care e mai buna,dupa parerea cunoscatorilor, cu privire la dotari si motorizare ??? detalii va rog...ms
care e mai buna,dupa parerea cunoscatorilor, cu privire la dotari si motorizare ??? detalii va rog...ms
hmm pai avand in vedere ca type-r este versiunea sport a civicului.... greu de spus ... wtf is wrong with you people??!?!?!
-
e ca si cum ai spune nu unui Heineken rece...
verifica un pic lista de preturi...si ai sa vezi un pretz extrem de nejustificat pentru type r...este suficient civicul normal pentru orash si eventuale iesiri in afara...pentru ca iti poti pune apoi kitul de type r.....sau iti poti lua type r'ul daca vrei sa tragi de ea la adevarata valoare...
hmm..referitor la aspect . mi se pare mai mijto civic'ul
vorbiti prostii... pretul la type r este mai mult decat justificat. cati dintre voi ati condus-o? in momentul asta este cel mai tare hot-hatch de pe piata... poate nu are atatea dotari de confort pentru ca e o sportiva pur-sange, dar diferente sunt si sunt notabile. Senzatia de la 5000 rpm in sus e de-a dreptul fascinanta...
cat despre aspect, no coment, arata mai bine decat civicul de serie, dar nu in rosu, culoarea in care l-am vazut si in craiova si in cea in care l-am testat la bucuresti... cred ca galben sau gri inchis (nu mai stiu exact cum se numeste acum nuanta, dar e bestiala)
"Acceleraţia de 6,6 secunde pînă la 100 km/h nu se simte, în schimb sunetul mai compensează, mai ales după ce turometrul trece de 6.000 de ture. O fi de ajuns ca să fie teroare şi nu eroare? Greu verdict. Pînă la urmă e un pic din amîndouă şi ar putea fi acceptat aşa dacă n-ar avea preţul pe care-l are. Adică 25.561 de cocoşei fermecaţi (DDP), bani la care n-ai aer condiţionat şi nici măcar un amărît de CD player de duzină."
un citat dintr'o revista de specialitate...deci...dai niste bani pe ce?subaru wrx este tot pe acolo....si scuza'ma nici macar pe aproape nu stau ca performante.....deci....clar type'r'ul este o hondaaa pursanggee...adica scumpa ca draq...
aaa...si ia spune'ne din testele efectuate de tine ce parere ai despre efectul subvirator extrem de accentuat....efect care pentru incepatori poate fi fatal...deci dai 25 de mii ca sa plece masina pe unde vrea ea in viraje?bun...bravo....e marfa....
Type-R nu era versiunea de top de la Civic? Adica ceva in genul Astra GTC pentru Astra normal? Sau Golf GTI pentru Golf 5?
Her: I wish I were creative.
Him: You are. You're great at creating difficult situations.
Astra GTC e vers 3 usi a Opel Astra. Vers HOT e OPC, are 240cp pe puntea fata( desi golful arata clar ca 200 sunt suficienti).
Marele pacat al civicului Type R e dotarea, adica lipsa ei, eu am vazut in UK un type R care avea ceva dotari, adica arata in interior ca un civic normal de top.
Personal ii dau dreptate lui GAB, daca vrei performate Subaru sau Mitsu, mai ales ca urca in putere relativ usor iar sasiul si suspensia suporta lejer 350 cp.
uite, in privinta pretului te contrazic putin: impreza wrx (conform site-ului importatorului) costa cash si nou 30.821 Euro. Intr-adevar, nu poti compara o masina integrala cu una "doar fata". In ceea ce priveste stabilitatea, Type R sta mai bine decat Focus ST, Golf GTI, ca sa nu mai zic de Astra OPC (masina de-a dreptul exagerata) - cu astea ar trebui sa o comparati. Efectul subvirator nu este atat de accentuat precum spui, nu- mai speria. Daca vor efect subvirator sa se urce in OPC-uri (exceptand Corsa). Dotarile intr-adevar lasa si alea de dorit, dar Honda pune accentul pe senzatii la acest model. Iar de la 5000 in sus, ii intelegi...
efectul subvirator este extrem de greu controlabil....mai ales la viteze mari...trebuie sa dispui de o frana de mana foarte bine reglata si de ceva cunostinte ca sa tii pe trasa o masina cu efect subvirator....sau mai bine zis...sa poti transforma efectul subvirator in efect supravirator... intr'adevar....pretul pe care eu l'am pus acolo sus este pretul fara tva...insa sunt multe masini de 25.000 cu tva care sunt peste type r....intr'adevar honda face cai din ture....si e normal sa simti explozia de la 5000 in sus....ca si finisaje nici nu cred ca sta pe langa gti sau st...dar ma rog gusturile nu se discuta...eu doar am zis ca raportul calitate-pretz nu e deloc rezonabil....platesti 25.000 pe un volan si un scaun...scuza'ma dar la gti sau st mai primesti si ceva in plus...
dar am inteles k are mai multe dotari civicu cormal decat type-r'u si ca multi isi iau type-r doar pt putere...adik poti sa pui cai si pe civic
nu vei ajunge niciodata cu un civic obisnuit la ceea ce ofera type-r. Intr-adevar, un civic normal e mai bine dotat. Fiecare alege ceea ce are nevoie. Eu unul nu m-as multumi cu un 1.8, la care chiar mi se pare exagerat pretul (varianta sport costa 19.968 euro, iar cea executive 22.600 euro). pentru 3.000 de euro in plus prefer 200CP sub capota si senzatii tari.
Si Gab-ule, nu toata lumea intra in curbe stranse cu 120-150 km/h , dar consider ca la manevrabilitatea type-r-ului, se poate invata. Este o masina relativ usoara pentru puterea aia, iar ca design este peste ST si GTI. Chiar tu ziceai ca Focus ST topaie (desi mie nu mi s-a parut), iar GTI e deja prea "comun", tocmai datorita faptului ca ofera multe. Toate au plusuri si minusuri, dar Civic Type-R este cel mai aproape de ceea ce se numeste hot-hatch. Oricum, asa cum am zis mai sus, fiecare alege ceea ce are nevoie si ceea ce i se potriveste.
asta este normal..aproape la orice masina ii poti mari puterea..schimband anumite piese..punand un cip ceva..etc..pana la urma alegerea asta..dintre civic si type-r depinde de tine..tu sti ce iti place si ce vrei sa conduci..o masina agresiva sport..sau una mai eleganta..mai luxoasa..
editat semnatura - Edited by MOD - Fara reclama in semnatura !
De dragul discutiei ca vad ca am cu cine discuta te intreb atunci ... de ce mi-as lua Type R sau GTI, daca nu sa intru in curbe cu 150kmh? Daca vroiam sa merg incet imi luam "TDI frate" de "ghermania" si terminam povestea.
Jurnalistii zic ca ST e cel mai manevrabil dar lasa de dorit in alte parti insa asta poate sa fie subiectiv, pana nu mergi cu toate e greu de spus. Poate mie si tie ni-se pare periculos sa avem o subvirare masiva, poate unuia cu experienta de curse i-se pare misto, desi nu cred.
Honda are o politica de 2 lei in Romania si pierde pe segmentul de masini de serie, eu domnisoarei i-as recomanda un Yaris TS ( 133cp, 1.8 dual VVT-i) e bomba masina. Eu am Toyota si sunt foarte multumit. Si Civicul normal e misto dar parca prea scump, intra intr-o zona de pret unde ai foarte multe alternative.
Am mers cu Type R ca pasager si am mers si cu Impreza( normala) si cu un Legacy 3.0 spec B. Type R-ul parca e piscarici. Trebuie sa tragi prea mult de ea. Nu are corespondente cu viata reala, sunt de acord e masina de fuga dar nu fugi tot timpul iar ca sa fii tot timpul in cuplu peste 4500 rpm e aberant si nu foarte confortabil. O sa mesteci in schimbator de innebunesti. la fiecare depasire trebuie sa retrogradezi.
Pe circuit probabil ca e foarte placuta si de aia e si asa apreciata dar in viata de zi cu zi pentru mine personal nu ar intra in shortlist. Numai bine.
Ai dreptate, pe circuit este excelenta, chiar acum de curand la Fifth Gear, Tiff a zis ca depaseste Golf-ul GTi in preferintele sale.
Her: I wish I were creative.
Him: You are. You're great at creating difficult situations.
Noua politica Honda de-abia acum se face simtita prin activitati de promovare...dar asta e cu totul alta discutie. Personal, nici eu nu mi-as lua Type R, tocmai pentru ca in traficul cotidian este destul de... apatica. Focusul ST mi se pare cea mai echilibrata, dar ce sa faci cu 225 CP? Preferintele mi se indreapta astfel spre un Golf GT (1.4TSI 170CP), care este si manevrabil, si confortabil si destul de puternic pentru ceea ce ai avea nevoie pe drumurile noastre.
La 25.000 de euro cu toate taxele ai intr-adevar mult prea multe alternative, ideea este: DE CE MASINA AI NEVOIE? Iti place civicul, ia unul normal. Vrei putere? Uita-te peste fisele tehnice si ai de unde alege.
Vai ce ne mai amuzam....ea doar a intrebat care e diferenta intre ele .. nu toata lumea le stie pe toate asa ca voi 2 ....
Se poate comanda(nu stiu daca si in Ro) varianta de Type R cu optionale "de fitze" ...adica alea enumerate de revista din care a citat Gabu mai sus..
Vmax, sincer...ST-ul nu iese cu nimic in evidenta...chiar tu ai spus mai sus ca Type R-ul e cel mai tare hot-hatch...m-a impresionat mai mult Megane RS decat ST ..
In anii ce-au trecut mi-am trait visul ...
vad ca se tot vorbeste de circuit...care circuit?care dintre cei ce posteaza pe acest forum au dus o masina pe circuit?eu am condus si gti si st...gti'ul ca si stabilitate este cel mai echilibrat...adica fortza de pe puntea motoare nu creaza efect subvirator datorita echilbrarii centrului de greutate...st'ul pe linie dreapta trage foarte bine...se simte 2,5'ul ajutat de turbina in ture mai mari...insa are o mare mare problema....masina nu sta pe viraje....mai ales cele denivelate...masina continuu balanseaza si cerne pe asfalt...ma rog adica tzopaie....ca sa fi mai pe intelesul tuturor...nu am condus inca type r si astra opc...insa de astra am auzit numai de rau vorbindu'se si aici ma refer strict la comportamentul pe viraje...dar om trai si om vedea...referitor la efectul subvirator....este extrem de greu controlabil...pentru ca la efectul supravirator...ai putere si directie...singurul dusman fiindu'ti masa masinii si balansul creat de aceasta...care insa se pot controla...la efectul subvirator pierzi directia....si puterea automat....deci este extrem de controlat....o poti readuce pe trasa cu ajutorul franei de manaa(aaici ma refer strict la masinile cu tractiune fatza....)aruncand spatele in fatza...insa inseamna pierdere de timp....panicare pentu cei carora li se intampla pentru prima oara...eu la masina mea m'am lovit de aceasta problema....comuna la masinile cu putere mare pe puntea fatza...eu am pus pe spate anvelope de iarna care sunt mult mai moi...si care aluneca extrem de usor....si astfel sunt convins ca in viraj spatele este cel care imi pleaca primul....nu este rezolvata problema in proportie de 100% insa....ajuta....si inca mult....asa ca recomand aceasta solutie celor care au astfel de probleme....merge...e testata la maxim...bineinteles in virajele abordate gresit simt pe deplin efectul de "bot fugit"dar....cu frana de mana usor usor se redreseaza....hai ca am deviat de la subiectt rauu rauuuu daca tie iti place type r'ul...ia'l....m'as bucura sa apara in craiova inca unul...sa avem parte din ce in ce de masini tot mai frumoase!!
pune si pe fata niste cauciucuri mai late, sa mai scada din efectu subvirator... eu m-am obisnuit cu subvirarea, urmeaza niste anvelope mai late cu inaltime mai mica, nu mai suport sa simt cum intra cauciucu` sub geanta la curbele luate cu viteza mai mare.
BadAss Programmer :-))
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: