Pagina 3 din 5 PrimaPrima 1 2 3 4 5 UltimaUltima

Kia Cee'd sau Hyundai i30 sau ce ?


Vezi rezultatele sondajului: Ce merita cel mai bine banii ...

Votanţi
67. Nu poţi vota in acest sondaj
  • Kia Cee'd 1,4 benzina 109(CP)

    40 59.70%
  • Hyundai i30 1,4 benzina 109(CP)

    10 14.93%
  • Aveo eventual Lacetti

    6 8.96%
  • Altele ...

    13 19.40%
Sondaj cu raspunsuri multiple
  1. #41
    Member N3Q's Avatar N3Q reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    07-10-2005
    Varsta
    35
    Sex
    M
    Mesaje
    211
    Mesaje bazar
    626
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    6
    Puncte CF
    9.0
    mie nu-mi mai merge semnalizarea de centuri de cand am scos-o din service si altadata au zgariat portbagaju , in rest sunt baieti buni dau au mult de lucru si mai intarzie cu comenzile

  2. #42
    Afacerist Alexandrulcn's Avatar Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Locaţie
    Craiova ,Damila
    Varsta
    52
    Sex
    M
    Mesaje
    1,527
    Mesaje bazar
    5453
    Putere Reputatie
    45
    Reputatie
    2023
    Puncte CF
    141.0
    Usergroups:

    Exclamation

    Nu reusesc sa gasesc prezentarea celor de la Top Gear .... daca se poate cea data in RO ... ma ajuta cineva ( prezentarea pentru cee'd ) ... multumesc anticipat ...
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #43
    Maniac Scorpio's Avatar Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    4,548
    Mesaje bazar
    629
    Putere Reputatie
    60
    Reputatie
    3386
    Puncte CF
    10.5
    Usergroups:
    Mai bine te duci tu si faci un testdrive cu ea.... ce'o fi asa greu ..
    -- No OnE LiVeS FoReVeR !!!

  4. #44
    Insane Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Data de inscriere
    05-10-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    8,384
    Mesaje bazar
    1970
    Putere Reputatie
    79
    Reputatie
    4244
    Puncte CF
    0.0
    am vazut reclama la i30 suporter la 12400 cu tot cu tva

    are dotarile lui ceed dela 11900

  5. #45
    Michael For President ! marius23mvp's Avatar marius23mvp are ceva special... marius23mvp are ceva special...
    Data de inscriere
    11-01-2006
    Varsta
    47
    Sex
    M
    Mesaje
    982
    Mesaje bazar
    164
    Putere Reputatie
    42
    Reputatie
    188
    Puncte CF
    38.0
    Usergroups:
    Sunt posesor Ceed din decembrie .

    Ce masina mi-as lua acum la 4 luni dupa achizitie : Ceed !

    Initial voiam Focus , dar m-a speriat varu-meu (care-i mecanic auto) cand mi-a zis ca sunt foarte prost facute (parerea lui formata pe baza a ceea ce i-a intrat in service).

    Incerc sa spun mai jos impresiile mele cat mai obiective despre masina , in calitate de proprietar (oricate drive-test-uri ai face cu ea , nu-i acelasi lucru ca atunci cand e masina ta) .

    In primul rand - in drive-test nu mi-a placut deloc masina . Dar deloc !
    Mi-a parut extrem de calma , fara nici un pic de veleitati sportive .
    Cere sa fie condusa relaxat .
    Mi-au iesit din cap greierasii cu liniutele noaptea , dar totusi mai simt nevoia sa-i dau cateodata , sa ma calmez si s-o bag in garaj satisfacut .
    Vreau de la o masina ca atunci cand o calci - pai sa te faca sa simti ca poate fi si brutala .

    La dus (in drivetest) am mers eu si n-am reusit sa simt "fiorul" , desi i-am dat cum se da : start de pe loc cu ea in ture , pana la 160 (schimbare aproape in plafonare - il cunosteam pe "nenea").
    Crestea viteza mai repede decat ma asteptam , dar n-o "simteam" .
    La intoarcere a condus-o tipul - si parca nu mai era aceeasi masina : agila si nervoasa , total opus cu calmul pe care mi-l sugerase mie .

    Ce concluzii am tras dupa drive-test :
    Minusuri - motorul mi-a parut "bleg" ; am avut ceva probleme cu ambreiajul - o turam in exces din cauza ca pedala tine mai sus decat eram eu obisnuit.
    Plusuri - directia este de mare mare exceptie , franele la fel , suspensie tare - astea trei + un sofer care stie cum sa-i ceara = masina poate sport !

    Apoi mi-am luat-o , deci acum urmeaza pareri mai competente decat cele din drive-test .

    - in primul rand nu stiu daca acum dupa 3 luni si ceva pot spune ca "simt masina". In continuare mi-e aiurea s-o parchez precis langa o bordura (matiz-ul il pun la 1 cm pentru ca il simt) pentru ca am senzatia ca usile sunt mult prea inalte si vad doar de la un anumit punct in sus .
    Nu reusesc sa "simt" precis unde anume este roata , dar clar m-am mai obisnuit in astea 3 luni si (nici nu prea o scot decat in weekend).

    Incep cu minusurile :

    - zgomotoasa la cauciucuri - asta ma deranjaza cel mai tare la ea pana acum (pe asfalt fosta criblura gen Craiova-Bals)
    - deschiderea usilor din interior (alta decat a soferului) in doi pasi .
    Concret - dupa 40/h se incuie automat toate usile ... ajungi la destinatie si cel din dreapta vrea sa coboare (cu motorul pornit , daca-l opresc se descuie si e ok) . Trage de maner - dar usa nu se deschide - doar se descuie. Mai trage odata si abia atunci se deschide . Deci prima data dai comanda de descuiere a usii , abia apoi o deschizi . La sofer nu e asa - se deschide din prima .
    Mie personal mi se pare asta o mare prostie , pentru ca omul daca vede ca nu i se deschide usa - e tentat sa traga mai tare de maner .
    Asadar eu ca sofer trebuie sa-i spun fiecaruia in parte "lasa manerul si mai trage odata de el" sau sa-i descui usile de la butonul de pe bord .
    E un stres inutil , fara de care mi-ar fi fost mai bine .
    Bine ... acum imi dadu prin cap sa ma uit la sigurantele alea de pe usi in ce pozitie sunt puse ...
    - timpul cat imi piuie indicatorul de "lipsa centura" - mi se pare un lucru bun ca-mi piuie daca trec de 20/h si n-am centura ... dar totusi 1 minut jumate mi se pare mult , 30 de secunde e suficient de mult ca sa ma "atentioneze" si sa iau o decizie daca mi-o pun sau nu (centura .. care este), 1 min jumate intra la categoria "stres" .
    - senzorul pasager dreapta fata imi pare usor de fentat ... daca stai mai comod in scaun il pacalesti . Asta la prima vedere pare neinteresant , dar mi-e sa nu se dovedeasca vreodata extrem de important (adica sa nu-i sara airbagul pentru ca nu-l simte senzorul - desi nu cred ... daca nu e oprit sare si cel al pasagerului daca e centura pusa).
    - portbagajul imi pare mic la 340 l . Acolo urmeaza sa intre un subwoofer lat cat tot portbagajul , deci spatiu nu-mi mai ramane decat in fata sub-ului - insuficient pentru un geamantan de ex .
    La sub nu renunt , mai degraba la geamantan ! Treaba cu fractionarea banchetelor si cu extinderea spatiului pe mine unul mai lasa rece !
    Cand plec undeva ori plec in doi (si am spatele liber si n-are rost sa mai fractionez nimic) ori plec in patru !
    - suspensie zgomotoasa si tare (suspensia o pun si la plusuri si la minusuri - depinde de stilul de condus al fiecaruia , daca nu-ti place sa mergi sportiv o sa ti se para tare , daca-ti place - o sa te bucuri ca e asa , fara suspensia asta masina n-ar mai sta asa bine pe traiectorie)
    Atat ... altceva chiar nu mai gasesc .


    Plusuri :

    - sunt multe maruntisuri care nu apar pe nici un pliant , ci pur si simplu vezi ca le ai fara sa te fi gandit ca le-ai vrea , si tragi concluzia ca sunt excelente . Ex : cotiera larga , mp3+usb reader (Golf V n-are) , termometru exterior , spatii de depozitare sub cotiera , indicator la bord care-ti arata specific ce usa ai deschisa (inclusiv portbagajul) , contact finut pentru deschiderea portbagajului , doua jurnaliere (trip a + trip b), faptul ca nu poti uita vreo lumina aprinsa la ea (pozitii sau faruri - se sting cand scoti cheia sau deschizi usa sa iesi din ea) etc.
    - directia mi se pare si mai senzationala decat in drive-test . Combinata cu suspensiile tari si cu rotile amplasate cat mai in "colturile" masinii , atata timp cat esti genul caruia-i place sa taie virajele sau sa intre mai tare in ele - e de mare exceptie .
    "Dozajul volanului" daca pot sa spun asa mi se pare ca le-a iesit impecabil , pe toata plaja de viteze .
    Am facut comparatia cu un Subaru Impreza (asta noua - cu forma ei de familista) de 150 cp , in sensul ca m-am dat jos dintr-a mea si m-am urcat imediat in aia si-am facut acelasi traseu . Impreza oricat de familista ar fi ea (asta noua ma refer) tot o sportiva ramane ca si comportament - e Impreza pana la urma .
    Evident ca o sa spuneti ca delirez , dar Impreza am concluzionat ca sta mai bine la materialele folosite si la zgomotul in interior (in Impreza se aude motorul , in a mea se aud cauciucurile - prefer motorul).
    L-am intrebat pe tip de ce-as da 18.000 pe Impreza si in afara de AWD si marca n-a mai avut ce sa-mi zica .
    Atat .
    Am mers pe centura (cum ai fabrica de avioane in fata soseaua face stanga si jos in capatul pantei e o curba larga de dreapta - la aceasta curba am sa ma refer) , si la intoarcere 160/h in curba (pe urcare) cu amandoua (putin ud pe jos - plouase ziua si nu se uscase) .
    Impreza se inclina mai mult si parca da sa plece , kia se inclina pe jumatate si parca merge pe sine (nici o corectie din volan pentru ca n-am simtit ca e nevoie).
    NU am intalnit pana acum situatie in care sa-mi plece de bot . Senzatia de la volan este ca pune botul FIX acolo unde vrei tu sa-l puna , indiferent daca esti pe frane sau nu .
    EBD-ul isi face bine de tot treaba - la 120/h in curba pe ceata si mazga pe jos am franat pana a intrat ABS-ul , mi-a plecat spatele cam 1,5 m , dar fata n-a clintit de pe trasa . Corectie din volan si asta a fost tot .
    Franele sunt excelente , inca nu sunt pe deplin lamurit cat de eficient e ABS-ul ala in linie dreapta - trebuie testat pe distanta cu frana blana + ABS si frana maxim pana sa intre ABS-ul .
    O chestie la care nu ma asteptam , asta nu stiu daca e la plusuri sau minusuri pentru ca nu am termen de comparatie : pana la 100-120 masina se comporta intr-un fel (domestic si previzibil) la o frana brusca cu ABS , si la un 160-170 imi pare ca danseaza o idee pe strada (la frana brusca sa intre ABS-ul ma refer)... stanga-dreapta - e necesar sa lucrezi si un pic din volan ca sa te duci drept .
    Bine - nici n-am fost curios sa vad ce se intampla daca NU corectezi din volan - instinctiv contrabrachezi .
    - cea mai silentioasa aeroterma din ce-am "auzit" pana acum - n-o auzi nici pe treapta a doua , si ai o gramada de trepte (vreo 10 parca). E lejer peste Impreza la capitolul asta (ca si la calitatea sistemului audio - se aud surprinzator de bine boxele - doar la Fiesta am mai intalnit fidelitatea asta) desi de la Impreza as fi avut pretentii mai mari (si nu neaparat datorita pretului mai mare).

    Imi place - imi place mult masina , o recomand . Nu simt lipsa ESP-ului , nu simt lipsa geamurilor electrice pe spate .
    Simt lipsa inchiderii din cheie (la supernova aveam) dar oricum ii pui alarma cand o iei si se rezolva si cu inchiderea .
    Oglinzile electrice si incalzite imi pareau un moft - dar chiar nu sunt (am mai luat-o si iarna) - si sunt in dotarea standard .
    Motorul nu e tras de par - asa cum am citit mai sus - e cel mai reusit motor de 1,4 - 16v aspirat pe care l-am intalnit (ma refer la raportul l/cp) .
    Garantia de 7 ani pentru grupul motopropulsor e data de Kia nu de x sau y - dealer din Romania .
    Motorul e conceptie 2007 si mi se pare laudabil faptul ca din 1400 cmc au scos 109 Cp .
    Sa zici ca "au tras de el" ca sa ajunga la caii astia mi se pare o prostie - cum ar fi sa zic eu de motorul de pe S-2000 ca e "tras de par" pentru ca are 120 cp/l ? Sau motorul de pe Type-R - astea sunt varfuri tehnologice si asiaticii sunt cam taticei in motoare de turatie , doar italienii se mai tin dupa ei .
    L.E. - "sugrumat" pardon . Adica nu face fata la greutatea masinii - fals !

    Masina se duce super lejer in depasiri si nu e nevoie sa calci blana acceleratia .
    Initial imi faceam probleme ca datorita faptului ca motorul e de turatie , si are caii astia doar la turatii ridicate - o sa fie nevoie sa retrogradez la fiecare panta sau depasire , dar practica mi-a dovedit contrariul .
    La 100/h intr-a 5-a am 3000 ture , si cu 3000 de ture nu simti greutatea masinii pe Sarului (cap-coada cu treapta a 5-a pe urcare).
    La 3000 ture e suficient ca calci un pic mai mult acceleratia in depasiri (s-o "ciupi") si vezi cum te apropii de masina din fata .
    La 100/h intr-a 5-a n-ai senzatia de loc ca masina are 1,3 tone - nu le simti .
    Pana acum n-am pus-o "alaturi" decat de o Lancia de 2000 cmc - 115 Cp , si mi-a placut cum m-am dus de langa el pe fiecare treapta (1-4) . In conditiile in care aveam undeva pe la 300 km facuti - motor nelasat - si nu puteam sa schimb pe rosu , plus ca am plecat subturat de pe loc .
    A fost lejer , evident si elocvent - astept s-o vad cum trage dupa ce se lasa motorul .
    Consumul inca nu i l-am facut - dupa calculator zic undeva pe la 6 exterior , si 9 in oras - imi pare cam mare ala extern , dar sper sa se mai lase dupa vreo 2000 km .
    Pe final : imi place masina si nu regret ca am ales Ceed.

    Bafta la cumparaturi !
    Apropos - am auzit ca s-au scumpit .

    P.S. : si nu in ultimul rand - oricat de bine ar arata din fabrica (si nu-i urata) cand o iei te mai gandesti si la cum poate fi facuta :

    Kit-ul din 1 si 2 e undeva pe la 1500 E - spoiler fata/spate/praguri (deocamdata , caci a fost primul - dar o sa mai scada pe masura ce va mai trece timpul si vor mai aparea si altele) , iar poza 3 e virtuala (a fost un concurs pe forumul Kia si mi-a placut mie - dar mi se pare realizabil proiectul).
    Last edited by marius23mvp; 11-03-2008 at 19:32.

  6. #46
    Member N3Q's Avatar N3Q reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    07-10-2005
    Varsta
    35
    Sex
    M
    Mesaje
    211
    Mesaje bazar
    626
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    6
    Puncte CF
    9.0
    mie toate "minusurile" tale le consider plusuri de departe...orice om care a mai avut o masina decenta inainte nu crek ar avea o problema cu avertizarea centurii sau cu deschiderea din 2 timpi etc....pe cand plusurile mi se par niste lucruri f normale cum ar fi cotiera destul de mare, spatii de depozitare, semnalizatoare pt fiecare usa,o aeroterma silentionasa si faptul ca pozitiile se sting cand scoti cheia...mi se pare o masina f buna la pretul ei dar acum depinde de fiecare ce vrea de la o masina, cat despre motor mi se pare ca se comporta destul de bine

  7. #47
    Mintrubber -=iTi=-'s Avatar -=iTi=- va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    05-12-2006
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    246
    Mesaje bazar
    289
    Putere Reputatie
    37
    Reputatie
    65
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    focusul nu e masina rea dar un lucru care m-a deranjat enorm de mult la el este modul de deschidere a capotei de la motor ... invarti de stema si bagi cheia acolo ? sa fim seriosi ca numai tata la dacia lui din '80 mai face treaba asta cu lacatul pe sub aripa masinii..

    marius am facut eu cu ea cam 3mii de km si in oras imi papa cam 8,5 daca merg mai tare si daca merg asa usor 7,7-7,8 iar in afara nu prea am mers .. cam 5,7-5,8 .. oricum te felicit ptr alegere da-mi un pm cu ce nr ai la ea sa iti dau blitzuri cand te vad prin oras

    edit : ah acum am vazut in poze ai nr de bucuresti pe ea ?

  8. #48
    Maniac Scorpio's Avatar Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    4,548
    Mesaje bazar
    629
    Putere Reputatie
    60
    Reputatie
    3386
    Puncte CF
    10.5
    Usergroups:
    Citat Mesaj iniţiat de marius23mvp Vezi mesajele
    Sunt posesor Ceed din decembrie .
    Motorul e conceptie 2007 si mi se pare laudabil faptul ca din 1400 cmc au scos 109 Cp .
    Masina se duce super lejer in depasiri si nu e nevoie sa calci blana acceleratia .
    Initial imi faceam probleme ca datorita faptului ca motorul e de turatie , si are caii astia doar la turatii ridicate - o sa fie nevoie sa retrogradez la fiecare panta sau depasire , dar practica mi-a dovedit contrariul .
    La 100/h intr-a 5-a am 3000 ture , si cu 3000 de ture nu simti greutatea masinii pe Sarului (cap-coada cu treapta a 5-a pe urcare).
    La 3000 ture e suficient ca calci un pic mai mult acceleratia in depasiri (s-o "ciupi") si vezi cum te apropii de masina din fata .
    La 100/h intr-a 5-a n-ai senzatia de loc ca masina are 1,3 tone - nu le simti .
    Pana acum n-am pus-o "alaturi" decat de o Lancia de 2000 cmc - 115 Cp , si mi-a placut cum m-am dus de langa el pe fiecare treapta (1-4) . In conditiile in care aveam undeva pe la 300 km facuti - motor nelasat - si nu puteam sa schimb pe rosu , plus ca am plecat subturat de pe loc .
    A fost lejer , evident si elocvent - astept s-o vad cum trage dupa ce se lasa motorul .
    Consumul inca nu i l-am facut - dupa calculator zic undeva pe la 6 exterior , si 9 in oras - imi pare cam mare ala extern , dar sper sa se mai lase dupa vreo 2000 km .
    Pe final : imi place masina si nu regret ca am ales Ceed.

    Bafta la cumparaturi !
    Apropos - am auzit ca s-au scumpit .
    Hai sa fim seriosi :

    Date tehnice 1.4 16v C'eed:
    Putere: 109 cp / 6300 rpm
    Cuplu : 137 / 5000 rpm
    0-100km/h : 11.6

    Am si eu motor 1.4 16v 94cp ( care faca 0-100km/h in 11.1 ) si clar trebuie sa retrogradezi pe depasiri sau in panta . A ta are cuplul maxim la 5000 rpm ... deci nu'ti trage bine de la 3000 .... ( eu am la 3400 si tot simt ca nu trage ).

    Consumul e foarte bun. Pe exterior e destul de greu sa scazi sub 6 ( numai daca ti neaparat sa scoti un astfel de consum ). In oras cam toate 1.4 16v iau 8-9 ...( si ecotecurile de la Opel )

    Chestia cu opritul luminilor mi se pare un dezavantaj ( asa am si eu ). Daca vrei sa o lasi pe pozitii ce faci ? ... Oricum cand ai scos cheia din contact/farurile sunt aprinse si deschizi usa incepe sa beep beep ( te prinzi singur sa le inchizi )

    Iar oglinzile incalzite chiar nu sunt un moft . Electrice da.. ca le'ai setat o data ... asa raman.

    Oricum imi pare rau ca Ceedu' a aparut dupa ce mi'am luat eu masina. Preferam ceed'ul pentru designul exterior .
    -- No OnE LiVeS FoReVeR !!!

  9. #49
    Afacerist Alexandrulcn's Avatar Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Locaţie
    Craiova ,Damila
    Varsta
    52
    Sex
    M
    Mesaje
    1,527
    Mesaje bazar
    5453
    Putere Reputatie
    45
    Reputatie
    2023
    Puncte CF
    141.0
    Usergroups:

    Exclamation

    Citat Mesaj iniţiat de marius23mvp Vezi mesajele
    Sunt posesor Ceed din decembrie .

    Ce masina mi-as lua acum la 4 luni dupa achizitie : Ceed !


    .
    Multumesc mult pt prezentarea ta .. detaliata cred ca pina la urma tot la cee'd raman ... acum sa vad ce fac cu finantarea

  10. #50
    Member N3Q's Avatar N3Q reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    07-10-2005
    Varsta
    35
    Sex
    M
    Mesaje
    211
    Mesaje bazar
    626
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    6
    Puncte CF
    9.0
    [QUOTE=Scorpio;1501181]Hai sa fim seriosi :

    Date tehnice 1.4 16v C'eed:
    Putere: 109 cp / 6300 rpm
    Cuplu : 137 / 5000 rpm
    0-100km/h : 11.6

    Am si eu motor 1.4 16v 94cp ( care faca 0-100km/h in 11.1 ) si clar trebuie sa retrogradezi pe depasiri sau in panta . A ta are cuplul maxim la 5000 rpm ... deci nu'ti trage bine de la 3000 .... ( eu am la 3400 si tot simt ca nu trage ).

    Consumul e foarte bun. Pe exterior e destul de greu sa scazi sub 6 ( numai daca ti neaparat sa scoti un astfel de consum ). In oras cam toate 1.4 16v iau 8-9 ...( si ecotecurile de la Opel )

    cum mergi frate de iti ia 8-9 in oras?eu am acelasi motor si imi ia 11-12

  11. #51
    Michael For President ! marius23mvp's Avatar marius23mvp are ceva special... marius23mvp are ceva special...
    Data de inscriere
    11-01-2006
    Varsta
    47
    Sex
    M
    Mesaje
    982
    Mesaje bazar
    164
    Putere Reputatie
    42
    Reputatie
    188
    Puncte CF
    38.0
    Usergroups:
    iTi - am nr de DJ (daca ma vezi garantat te prinzi) , aia din poza nu e a mea .
    Am spus 3 lucruri esentiale Scorpio :
    1. 100km/h intr-a 5-a
    2. 3000 rpm
    3. depasire
    N-am spus ca trec pe langa ei ca expresul prin gara , am spus ca-i depasesc .
    Atata timp cat cei din fata mea merg cu 100/h (ca si mine) depasirea se face foarte lejer cu a 5-a .
    Intr-un fel se comporta cand pleci in depasire de la 80 cu a 5-a (de acord cu tine) , si altfel cand pleci de la 100.
    Nu inteleg de ce te indoiesti de spusele mele din moment ce avem motoare diferite . Si chiar daca am avea acelasi motor , tot nu inseamna ca se comporta identic .
    Uite ce zic nemtii de la Auto Motor und Sport : http://www.youtube.com/watch?v=FKpvJDnsB1I

    Ceed si i30 au acelasi motor , aceeasi platforma , aproximativ aceeasi greutate da ?
    Si atunci cum iti explici ca-i da avioanele alea ?
    I30 mai buna pe frane totusi .
    Desi am dubiile mele legate de cifre ... diferenta intre 0-100/h imi pare mai mare in imagine decat in cifre . La fel si distanta de franare - se opreste mai bine I30 decat cu 2 m.
    Nu inteleg foarte multe din ce zic aia pe acolo , dar ceed si i30 au motoarele de 1,4 , golful nu stiu ce motor are ... FSI ... dar de cat ?
    Intelege cineva germana ?

    L.E. - shit - sunt diesel toate 3 ! Scrie TSI nu FSI . Deci testul de acceleratie e irelevant pentru cazul nostru .
    Alte link-uri ... tot from "za germans" : http://www.youtube.com/watch?v=xkZiJ...eature=related
    Uite si crash-test-ul daca intereseaza pe cineva : http://www.youtube.com/watch?v=XLwEO...eature=related
    Quattro Ruote : http://www.youtube.com/watch?v=SX1LH...eature=related
    200 km/h : http://www.youtube.com/watch?v=5T4Dd...eature=related
    si uite si 5'th gear : http://www.youtube.com/watch?v=qsQk7uM4OIk
    Last edited by marius23mvp; 12-03-2008 at 12:47.

  12. #52
    Maniac Scorpio's Avatar Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    4,548
    Mesaje bazar
    629
    Putere Reputatie
    60
    Reputatie
    3386
    Puncte CF
    10.5
    Usergroups:
    Citat Mesaj iniţiat de N3Q Vezi mesajele

    cum mergi frate de iti ia 8-9 in oras?eu am acelasi motor si imi ia 11-12
    Ai Lacetti ? ... Daca da ... de'aia iti ia asa rau ...

    Fiind motor de turatie : schimb la 3000rpm, nu scad sub 2200- 2500 rpm .

    @marius23mvp ... si eu mi'aj lua C'eed in loc de Aveo ( chiar daca am mai multe dotari ) .. dar imi place mult c'eed'ul la exterior si pentru stelutele in plus de la EuroNcap.

    Dar intre C'eed si Lacetti Hatchback ....
    -- No OnE LiVeS FoReVeR !!!

  13. #53
    Mintrubber -=iTi=-'s Avatar -=iTi=- va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    05-12-2006
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    246
    Mesaje bazar
    289
    Putere Reputatie
    37
    Reputatie
    65
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    Citat Mesaj iniţiat de Scorpio Vezi mesajele

    cum mergi frate de iti ia 8-9 in oras?eu am acelasi motor si imi ia 11-12
    imi ia 8-9 cand schimb la 3 k .. cand schimb in 2500 scade pe la 7.8 asa

  14. #54
    Maniac Scorpio's Avatar Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    4,548
    Mesaje bazar
    629
    Putere Reputatie
    60
    Reputatie
    3386
    Puncte CF
    10.5
    Usergroups:
    Nu cred ... si tu ai motor de turatie cu cuplul mult mai ridicat ca la mine. Daca mergi subturat iti consuma mai mult ...
    -- No OnE LiVeS FoReVeR !!!

  15. #55
    Michael For President ! marius23mvp's Avatar marius23mvp are ceva special... marius23mvp are ceva special...
    Data de inscriere
    11-01-2006
    Varsta
    47
    Sex
    M
    Mesaje
    982
    Mesaje bazar
    164
    Putere Reputatie
    42
    Reputatie
    188
    Puncte CF
    38.0
    Usergroups:
    Tu esti Toma Necredinciosul . Trebuie sa ne intalnim intr-un weekend sa ne juram cu mana pe Biblie ca sa avem ceva sanse sa fim crezuti .
    Omul are 3000 de km , eu am 1000 - concluzie : neconvingator !
    Si mie tot atat imi arata (cum zice iTi) . Si din average tot pe undeva pe acolo am in oras , si din km facuti in oras/benzina bagata tot asa-mi iese .
    Poate ne intalnim intr-un weekend mai stam de taina .

    Aveam un prieten cu un oltcit - aluia ii dadeai doua masini - recunostea decat primele 5 minute ca l-ai facut .
    Daca mai stateai inca 5 minute prin zona - masinile incepeau sa fie egale .
    A doua zi deja auzeai ca te-a facut rau ... de pe a 3-a a plecat de langa tine .
    Sper sa nu fii si tu la fel ca el , si sa crezi macar in momentul in care vezi cu ochii tai .

  16. #56
    Maniac Scorpio's Avatar Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    4,548
    Mesaje bazar
    629
    Putere Reputatie
    60
    Reputatie
    3386
    Puncte CF
    10.5
    Usergroups:
    Era vorba de altceva ... ca ii consuma mai mult daca merge mai subturat decat daca schimba la 3000 rpm ... Nu era vorba ca'i consuma 10 sau 20
    -- No OnE LiVeS FoReVeR !!!

  17. #57
    Member N3Q's Avatar N3Q reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    07-10-2005
    Varsta
    35
    Sex
    M
    Mesaje
    211
    Mesaje bazar
    626
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    6
    Puncte CF
    9.0
    da am lacetti hatchback.eu schimb de obicei pe la 3000 si cand vreau sa simt ceva pe la 5000 si tot imi ia mult

  18. #58
    Banned Mr.Pink reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    13-03-2008
    Locaţie
    Fame was like a drug, but what was even more like a drug were the drugs.
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    62
    Mesaje bazar
    2
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Citat Mesaj iniţiat de marius23mvp Vezi mesajele
    Sunt posesor Ceed din decembrie .

    Ce masina mi-as lua acum la 4 luni dupa achizitie : Ceed !

    Initial voiam Focus , dar m-a speriat varu-meu (care-i mecanic auto) cand mi-a zis ca sunt foarte prost facute (parerea lui formata pe baza a ceea ce i-a intrat in service).

    Incerc sa spun mai jos impresiile mele cat mai obiective despre masina , in calitate de proprietar (oricate drive-test-uri ai face cu ea , nu-i acelasi lucru ca atunci cand e masina ta) .

    In primul rand - in drive-test nu mi-a placut deloc masina . Dar deloc !
    Mi-a parut extrem de calma , fara nici un pic de veleitati sportive .
    Cere sa fie condusa relaxat .
    Mi-au iesit din cap greierasii cu liniutele noaptea , dar totusi mai simt nevoia sa-i dau cateodata , sa ma calmez si s-o bag in garaj satisfacut .
    Vreau de la o masina ca atunci cand o calci - pai sa te faca sa simti ca poate fi si brutala .

    La dus (in drivetest) am mers eu si n-am reusit sa simt "fiorul" , desi i-am dat cum se da : start de pe loc cu ea in ture , pana la 160 (schimbare aproape in plafonare - il cunosteam pe "nenea").
    Crestea viteza mai repede decat ma asteptam , dar n-o "simteam" .
    La intoarcere a condus-o tipul - si parca nu mai era aceeasi masina : agila si nervoasa , total opus cu calmul pe care mi-l sugerase mie .

    Ce concluzii am tras dupa drive-test :
    Minusuri - motorul mi-a parut "bleg" ; am avut ceva probleme cu ambreiajul - o turam in exces din cauza ca pedala tine mai sus decat eram eu obisnuit.
    Plusuri - directia este de mare mare exceptie , franele la fel , suspensie tare - astea trei + un sofer care stie cum sa-i ceara = masina poate sport !

    Apoi mi-am luat-o , deci acum urmeaza pareri mai competente decat cele din drive-test .

    - in primul rand nu stiu daca acum dupa 3 luni si ceva pot spune ca "simt masina". In continuare mi-e aiurea s-o parchez precis langa o bordura (matiz-ul il pun la 1 cm pentru ca il simt) pentru ca am senzatia ca usile sunt mult prea inalte si vad doar de la un anumit punct in sus .
    Nu reusesc sa "simt" precis unde anume este roata , dar clar m-am mai obisnuit in astea 3 luni si (nici nu prea o scot decat in weekend).

    Incep cu minusurile :

    - zgomotoasa la cauciucuri - asta ma deranjaza cel mai tare la ea pana acum (pe asfalt fosta criblura gen Craiova-Bals)
    - deschiderea usilor din interior (alta decat a soferului) in doi pasi .
    Concret - dupa 40/h se incuie automat toate usile ... ajungi la destinatie si cel din dreapta vrea sa coboare (cu motorul pornit , daca-l opresc se descuie si e ok) . Trage de maner - dar usa nu se deschide - doar se descuie. Mai trage odata si abia atunci se deschide . Deci prima data dai comanda de descuiere a usii , abia apoi o deschizi . La sofer nu e asa - se deschide din prima .
    Mie personal mi se pare asta o mare prostie , pentru ca omul daca vede ca nu i se deschide usa - e tentat sa traga mai tare de maner .
    Asadar eu ca sofer trebuie sa-i spun fiecaruia in parte "lasa manerul si mai trage odata de el" sau sa-i descui usile de la butonul de pe bord .
    E un stres inutil , fara de care mi-ar fi fost mai bine .
    Bine ... acum imi dadu prin cap sa ma uit la sigurantele alea de pe usi in ce pozitie sunt puse ...
    - timpul cat imi piuie indicatorul de "lipsa centura" - mi se pare un lucru bun ca-mi piuie daca trec de 20/h si n-am centura ... dar totusi 1 minut jumate mi se pare mult , 30 de secunde e suficient de mult ca sa ma "atentioneze" si sa iau o decizie daca mi-o pun sau nu (centura .. care este), 1 min jumate intra la categoria "stres" .
    - senzorul pasager dreapta fata imi pare usor de fentat ... daca stai mai comod in scaun il pacalesti . Asta la prima vedere pare neinteresant , dar mi-e sa nu se dovedeasca vreodata extrem de important (adica sa nu-i sara airbagul pentru ca nu-l simte senzorul - desi nu cred ... daca nu e oprit sare si cel al pasagerului daca e centura pusa).
    - portbagajul imi pare mic la 340 l . Acolo urmeaza sa intre un subwoofer lat cat tot portbagajul , deci spatiu nu-mi mai ramane decat in fata sub-ului - insuficient pentru un geamantan de ex .
    La sub nu renunt , mai degraba la geamantan ! Treaba cu fractionarea banchetelor si cu extinderea spatiului pe mine unul mai lasa rece !
    Cand plec undeva ori plec in doi (si am spatele liber si n-are rost sa mai fractionez nimic) ori plec in patru !
    - suspensie zgomotoasa si tare (suspensia o pun si la plusuri si la minusuri - depinde de stilul de condus al fiecaruia , daca nu-ti place sa mergi sportiv o sa ti se para tare , daca-ti place - o sa te bucuri ca e asa , fara suspensia asta masina n-ar mai sta asa bine pe traiectorie)
    Atat ... altceva chiar nu mai gasesc .


    Plusuri :

    - sunt multe maruntisuri care nu apar pe nici un pliant , ci pur si simplu vezi ca le ai fara sa te fi gandit ca le-ai vrea , si tragi concluzia ca sunt excelente . Ex : cotiera larga , mp3+usb reader (Golf V n-are) , termometru exterior , spatii de depozitare sub cotiera , indicator la bord care-ti arata specific ce usa ai deschisa (inclusiv portbagajul) , contact finut pentru deschiderea portbagajului , doua jurnaliere (trip a + trip b), faptul ca nu poti uita vreo lumina aprinsa la ea (pozitii sau faruri - se sting cand scoti cheia sau deschizi usa sa iesi din ea) etc.
    - directia mi se pare si mai senzationala decat in drive-test . Combinata cu suspensiile tari si cu rotile amplasate cat mai in "colturile" masinii , atata timp cat esti genul caruia-i place sa taie virajele sau sa intre mai tare in ele - e de mare exceptie .
    "Dozajul volanului" daca pot sa spun asa mi se pare ca le-a iesit impecabil , pe toata plaja de viteze .
    Am facut comparatia cu un Subaru Impreza (asta noua - cu forma ei de familista) de 150 cp , in sensul ca m-am dat jos dintr-a mea si m-am urcat imediat in aia si-am facut acelasi traseu . Impreza oricat de familista ar fi ea (asta noua ma refer) tot o sportiva ramane ca si comportament - e Impreza pana la urma .
    Evident ca o sa spuneti ca delirez , dar Impreza am concluzionat ca sta mai bine la materialele folosite si la zgomotul in interior (in Impreza se aude motorul , in a mea se aud cauciucurile - prefer motorul).
    L-am intrebat pe tip de ce-as da 18.000 pe Impreza si in afara de AWD si marca n-a mai avut ce sa-mi zica .
    Atat .
    Am mers pe centura (cum ai fabrica de avioane in fata soseaua face stanga si jos in capatul pantei e o curba larga de dreapta - la aceasta curba am sa ma refer) , si la intoarcere 160/h in curba (pe urcare) cu amandoua (putin ud pe jos - plouase ziua si nu se uscase) .
    Impreza se inclina mai mult si parca da sa plece , kia se inclina pe jumatate si parca merge pe sine (nici o corectie din volan pentru ca n-am simtit ca e nevoie).
    NU am intalnit pana acum situatie in care sa-mi plece de bot . Senzatia de la volan este ca pune botul FIX acolo unde vrei tu sa-l puna , indiferent daca esti pe frane sau nu .
    EBD-ul isi face bine de tot treaba - la 120/h in curba pe ceata si mazga pe jos am franat pana a intrat ABS-ul , mi-a plecat spatele cam 1,5 m , dar fata n-a clintit de pe trasa . Corectie din volan si asta a fost tot .
    Franele sunt excelente , inca nu sunt pe deplin lamurit cat de eficient e ABS-ul ala in linie dreapta - trebuie testat pe distanta cu frana blana + ABS si frana maxim pana sa intre ABS-ul .
    O chestie la care nu ma asteptam , asta nu stiu daca e la plusuri sau minusuri pentru ca nu am termen de comparatie : pana la 100-120 masina se comporta intr-un fel (domestic si previzibil) la o frana brusca cu ABS , si la un 160-170 imi pare ca danseaza o idee pe strada (la frana brusca sa intre ABS-ul ma refer)... stanga-dreapta - e necesar sa lucrezi si un pic din volan ca sa te duci drept .
    Bine - nici n-am fost curios sa vad ce se intampla daca NU corectezi din volan - instinctiv contrabrachezi .
    - cea mai silentioasa aeroterma din ce-am "auzit" pana acum - n-o auzi nici pe treapta a doua , si ai o gramada de trepte (vreo 10 parca). E lejer peste Impreza la capitolul asta (ca si la calitatea sistemului audio - se aud surprinzator de bine boxele - doar la Fiesta am mai intalnit fidelitatea asta) desi de la Impreza as fi avut pretentii mai mari (si nu neaparat datorita pretului mai mare).

    Imi place - imi place mult masina , o recomand . Nu simt lipsa ESP-ului , nu simt lipsa geamurilor electrice pe spate .
    Simt lipsa inchiderii din cheie (la supernova aveam) dar oricum ii pui alarma cand o iei si se rezolva si cu inchiderea .
    Oglinzile electrice si incalzite imi pareau un moft - dar chiar nu sunt (am mai luat-o si iarna) - si sunt in dotarea standard .
    Motorul nu e tras de par - asa cum am citit mai sus - e cel mai reusit motor de 1,4 - 16v aspirat pe care l-am intalnit (ma refer la raportul l/cp) .
    Garantia de 7 ani pentru grupul motopropulsor e data de Kia nu de x sau y - dealer din Romania .
    Motorul e conceptie 2007 si mi se pare laudabil faptul ca din 1400 cmc au scos 109 Cp .
    Sa zici ca "au tras de el" ca sa ajunga la caii astia mi se pare o prostie - cum ar fi sa zic eu de motorul de pe S-2000 ca e "tras de par" pentru ca are 120 cp/l ? Sau motorul de pe Type-R - astea sunt varfuri tehnologice si asiaticii sunt cam taticei in motoare de turatie , doar italienii se mai tin dupa ei .
    L.E. - "sugrumat" pardon . Adica nu face fata la greutatea masinii - fals !

    Masina se duce super lejer in depasiri si nu e nevoie sa calci blana acceleratia .
    Initial imi faceam probleme ca datorita faptului ca motorul e de turatie , si are caii astia doar la turatii ridicate - o sa fie nevoie sa retrogradez la fiecare panta sau depasire , dar practica mi-a dovedit contrariul .
    La 100/h intr-a 5-a am 3000 ture , si cu 3000 de ture nu simti greutatea masinii pe Sarului (cap-coada cu treapta a 5-a pe urcare).
    La 3000 ture e suficient ca calci un pic mai mult acceleratia in depasiri (s-o "ciupi") si vezi cum te apropii de masina din fata .
    La 100/h intr-a 5-a n-ai senzatia de loc ca masina are 1,3 tone - nu le simti .
    Pana acum n-am pus-o "alaturi" decat de o Lancia de 2000 cmc - 115 Cp , si mi-a placut cum m-am dus de langa el pe fiecare treapta (1-4) . In conditiile in care aveam undeva pe la 300 km facuti - motor nelasat - si nu puteam sa schimb pe rosu , plus ca am plecat subturat de pe loc .
    A fost lejer , evident si elocvent - astept s-o vad cum trage dupa ce se lasa motorul .
    Consumul inca nu i l-am facut - dupa calculator zic undeva pe la 6 exterior , si 9 in oras - imi pare cam mare ala extern , dar sper sa se mai lase dupa vreo 2000 km .
    Pe final : imi place masina si nu regret ca am ales Ceed.

    Bafta la cumparaturi !
    Apropos - am auzit ca s-au scumpit .

    P.S. : si nu in ultimul rand - oricat de bine ar arata din fabrica (si nu-i urata) cand o iei te mai gandesti si la cum poate fi facuta :

    Kit-ul din 1 si 2 e undeva pe la 1500 E - spoiler fata/spate/praguri (deocamdata , caci a fost primul - dar o sa mai scada pe masura ce va mai trece timpul si vor mai aparea si altele) , iar poza 3 e virtuala (a fost un concurs pe forumul Kia si mi-a placut mie - dar mi se pare realizabil proiectul).
    epic comentariul tau dar foarte nerealist, inteleg ca ti-ai luat masina noua si esti fericit , inainte ai avut probabil dacie sau ceva asemanator, dupa dacia kia ti se pare sklass, te inteleg perfect dar TOTUSI sa vii aici sa zici de tinuta de drum superioara unei imprezza sau sa ma aburesti cu urcat saru intr-a 5-a lejer si sa mai vii iar sa zici ca ai motor de 1.4 cu cuplu intr-a 5-a...

    sa o stapanesti sanatos si fara evenimente. am zambit foarte des cand am citit review-ul, cred ca ai convins pe multi sa isi ia kia.

  19. #59
    Afacerist Alexandrulcn's Avatar Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti Alexandrulcn este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Locaţie
    Craiova ,Damila
    Varsta
    52
    Sex
    M
    Mesaje
    1,527
    Mesaje bazar
    5453
    Putere Reputatie
    45
    Reputatie
    2023
    Puncte CF
    141.0
    Usergroups:

    Exclamation

    Ce vreau sa intelegeti .... nu ma intereseaza viteza maxima (am un amic pompier pe care prietenii l-au intrebat de ce si-a luat motor de 1,4 si nu 1,6/1,8 )... stiti ce le-a raspuns .. ca a scos prea multe cadavre si raniti din masini cu "motoare puternice " .... daca intelegeti ce vroia sa spuna ... vad pe toate forumurile ca se discuta daca prinde 180km/h , comparatii cu masini de 18.000E ....eu nu iau o masina pt. a "rupe gura tirgului " .. eu vreau o masina destul de spatioasa , de dotata si la un pret decent ...cu un consum acceptabil ....de ce am scos din calcul masina la mina 2 ... pt ca parca nu are rost sa "risc " un 8000E de ex. sa iau un Opel (sau alta masina ) din 2004 cu "ceva" dotari si sa nu fii sigur ca nu bagi destui banii dupa ... asa asta la citi km o sa fac eu pe an ... sper sa nu fie nevoie ani buni de altceva decit consumabilele .. ...

  20. #60
    Michael For President ! marius23mvp's Avatar marius23mvp are ceva special... marius23mvp are ceva special...
    Data de inscriere
    11-01-2006
    Varsta
    47
    Sex
    M
    Mesaje
    982
    Mesaje bazar
    164
    Putere Reputatie
    42
    Reputatie
    188
    Puncte CF
    38.0
    Usergroups:
    Mr.Pink - mersi de bun simt - nu lucrez la Kia sa stii .
    I was true to myself - si eu am cautat pe forumuri inainte s-o iau , si-am scris un comentariu cat mai detaliat cu impresiile MELE , pentru ca si mie mi-ar fi placut sa gasesc ceva de genul asta pe forumurile pe care am cautat , nu pentru a lua de buna 100% ce zice respectivul , dar pentru a stii cat mai multe pareri . Poll-ul de aici e in principiu o idee buna , dar daca ar fi votat numai posesorii sau cei care chiar au mers cu minim una din masini - ar fi fost si mai bine .
    In ceea ce priveste ce-ai spus tu - te-a luat un pic valul si ai tendinta sa citesti gresit , incepand chiar de la ce scrie pe spate dreapta la un Subaru Impreza .
    Am zis ca am urcat Saru cu a 5-a ... "lejer" l-ai bagat din entuziasmul la care ma refeream .
    Apoi am mai zis ca dintr-a 5-a la 100/h si 3000/ture poti sa depasesti lejer .
    Tu vad ca zici ceva de cuplu ... evident ca am cuplu , ca doar nu depasesc la aspiratie .
    Iar treaba cu Impreza recunosc ca e greu de inghitit , pentru ca-i un model extrem de galonat , si e normal inca sa te mai gandesti la WRC cand spui Impreza .
    N-am spus WRX , n-am spus STI .
    Ce sa-ti spun - in cele 10 minute asa mi-a facut impresia .
    Inca o mai am - desi repet , realizez cum suna asta .
    Impreza e o masina mai buna decat Ceed - dar NU cu 5-6000 E mai buna !

    Later Edit - tocmai vin de la Slatina - permite-mi sa reformulez : urcai LEJER Saru cu a 5-a la 100/h .
    Ba chiar la un moment dat (ca sa-ti fac in ciuda evident) o lasai la 80 .
    Last edited by marius23mvp; 14-03-2008 at 16:13.
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Pagina 3 din 5 PrimaPrima 1 2 3 4 5 UltimaUltima
Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: