Practica e simpla: se ia o instalatie obisnuita, in cazul meu una pentru aspirate fara catalizaor, sonda lambda si alte tampenii (mai bine zis de dacie), se monteaza butelia in rezervor, se trage pe sub masina conducta de la butelie, la un moment dat merge pe langa cele de motorina, ajunge la vaporizator iar de la vaporizator intra inainte de turbina, turbina aspira gazul impreuna cu aerul, motorina se auto aprinde, gazul odata cu motorina si uite asa avem un surplus de combustibil pe langa motorina, care evident necesita si mai mult aer. Aici Australian Gas face o chestie interesanta, intervine la senzorul de presiune, practic corelat cu un senzor de temperatura al gazelor de evacuare sau poate cu un alt senzor de gaze nearse modifica presiunea. Eu am pus un potentiometru pe senzorul de presiune si practic mint ecu ca nu intra destul aer iar el comanda mai departe mai multa presiune la turbina, surplusul de aer dat de turbina il compensez cu gpl.
link detaliat poze, explicatii, detalii tehnice AICI
exista si cazul 2: motorina amestecata cu GPL prin nord service