În aşteptarea Salonului de la Geneva, Audi ridică vălul de pe versiunea mai spaţioasă a berlinei de clasă medie A4. Denumit Avant, noul model satisface nevoile familiştilor, fără a renunţa la detaliile de efect.
Noul Audi A4 Avant vine dotat în standard cu superbele poziţii cu LED-uri, grefate de pe Audi A5 şi devenite ingredient de bază pentru noile creaţii din colecţia Audi şi păstrează aceeaşi silueta suplă, caracterisţică modelului în trei volume. Ultimul venit confirmă, astfel, talentul designerilor din Ingolstadt în a desena versiuni wagon superbe, pornind de la modelele sedan.
Măsurând 4,7 metri, noul Audi A4 Avant este cu 123 mm mai lung decât predecesorul său, iar ampatamentul şi lungimea părţii frontale au câştigat, de asemenea, centimetrii în plus. Noua redimensionare se traduce într-un confort sporit şi mai mult spaţiu interior. Habitaclul, ca şi în cazul sedanului, reprezintă etalonul clasei în ceea ce priveşte confortul şi ergonomia.
Motorizările disponibile vor fi două pe benzină şi două Diesel, cu o plajă de puteri între 143 de cai şi 265 de cai. Cel mai mic propulsor pe benzină, 1.8 TSI, dezvoltă 160 de cai. "Potentul" gamei va fi FSI-ul de 3,2 litri, responsabil pentru cei 265 de cai, suficienţi pentru a a atinge suta în doar 6,4 secunde.
Nici Dieselurile nu se lasă mai prejos, TDI-ul de 2 litri furnizează 143 de cai, iar cel de 3 litri se laudă cu 240 de cai putere şi cu un cuplu de 500 Nm. Cu acest propulsor Audi A4 Avant se dovedeşte o idee mai rapid decât dotat cu cel FSI, sprintând până la prima sută de kilometri în 6,3 secunde. Viteza maximă ca şi în cazul celui pe benzină va fi limitată la 250 km/h.
Audi A4 Avant va fi disponibil, începând din primăvară, pe pieţele din Europa cu preţuri de la 27.550 de euro pentru versiunea de bază cu motor de 1,8 litri.