poti sa iti cumperi spoilerele, eleronul, chestiile care fac diferenta la exterior, aftermarket. nu e nici o problema.Mesaj iniţiat de angi
ps: Cozmax, nu crezi ca e logic ca type-r-ul e peste civic-ul normal (from the performance point of view) , din moment ce type-r are 200 de cai iar civic-ul are 140 (benzina 1.8, diesel 2.2) ?
vezi ce se intampla daca pierzi o intalnire vw? pierzi ocazia sa rogi fetele, intre 4 ochi, sa-ti conduca masinaMesaj iniţiat de picolo
Last edited by Bogz; 30-07-2007 at 19:24.
did you ever have that feeling when you're not sure if you're awake or still dreaming?
Type R este bestia paroasa,6.6 secunde suta si intre 100 si 200 km/h spulbera gti , alfa gta si altele. Are motor de 9000 de ture, s-a terminat!!!!
Civicu clasic prin comparatie este o tristete, frumoasa si bestia... Daca te intereseaza doar designul si nu performanta raspunsul e simplu.
La 26 000 nu ai ce sa iti iei mai bun. Cutiile automate NU consuma mai mult decat o manuala, eu am avut benzinar de 2200 automat si cu clima pornita imi manca 10.5 in oras maxim 11. Si de mers prin oras CACA o manuala, nu te scoate din minti, esti relaxat si linistit. Eu am avut automata si mi-as lua oricand o masina cu cutie automata peste una manuala daca as avea de ales. Cu atat mai mult cu cat esti fata si am observat ca cei mai penibili soferi in trafic sunt femei si loganisti.
O masina cu cutie automata consuma mai mult ca una cu manuala. ( si in detalii tehnice ale masinilor se vad diferentele )
-- No OnE LiVeS FoReVeR !!!
Tu zici din carti si de pe internet, eu am avut . Sesizezi diferenta? O automata pe economy mode iti schimba la 1500 treptele de viteza de ex. si asta fara sa stai tu stresat. Schimba cand vrea ea ca sa consumi cat mai putin . De ce crezi ca o automata iti consuma mai mult ? Cat ai vrea sa iti consume un benzinar de 2.2 l cu clima pornita vara?
garantat cu manuala o sa scoti un consum mult mai bun...pentru ca poti schimba vitezele si la 1500 de ture daca vrei...la automata de generatie mai veche nu prea...ea schimba in plaja de turatie care ii convine ei...2500-3000...daca o cutie de viteze manuala poate ajunge la 6 trepte de obicei cele automate au 4(cu exceptia 7gtronicsi alte minunatzii)....deci...alt factor care mareste consumul in regim de croaziera...si marea problema a lor este intretinerea destul de costisitoare...schimb ulei la timp schimb filtru...pe cand la manuala daca ii schimbi uleiul o data la 80 de mii de km nu ai treaba...sunt comode ca si utilizare dar foarte greu de intretinut...mai ales in romania...
Trebuie sa-i intelegi...ei la commenturile alea au fost "macho" , "mescheri" , "the one and the only ...(si in loc de puncte se poate completa cu nick-ul lor)" ... de fapt...Dumnezeu cu mila !
E de apreciat ca unele fete stiu ce e aia Type R si asa mai departe. Altele fac diferenta intre masini dupa culoare si anul fabricatiei . Mai nou au invatat si alte marci in afara de mercedes si bmw ... astea le plac celor de mai sus ca le ia rpd la plimbarica ! Daca-i dai jos din masini si le iei banii si cardurile date de taticu probabil nu sunt in stare sa o agate nici pe bunica-mea si sa o scoata la un suc...
In anii ce-au trecut mi-am trait visul ...
e buna bunica-ta ?
lasand gluma la o parte, zic ca a facut o alegere buna pana la urma... si dupa ce se obisnuieste, si iese din garantie poate sa modifice motorul cat vrea ea, sau sa vanda si sa ia alta. toti incepem undeva. s`o conduci sanatoasa si fara incidente, si poate nu ma plimbi
BadAss Programmer :-))
Fratilor poate sunt eu putin nesimtit insa sunt convis ca-s multi aici care ma inteleg. De unde a inceput obiceiul asta ca toti mucosii sa isi ia din prima masini de 150+ cai?!?(si aici chiar nu ma refer la domnisoara de fata care din cate am citit a avut un cielo inainte deci presupun ca s-a mai obisnuit cu condusul). Dar am vazut mai multe persoane care considera 140 de cai putin pentru un incepator. Acu eu cred ca cei care spun asta nici macar nu au condus o masina ci vorbesc din reviste. Un incepator nu ar trebuii sa aiba la dispozitie o masina cu mai mult de 100 de cai fratilor. Mai intai sa invete sa parcheze si dupaia sa aiba masini care trec de 200km/h. Mentalitate idioata sustinuta de parinti iresponsabili. Eu personal am condus un an de zile Tico si nu mi-e rusine. Am invatat sa conduc si sa fiu responsabil stiind ca la orice eventual accident eu as fi fost cel care suferea cel mai mult. Acu astia cu masini din ce in ce mai puternice si sigure au ajuns sa omoare oameni nevinovati din nepriceperea lor si prostia parintilor.
In concluzie: angi iti doresc sa stapanesti masina fara incidente si te sfatuiesc sa o lasi moale la inceput pentru ca dupa cielo asta ti se va parea avion si cel putin pe drumurile exterioare nici nu o sa iti dai seama cand treci de 150 de km/h. Mare atentie!
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
Andrei ... eu nu te inteleg. Pe bune. Un idiot e idiot si cu Tico si cu Supra. Nu conteaza ce masina conduci. Acum toti parintii care au bani sa le cumpere copiilor masini la care noi doar visam, sunt prosti? Nu cred. Tu in Tico esti ca si mort in orice accident, pe cand intr-un civic de 5 stele sansele sunt mai mici. Chestia cu obisnuitul pe o masina de 2 lei mi-se pare comunista rau. Care e problema daca isi permit sa strice ambriaj de 1000 euro? Iar daca invata sa parcheze in tico, matiz sau orice buburuza de oras cand va trece pe o masina mai mare o sa aiba probleme. Asa a fost la sora mea care si acum se descurca greu in orice in afara de tico si matiz.
Referitor la putere... aici si eu consider ca 200 cp sunt multi si pentru mine acum dupa 7 ani de condus dar pana la urma ma gandesc ca tineri fiind vrem sa depasim si o s-o facem indiferent de masina, si mai bine sa o faci in ceva care poate decat sa te trezesti cu TIR in fata intr-o masina care deja e la maxim. Toti suntem zmei la un moment dat, indiferent de sex, varsta sau educatie. Tata s-a hotarat sa fie zmeu la 50 ani cand in sfarsit are o masina care sa-l ajute. Si tu vei fi, toti vom fi cand vom avea cu ce. Si eu cu Matizu eram ciuca batailor pe toate drumurile, ma dadeam frumos in dreapta si treceau cei care puteau.
In loc sa aruncam cu noroi in cei pe care soarta i-a fericit mai bine incercam prin exemplu personal sa respectam regulile si tot prin educatie colectiva sa obligam bizonii sa respecte reguliele. Adu-ti aminte acum 3-4 ani ce era in Craiova? Haos, acum rar mai vezi vreun zmeu in Q7 sa treaca pe rosu. Numai bine si drive-safe.
Good point. O sa vezi ca pe forumu' asta toti ii urasc pe toti. Nu poti sa le zici nimic, sa dai un sfat sau o sugestie ca sar ca hienele pe tine. Si prima mea masina a avut peste 200 de cai, nici un accident. Acum am una mai slaba. Uimitor, nu? Nici eu nu suport vorba aia comunista "toti am plecat de la dacie" si alte aberatii. Si ma irita frustratii.
1) Esti pe net
2) Esti pe craiovaforum
3) Imi citesti semnatura
5) Nu ai observat ca lipseste punctul 4
6) Tocmai ai verificat daca exista punctul 4 sau nu
7) Zambesti, sau chiar razi
8) Daca ai zambit doar, acum sigur razi
m-ai inteles gresit. nu sustin ca toti sa pelce de la dacie. doar ca pentru inceput mi se pare ca un parinte responsabil sa nu ii ofere copilului lui o masina cu mai mult de 100 de cai(sunt einspe mii de masini cu 5 stele la siguranta si motoare de 1.4). eu personal am trecut prin multe intamplari. nu mai conduc de mult tico. acu am o masina care poate cat de cat si in care ma simt sigur insa daca ar fi sa o iau de la inceput cred ca la fel as proceda. am trecut prin accidente(nu eu la volan) si prin multe momente in care rulam cu 200 la ora(eram in dreapta din nou) pentru ca masinile pe care le conduceau prietenii mei puteau asemenea viteze. nush daca a fost prea bine pentru ei. oricum acum conduc si eu masina ce poate 200 insa consider ca am o oarecare experienta si nu ma bag haotic in depasiri si nu intru cu viteze ametitoare in curbe.
PS: nu sunt frustrat deloc, imi iubesc masina si nu cred ca as schimba-o foarte usor pe alta. poate ca mi-as dorii sa ii aduc ceva modificari insa nu sa o schimb.
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
acuma sa fiu sincer cu tine.faptu ca o fata va avea o masina mai tare decat o sa am io nu imi surade.totusi iti respect pasiunea pt ca se pare ca e comuna.nush ce sa iti zic,repet, mie mi se pare una dintre cele mai urate masini dar e parerea mea.nu mi-a placut inainte de lansare,nu imi place nici acuma...am o vecina care are un civic de asta...nu se aude motoru,arata bine la interior dar mie ca barbat nu mi se pare o masina care sa imi satisfaca gusturile...plus ca e prea scumpa,nu as da banii aia pe ea.dar daca tie iti place si iti permiti nu vad de ce nu ai decide pt civic .in legatura cu leonu,e o masina sexy,"smechera"....du-te la dealeri si calareste-le si daca nu esti sigura da cu banu.
indiferent ce iti iei....dai o tura? as vrea sa te vad la volan cu herghelia la talpa
Asta cu caii ti-am zis... si eu sunt partial de acord. Adica nici 1.2 htp de 55 cp dar nici 200cp. Eu am urmarit tacit sectiunea asta a forumului si am vazut ca toata lumea ii injura pe "copiii de bani gata" cu masini bengoase, pai scuza-ma mie si Astra ta mi-se pare masina bengoasa. Adica nu e Oltcit. Eu conduc o masina de peste 20.000 euro si nu dau manelele la maxim si nici nu trec pe rosu, in schimb merg cu 200 unde se poate si stau in banca mea cand nu se poate.
Ce am incercat eu sa spun e ca nu masina sau cp fac soferul ci invers. Un prost ramane asa de la dacie la CLS. restekpa.
ia-ti ce vrei si ai grija sa nu dai peste mine!
apoi:
integrala creste consumul f mult datorita pierderilor din transmisie care sunt duble fatza de o singura punte motoare, datorita greutatii in plus cu care aceasta vine si a pieselor in plus aflate in miscare.
cutia automata/hidramata iarasi creste consumul (nu asa mult ca 4x4) datorita greutatii mai mari (este ~ dubla la greutate fatza de o cutie normala), datorita pierderilor in transmisie (cu 30-40% mai mari decat la o cutie normala), datorita timpului de schimbare a treptelor (aici vb in general) si datorita faptului ca schimba cand vrea ea, nu cand trebuie si anume sub limita maxima de cuplu => nevoia de a accelera un timp mai indelungat.acum depinde de gusturi, personal mi se pare naspa si pt cei incapabili
integrala + hidramata = consum f mare.
Nu ii iau apararea in mod special d-soarei dar sunt o GRAMADA de baieti ce conduc ca niste RETARDATI.
Type-rul e un motor 'cuminte' pana intra vtecul,unul normal ce devine o mica bestie cand intra vtecul in actiune
Edited by MOD - fara reclama in semnatura!
Sa nu te superi pe mine dar unde se afla in motor acest "vtecul", in afara de emblema de pe capacul motorului? Honda ca mai toate japonezele care produc pentru serie au o configuratie ciudata, au 2 masini in 1. Adica pana la 3500 e o masina cuminte care consuma decent, puterea se obtine foarte foarte tarziu, dupa 6000 rpm si cuplul e si el destul de sus dar distribuit foate frumos pe plaja de turatie, 90% din el fiind disponibil de la 1500 rpm. Vtec e un sistem de control al admisiei si evacuarii prin camshaft ce controleaza si deschiderea si durata deschiderii valvelor. E similar ca idee cu vvt-i de la Toyota si double vanos de la BMW. Deci e impropriu spus "intra vtec-ul", pentru ca el merge permanent, nu e ca turbina... "sa intre".
Sa nu mi-o iei in nume de rau dar suna aiurea ce ziceai tu acolo de vtec. E casi cum ai spune ca la Audi la 4000 iti intra TFSI-ul. Numai bine.
Last edited by costache_1; 01-08-2007 at 18:58. Motiv: Am uitat ceva.
Uite cum functioneaza un sistem vtec:
In primul rand acest tip de distributie variabila s-a montat atat pe motoarele cu 2 arbori cu came (DOHC) cat si pe motoarele “normale” cu un singur arbore cu came (OHC sau SOHC). Motoarele cu VTEC aveau un arbore cu came cu 3 came pentru fiecare pereche de supape, evident ce actioneaza 3 culbutori care mai departe actioneaza cele doua supape de admisie. Deci sunt 3 culbutori si doua supape de admisie, culbutorul din mijloc nu actioneaza nici o supapa. Cele trei came sunt dispuse astfel: doua came, asa numite came pentru turatii mici/joase si medii, aceste came fiind expuse spre extremitati, iar intre ele exista cea de-a treia cama, asa numita cama pentru turatii ridicate (”race”). Acesta cama are un profil mai mare. In mers la turatii mici si medii, motorul functioneaza in asa fel incat sunt actionate doar supapele corespunzatoare celor doua came din extremitati. In tot acest timp, a treia cama, cea pentru turatie inalta intra in contact cu un tachet, dar acest tachet nu actioneaza nici o supapa. Cand turatia motorului atinge 5900 rot/min, un stift este impins cu ajutorul uleiului aflat sub presiune, acest stift blocand toti cei 3 culbutori. Astfel, de la aceasta turatie cele doua supape de admisie vor fi actionate de cama cu profil mai mare. Acest lucru permite o cursa mai mare a supapei de admisie si un timp mai mare in care supapa sta deschisa, rezultand o umplere mai buna a cilindrior cu amestec carburant si crescand astfel puterea motorului. Acelasi tip de arbore cu cam este si cel care actioneaza supapele de evacuare. Gratie distributiei variabile VTEC, aceste motoare au fost primele care au reusit sa obtina 100 de cai putere pe Litru! (de ex. motorul de pe Honda Civic de 1.6 L si 160 de CP) sau Honda civic 2.0l 200cp
Sistemul vtec este considerat cel mai performant dintre concurenta.Acum sper ca intelegi de ce am zis ca 'intra' vtecul.
Edited by MOD - fara reclama in semnatura!
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: