E destul de bun motorul AMG si e de laudat ca au revenit si ei la ganduri mai bune fata de aspirate dar totusi V10-le M-Power este unul dintre cele mai performante facute vreodata. Cu o cilinderee sensibil mai mica (1.3l in minus) si 2 cilindrii mai putin reuseste sa scoata o putere asemanatoare iar cuplul, pt cine stie ce inseamna cuplu, 520Nm la 6100rpm sunt mai impresionanti decat 630Nm ai AMGului. Caracteristica de cuplu este impinsa foarte sus, valoarea de cuplu maxim atingandu-se aproape de turatia de putere maxima ca la motoarele de curse. Sa nu uitam si turatia maxima 8250rpm. Astea sunt cu siguranta lucruri care au impresionat juriul si fac 63-ul AMG sa para motor de drujba comparativ cu V10-le .
Parerea mea este ca V10 asta este acolo in topul celor mai bune motoarea facute vreodata, alaturi de V12 Enzo, V10 CGT, V12 McL F1 si inca alte cateva...
PS: Aoleu si cum suna.....
cred ca cel mai indicat ar fi sa exista flame thread "certuri din orice"
toate threadurile sunt alterate de dispute intre useri referitor la cu totul altceva decat subiect
Pai cum sa fie pe langa subiect cand motorul anului a fost V10le BMW. Posturile cu TSIul nu prea isi au locul aici sub thread-ul "Cel mai bun motor al anului 2006" avand in vedere ca nu a luat premiul cel mare.
Eu unul nu ma cert cu nimeni ca M5/M6 nu am (as vrea eu, Doamne ajuta! ) si inginer la BMW nu sunt doar imi expun parerile dobandite din ce am citit, vazut, auzit si nu in ultimul rand din propria experienta.
Inseamna ca m-am cam simtit offtopic
Nu are nici o legatura consumul de 7 sau 7.5 cat il da VW cu realitatea. Tinand cont ca un 1.4 aspirat consuma cam 7 mixt, daca mai pui turbina si compresorul creste imediat. M-am plimbat cu Touran 1.4 TSI 140CP si mi-a placut cum se aude, la nebunie, mai ales plaja unde taie compresorul si intra turbina, insa consumul este mult mai mare, sincer la un stil de mers putin mai sportiv eu zic ca nu scade sub 10.
Urme de bocanci pe apa ...
BadAss Programmer :-))
sati dau un ex. in carte la S4 de la audi dau astia consum 19.9 scuze de off..
Urme de bocanci pe apa ...
la bmw m5 este consum declarat de 22% urban... dar va dati seama k el consuma ceva mai mult decat spun ei )
Consumurile reale nu se potrivesc cu cele declarare de producator din mai multe motive: calitatea benzinei de la noi, drumurile care te forteaza sa franezi ca sa eviti "capcanele", traficul infernal si la toatea astea se adauga felul de exploatare al masinii. Cine isi ia S4 sau M5 nu merge cum se merge cu orice alta masina..... Producatorii nu mint dar conjunctura este de neatins in Ro.
daca asta de la vw este tare , dupa cate stiu sper sa nu ma insel este cu 2 turbine, cel de la opel de 1,6 si 200 de cai cum vi se pare?
:mori:
S-a mai discutat... nu are cum sa fie Corsa OPC 24.000 avand in vedere ca atat este un Golf V GTI. Pretul de pornire trebuie sa fie in jurul a 15.000cip.
momentan nu sunt preturi dar va fi una sa o vedeti , si nu va fi biturbo si va fi pur si simplu 1,6 turbo si 200 de cai si cam asa ar fi vreo 15 cip
Last edited by gabriel; 26-01-2007 at 21:35. Motiv: Automerged Doublepost
:mori:
Ce parere avetzi de masina asta ?vreau pareri pro si contra ....sa o iau sa nu o iau ....
an 2007
21000 km
incalzire in scaune fatza
scaune sport in fata
senzori lumuna+ploaie
jante 18 OZ in 5 spitze cromate
comp bord
8 airbag
geamuri+oglinzi electrice
oglinda antiorbitoare helionata
dublu climatronik
esp,abs si altele
cd cu afisaj mare
Pretzul este 16000 euro
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: