Edited by MOD - fara reclama in semnatura!
Pai teoretic foarte rar trebuie sa intre ESP-ul(asta in cazul in care esti sofer bun). Doar intr-un moment neprevazut in care faci o manevra periculoasa de ocolire si in care masina are tendinta de derapare. Dar cum am spus mai sus daca e tendinta prea mare nu o mai stapaneste nici esp-u. sunt multe masini insa la care esp-ul intra in foarte multe curbe in care nu ar fi neaparat nevoie. asta pe mine ma enerveaza si nu as suporta sa conduc o masina care sa faca ea ce vrea.
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
Nu va mai credeti Sebastian Loe. ESPul este un sistem bun care te poate scapa din situatii nasoale dar dupa se spunea si in film nu indoaie legile fizicii si nu e anti-suicid. Daca nu esti cel putin pilot in CNR actiunile ESPului sunt mult peste posibilitatile tale.
pai daca mergi ca imbecilu normal ca ai nevoie de esp sa te scoata din cacao. daca mergi normal nu ai nevoie de esp decat in situatii critice si neprevazute.
PS: prin postul asta am genralizat. sa nu creada cineva ca am facut aluzie la vreo anumita persoana.
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
ESPul nu e pt track-day este exact pt situatiile in care mergi normal, linistit si apare o situatie critica.
atunci intra in functiune componenta antipatinaj din esp.
daca vrei sa vezi cum face esp-u incearca intr-o zi cand e mazga urat pe jos sa iesi din metro in blana, sa vezi ce traiectorie ai cu esp, ce traiectorie ai fara...
(si daca ajungi in gard la unitate fara esp sa nu te ratoiesti la mine pe urma)
NOT a Zgonea fan.
http://www.youtube.com/watch?v=R6e1Q...related&search=
alt related content, cred ca demonstreaza destule, desi sunt mai multe roti
BadAss Programmer :-))
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: