Diluant...dai cu o carpa si lasi lipiciul ala sa se imbibe. La mine in cateva zeci de secunde devenea o pasta care o luam cu o chestie d`aia de plastic care se afla in cutia de la folie pentru a o intinde. Ai grija la fetele de usi si chedere,diluantul ataca plasticul foarte repede.
Ca tot veni vorba...nu e nici-o metoda de a da folia jos fara a ramane acele urme??? Oare un pistol cu aer cald ar fi de folos???
Moartea-i sigura cu cobra dar mai sigura-i cu Mobra!
Mai bine magar decat bou!
Cand esti mort tu nu iti dai seama,sufera doar cei din jurul tau.
La fel si cand esti prost.
foloseste nitro diluant gasesti la policolor e 7,5 ron sticla de 900 ml este foarte puternic.
Spray pt indepartat lipiciul 400ml...nu ataca plasticul si nici vopseaua...pulverizezi, il lasi 2-3 minute sa actioneze apoi stergi lipiciul cu o laveta sau servetel....
gasesti la Market Piese Auto pe calea bucuresti langa Autokappa...
diluantul nitro e periculos, la fel si acetona...
la ionizare se omologheaza si pe fata? (ca sa nu mai avem probleme cusi sa evitam situatiile descrise mai sus)
romanu' n-are noroc, dar se pricepe la tot
Visul romanesc, cosmarul europei
cine imi spune si mie un mecanic auto bun?am de schimbat niste oring-uri la un calorifer
m-am chinuit ceva, insa am reusit cu spray-ul recomandat de lukian84sec .....nu a vrut sa iasa cu o carpa...dar mergea cu racleta si doar cand era spray-ul proaspat...si acum ma mai dor degetele...dar oricum..e mult mai bun decat diluantul sau acetona pt ca nu ataca plasticul deloc...asa trebuia sa fiu foarte atent..plus ca nu stiu cum ma descurcam in partea de jos a geamului, unde e locul foarte stramt.....
p.s. urat de tot fara folie pe fata..poate e si ceva pe creierul meu dar ma arde rau de tot soarele...
A 11-a porunca : SA NU FURI ! Guvernul Romaniei nu accepta concurenta !
salut din nou![]()
imi recomanda si mie cineva un service bun rau de tot care sa-mi zica si mie ce are masina mea de fapt?...ca m-am cam saturat sa schimb piese aiurea doar ca o fi de acolo..deci..masina e ford focus mk2. 2005, benzina 1.6, 74kw......se manifesta asa: la denivelari (de orice natura) se aude o bataie(zdrancanit, sunet gol) in curba, pe drum drept, in panta, rampa..you name it! cel mai bine se aude pe drumuri "in valuri" adica denivelari foarte fine cand nu se aude suspensia cu celebrul "buf"....pana acum am schimbat asa: bielete antiruliu, bielete directie, suport motor/cutie de viteze (ca asa e la focus) si tot la fel se aude...problema e ca au stat niste mecanici pe sub/ pe langa ea vreo 2 ore si au cautat-o si in fund cum se zice..au strans suruburi, au verificat toba de esapament, nimic...caseta de directie pare in ordine...singura chestie care au zis-o ei a fost rulementul de la flansa de amortizor dar sunetul mie mi se pare ca vine de undeva de sub masina, in nici un caz din zona aia..si nici ei nu pareau prea convinsi de diagnostic..au luat-o mai mult prin eliminare...asa ca...cineva care se pricepe...va rog mult ca imi vine sa o imping de pe marginea prapastiei..
va multumesc anticipat!! si scuze pt post-ul atat de lung![]()
pe clubford ai incercat?![]()
i make juice happen.
un telescop care scoate zgomot se intampla cand intra mizerie praf si alte impuritati ...
au fost verificate si telescoapele si arcurile,sunt ok..
daca pui frana se mai aude zdranganitul ?![]()
simplicity is the ultimate sophistication
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: