faptu ca pare o poza decupata, uita-te atenta si o sa vezi prin unele locuri niste portiuni mici albe, pe la margini, care nu vad cum ar fi putut sa iasa asa la render, mai ales ca par a fi inafara modelului, si unele apar in zone care ar trebuii sa fie umbrite.
Poate ma insel, si e doar de la render,de asta te rog sa pui un wire.
Legat de restul, arata ok pt un low poly, doar ca tu acolo vrei sa randezi ceva frumos, nu sa faci un model low poly pt render, dar pt low poly sunt ok ca modelare.
Ca texturare in schimb, ai multe stretch-uri la materialul de matase din interiorul capacului.
Ca render, ai zone arse, asta se intampla cand ai specularitate prea mare pe model, sau reflecta 100%, rezolva asta, si incearca un render cu photometric exposure, sau daca randezi cu vray, foloseste exponential exposure, nu vor mai aparea zone arse.
PS. In alta ordine idei, cred ca e cazul sa treci la o modelare mai avansata, nu te mai rezuma doar la mici obiecte care oricum sunt simple de modelat, nu te mai grabi sa vezi ceva randat, pune mai mult accentu pe model, pe complexitatea lui si pe calitatea modelarii.
Bafta in continuare.
CPU: I7 5960X @ 4,4 Ghz / Corsair H110
MB: Asus Rampage 5 Extreme
RAM: 32 GB DDR4 Corsair Vengeance LPX Black @ 2666
GPU:Gigabite NVidia GTX 690
PSU: Corsair AX1200i
HDD/SSD: 1xAsus Raidr 256Gb, 2x WD Black 500Gb + 1xWD 1 Tb
Case: Corsair Obsidian 900D
Display: 2x27' Dell UltraSharp + 1x55' 4K LG
Yup, saru-mana .
Zener-ul este photoshopat, da, si e photoshopat prost, stiu .
In render nu mi-a dat umbra si am incercat eu din ps.
Pun si un wire cu zener dar nu chiar acum. Si o sa trec la chestii mai avansate, astea ultimele le-am facut mai mult ca sa testez materialele alea, ca mi s-au parut interesante .
si wire-ul:
Last edited by marley; 08-11-2009 at 22:23.
HEAL THE WORLD!
Respectaţi legea, altfel ei, , vă pedepsesc!
eu sunt un necunoscator in asa ceva,dar mi se par interesante.....Bafta in continuare!
Intrai pe thread ca citii titlu' si crezui ca e despre minore....
Damn geeks.
nu esti singurul
titlul sigur e ambiguu intentionat, sa momeasca forumistii
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: