pt ocituri, care au jentile in 3 prezoane, cum se pot pune jenti in 4-5 prezonae??
am si eu nevoie de niste lamuriri....ms anticipat...
pt ocituri, care au jentile in 3 prezoane, cum se pot pune jenti in 4-5 prezonae??
am si eu nevoie de niste lamuriri....ms anticipat...
editat semnatura - Edited by MOD - Fara reclama in semnatura !
se folosesc flanse! in general facute la un strungar bun
1) Esti pe net
2) Esti pe craiovaforum
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi
8) Daca ai zambit doar, acum sigur razi
in mod normal, cei care fac flanse avertizeaza ca poate fi luat certificatul pentru asta, si multi nu recomanda flanse, unii zic k nu sunt safe si secured. Parerile sunt impartite, am un amic cu un oltcit, a dat 2 mil pe flanse, pt jenti in 4 prezoane, si a fost fff multumit de ele, executate impecabil. Daca vrei iti pot da numarul lui, sa vorbiti.
Succes cu jantele.
BadAss Programmer :-))
da asa este iti poate lua certificatul daca in acesta nu e specificata modificarea! multi zic k nu sunt sigure dar pentru majoritatea pentru care am facut au mers si nu au avut probleme de genul mi-a zburat roata sau mai stiu eu ce! olcitul este o masina decenta care nu merge cu o viteza de 240km/h asa ca nu are ce sa se intample cu roata! deci sunt sigure!
1) Esti pe net
2) Esti pe craiovaforum
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi
8) Daca ai zambit doar, acum sigur razi
stai calm, nu ti-am facut publicitate negativa vroiam sa mai zic ceva genu "nu o sa cari greutati sau sa tragi remorci cu oltcitu..." cu conditia sa le faci bine, si sa fie gaurile centrate de obicei problemele apar cand nu sunt centrate bine gl
BadAss Programmer :-))
ca sa se omologheze tot pe la roti, trebuie ca flansele sa fie facute de o firma cu certificat de garantie, certificat de calitate - ISO9001 (parca) si alte teste facute ca sa fie ok dpdv legal. iar firma aia isi asuma raspunderea. deci isi da silinta sa le faca ca lumea. pe cand nea jane... care le face cu 2 milioane, le face la vreun strung, nu are cum sa trateze materialul pt rezistenta si nu are cum sa le faca si un echilibru perfect ca sa nu iti dezechilibreze roata in mers (asta se simte incepand de la 30-40 km/h).
personal nu pot sa recomand folosirea flanselor facute pe genunchi. mi s-a rupt o flansa la 5 km/h si roata a zburat, noroc ca abia iesise din curte. de la acel incident m-am hotarat sa nu mai folosesc flanse... vreodata, ever after.
am avut aproape 4 ani flanse si nu am avut decat o singura data probleme cu ele pentru ca unu fusese facuta prost....in rest le recomand dar sa fie facut bine...adiica prezoanele sa fie bagate prin presare in butuc nu cu sudura....de aia se rup pentru ca se foloseste sudura si decaleste si prezonul si flansa....iar de tratat numai trebuie nimic tratat pentru ca si prezoanele pe cere le pui si butuci sunt pentru masina aia....numai ca in loc de 3 gauri pui 4 sau 5!
Edited by MOD
piticule, remember ? http://www.autovit.ro/html/4/3/9/8/394398.php
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: