Pagina 2 din 9 PrimaPrima 1 2 3 4 ... UltimaUltima

Turbo sau aspirat?


  1. #21
    Senior Member speed_buster's Avatar speed_buster va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    02-11-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    511
    Mesaje bazar
    219
    Putere Reputatie
    40
    Reputatie
    65
    Puncte CF
    14.5
    Citat Mesaj iniţiat de Cirozel
    Da...TDI e pt masini agricole, semanatori si asa mai departe.Cat de nesimtit poti sa fii sa pui diesel pe masina si sa ii aplici badge-ul "cupra R" sau "GTC" ?
    Diesel nu are ce cauta pe o masina care se vrea de lux. Adica avem bani sa dam pe un seria 5 da' ne zgarcim si luam motor pe motorina care este mai scump de intretinut, iar investitia se amortizeaza in 40-50.000 de KM parcursi....deci egal cu o .Eu mor..mor..imi vine sa iau la bataie proprietarul cand vad un bmw nou si de sub capota se aude " taccatacatcatcactatcta" Adica am bani sa ma dau smecher cu BMW da' ma zgarcesc la benzina...ca deh..plimb proastele mai mult daca e pe motorina..si oricum nu-si dau ele seama ca merge pe combustibil de combina daca in fata scrie BMW.Asta e mentalitatea romanului. All show NO GO .


    CAT DE AIUREA E SA AI MOTOR DIESEL PE MASINA SI SA II SPUI SPORT? E blasfemie curata... boala TDi-urilor a intrat si in BMW si in Mercedes si in Audi, si in toate firmele cu renume care aveau un cuv de spus in lumea masinilor. Astept ziua cand o sa vad Ferrari TDI..... si la cum evolueaza lucrurile nu cred ca mai e mult.
    I don't like this guy...he reads minds.

    Subscriu la cele spuse mai sus. Nu exista nici un motiv rational pt care un pasionat de masini sportive sa aleaga varianta diesel.

    Cred ca pt nebunia asta diesel sunt vinovati si dealerii de masini care nu te intreaba de niciunele si iti recomanda dieselul direct. Normal ca pt ei e bine: masina mai scumpa, intretinere mai scumpa, piese si mai scumpe etc.

  2. #22
    Maniac Scorpio's Avatar Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Scorpio este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    4,548
    Mesaje bazar
    629
    Putere Reputatie
    60
    Reputatie
    3386
    Puncte CF
    10.5
    Usergroups:
    Devine interesant topic'ul .... continuatzi ....
    -- No OnE LiVeS FoReVeR !!!
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #23
    Rednex Cirozel's Avatar Cirozel are ceva special... Cirozel are ceva special...
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    2,865
    Mesaje bazar
    107
    Putere Reputatie
    52
    Reputatie
    162
    Puncte CF
    40.0
    Pentru cel care mi-a zis ca vorbesc tampenii in post-ul cu "TDI" .. vreau sa il intreb daca e in stare si de ceva argumente cu care sa-si sustina parerea cum ca eu as vorbii tampenii, sau cumva adevarul doare, prietene necunoscut?

    I love the nigger cock thrusting in my mouth. Cred ca incep la modul cel mai serios sa ma indoiesc de propria-mi heterosexualitate. once you go black, you never go back.

  4. #24
    Member picolo's Avatar picolo va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Varsta
    39
    Sex
    M
    Mesaje
    247
    Mesaje bazar
    186
    Putere Reputatie
    39
    Reputatie
    50
    Puncte CF
    0.0
    Citat Mesaj iniţiat de Cirozel
    Da...TDI e pt masini agricole, semanatori si asa mai departe.
    Diesel nu are ce cauta pe o masina care se vrea de lux. Adica avem bani sa dam pe un seria 5 da' ne zgarcim si luam motor pe motorina care este mai scump de intretinut, iar investitia se amortizeaza in 40-50.000 de KM parcursi....deci egal cu o .Eu mor..mor..imi vine sa iau la bataie proprietarul cand vad un bmw nou si de sub capota se aude " taccatacatcatcactatcta" Adica am bani sa ma dau smecher cu BMW da' ma zgarcesc la benzina...ca deh..plimb proastele mai mult daca e pe motorina..si oricum nu-si dau ele seama ca merge pe combustibil de combina daca in fata scrie BMW.Asta e mentalitatea romanului. All show NO GO .
    motive pentru care se cumpara si se vor cumpara diesel-uri:
    -motoarele sunt fiabile si au randamentul mult mai mare;
    -ai un raport sportivitate/consum foarte bun (sa nu uitam de seria 1 unde motorul diesel de 2L pe motorina pune in fund pe cel de benzina la aceeasi cilindree)
    -actualele motoare diesel sunt mai ecologice decat cele pe benzina (ma refer la smart diesel). Alternativa la motoarele pe benzina vis-a-vis de poluare sunt motoarele hibrid (benzina+motor electric) dar sunt mult prea scumpe asa ca se merge pe perfectionarea dieselului.
    - mai sunt si alte motive dar e tarziu si imi este somn.

    si apropo...stii cat de aiurea ma simt cand ma plimb intr-un E-Klasse de 2,7L si se aude motorul " taccatacatcatcactatcta" ?

    Intrebare: Tu ce masina ai?

    Apropo: ostilitatea mea vine de la faptul ca sunt un pasionat al motoarelor diesel (TDI/CDI)
    >>>>>>>> .: Placheti frana, discuri, etriere TRW :. <<<<<<<<


  5. #25
    Rednex Cirozel's Avatar Cirozel are ceva special... Cirozel are ceva special...
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    2,865
    Mesaje bazar
    107
    Putere Reputatie
    52
    Reputatie
    162
    Puncte CF
    40.0
    Citat Mesaj iniţiat de picolo
    motive pentru care se cumpara si se vor cumpara diesel-uri:
    -motoarele sunt fiabile si au randamentul mult mai mare;
    -ai un raport sportivitate/consum foarte bun (sa nu uitam de seria 1 unde motorul diesel de 2L pe motorina pune in fund pe cel de benzina la aceeasi cilindree)
    -actualele motoare diesel sunt mai ecologice decat cele pe benzina (ma refer la smart diesel). Alternativa la motoarele pe benzina vis-a-vis de poluare sunt motoarele hibrid (benzina+motor electric) dar sunt mult prea scumpe asa ca se merge pe perfectionarea dieselului.
    - mai sunt si alte motive dar e tarziu si imi este somn.

    si apropo...stii cat de aiurea ma simt cand ma plimb intr-un E-Klasse de 2,7L si se aude motorul " taccatacatcatcactatcta" ?

    Intrebare: Tu ce masina ai?

    Apropo: ostilitatea mea vine de la faptul ca sunt un pasionat al motoarelor diesel (TDI/CDI)
    -Fiabilitatea e indoielnica , dieselurile au nevoie de o ingrijire si un service mult mai atent decat cele pe benzina
    -Sportivitate? Scuza-ma dar diesel si sportivitate nu prea isi au locul in aceeasi propozitie. Un diesel trebuie sa aiba turbo si un soft destul de agresiv ca sa egaleze puterea litrica a unui benzinar NORMAL aspirat, cum este bmw seria 1 de care zici tu. Dar este decat o masina din sute.
    -Ecologice in sensul consumului mai mic, poate, dar dieselurile scot niste noxe mult mai nocive decat cele scoase de un motor pe benzina
    -Celelalte motive le astept intr-o continuare aici.
    -Eu m-as simtii aiurea intr-un E-Klasse ded 2.7 litri care face "tacacatacaca" pt ca mi-qs reprosa faptul ca sunt un zgarcoman care a preferat sa isi puna climatronic si piele pe scaune +sis audio cu nshpe boxe si n-am fost in stare sa pun un mot pe benzina pe el
    -Eu am oltcit , care iti garantez eu ca imi consuma mai mult decat TDi-urile de 1.9 si nu ma plang

    Apropo: nu e nevoie sa fii ostil si eu sunt fan benzinar dar aduc argumente in favoarea lor
    Last edited by Cirozel; 25-11-2005 at 10:25.

    I love the nigger cock thrusting in my mouth. Cred ca incep la modul cel mai serios sa ma indoiesc de propria-mi heterosexualitate. once you go black, you never go back.

  6. #26
    Banned DRAKO's Avatar DRAKO reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    28-10-2005
    Locaţie
    Not here!
    Varsta
    43
    Sex
    M
    Mesaje
    2,850
    Mesaje bazar
    76
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0

    Big grin

    Citat Mesaj iniţiat de anger
    ai vazut tu ceva ceva pe la tv, dar nu stii tot subiectul.

    turbo lag era o problema la turbosuflante (i.e. alea actionate de gazele de pe evacuare), oricum, in mare s-a rezolvat problema in zilele noastre.

    turbocompresoarele(alea legate pe vibrochen) n-au din start problema asta.

    e frumos ce afli din nfs.. dar pacat ca bati campii (nu neaparat tu, cei de pe aici in general) cu ce zici de acolo.
    Ma uit la TV (5th Gear) si nu sunt singuru care zica ca la turbo este LAG!!! Din emisiunea aia sunt putini cei carora le place turbo-ul si celor care le place - cand se urca intr-un Pagani Zonda sau un Maranello 575GT sunt entuziasmati de puterea bruta!!!!
    In + una e sa ai motor de 6L si putere de 630 aspirati si alta e sa ai motor de 6L si 2 turbocompresoare si putere de 590 (dau ex.....ENZO VS SLR.....bate ENZO la gol SLR-ul)!!! Maiestria inginerilor sta in puterea pe care o pot scoate pe L de cilindree!!! Ferrari este una din marcile care reusesc asta (430 are motor de 4.3L si putere de 490 standard ca varianta Chalange Stradale are mai mult)!!! Putine marci pot sa scoata peste 100 cai din 1L de cilindree (Mazda MX5 daca nu ma insel detine recordul cu 240cai din motor de 2L....desi am vazut ca totusi Honda S2000 cica l-ar detine.....dar Honda are un sistem care ii da putere la turatii mari - daia ajunge ea pe la 9500-10000)!
    Cat de sistemul de turbocompresoare folosit de Mercedes toti sunt de acord ca se obtin puteri mari si cuplu mare (la CL 55AMG s-a scazut cuplul la 1000nm de la 1100nm ca sa tina transmisia) dar masinile sunt incontrolabile - adica greoaie!!!

    Citat Mesaj iniţiat de Cirozel
    Domnule anger...nu inteleg de unde vine ostilitatea asta. Poate nu ne-am nascut toti invatati asa ca dumneavoastra ( defapt poti sa-ti zic si "tu bai copile" ca nu stiu ce varsta ai deoarece la profil nu scrie ).Turbo lag exista si in zilele noastre nu prea a disparut problema .. s-a incercat rezolvarea ei prin geometrie variabila.....biturbo, etc din cate stiam eu dar nu prea le iese ( din cate stiam eu EVO VIII are un turbo lag de te doare capu' ).
    SUBSCRIU!!! Se lucreaza la scaderea lagului dar nu s-a ajuns la perfectiune!!!

    Citat Mesaj iniţiat de Cirozel
    Da...TDI e pt masini agricole, semanatori si asa mai departe.Cat de nesimtit poti sa fii sa pui diesel pe masina si sa ii aplici badge-ul "cupra R" sau "GTC" ?
    Diesel nu are ce cauta pe o masina care se vrea de lux. Adica avem bani sa dam pe un seria 5 da' ne zgarcim si luam motor pe motorina care este mai scump de intretinut, iar investitia se amortizeaza in 40-50.000 de KM parcursi....deci egal cu o .Eu mor..mor..imi vine sa iau la bataie proprietarul cand vad un bmw nou si de sub capota se aude " taccatacatcatcactatcta" Adica am bani sa ma dau smecher cu BMW da' ma zgarcesc la benzina...ca deh..plimb proastele mai mult daca e pe motorina..si oricum nu-si dau ele seama ca merge pe combustibil de combina daca in fata scrie BMW.Asta e mentalitatea romanului. All show NO GO .


    CAT DE AIUREA E SA AI MOTOR DIESEL PE MASINA SI SA II SPUI SPORT? E blasfemie curata... boala TDi-urilor a intrat si in BMW si in Mercedes si in Audi, si in toate firmele cu renume care aveau un cuv de spus in lumea masinilor. Astept ziua cand o sa vad Ferrari TDI..... si la cum evolueaza lucrurile nu cred ca mai e mult.
    VW TOUAREG - varianta de lux are motor diesel V10 - cel mai puternic diesel creat vreodata!!! Si daca nu ma insel si VW Phaeton avea motorizare diesel!!!
    La ce e albastru sunt perfect de acord!!! Ai masina de lux si faci economie?!?!?!

    Citat Mesaj iniţiat de picolo
    motive pentru care se cumpara si se vor cumpara diesel-uri:
    -motoarele sunt fiabile si au randamentul mult mai mare;
    -ai un raport sportivitate/consum foarte bun (sa nu uitam de seria 1 unde motorul diesel de 2L pe motorina pune in fund pe cel de benzina la aceeasi cilindree)
    -actualele motoare diesel sunt mai ecologice decat cele pe benzina (ma refer la smart diesel). Alternativa la motoarele pe benzina vis-a-vis de poluare sunt motoarele hibrid (benzina+motor electric) dar sunt mult prea scumpe asa ca se merge pe perfectionarea dieselului.
    - mai sunt si alte motive dar e tarziu si imi este somn.

    si apropo...stii cat de aiurea ma simt cand ma plimb intr-un E-Klasse de 2,7L si se aude motorul " taccatacatcatcactatcta" ?
    Intrebare: Tu ce masina ai?

    Apropo: ostilitatea mea vine de la faptul ca sunt un pasionat al motoarelor diesel (TDI/CDI)
    La ce e cu albastru sunt de acord!!! Iar despre ce e cu rosu......sincer ....nu stiu ce sa zic.....NU AM MASINA DAR DECAT SA MERG IN MASINA DE LUX SI SA SE AUDA TACATACATACATCATAC ....ETC.............................MAI BINE MERG PE JOS SAU CU RATA!!!!!!!!!!

    Citat Mesaj iniţiat de Cirozel
    -Ecologice in sensul consumului mai mic, poate, dar dieselurile scot niste noxe mult mai nocive decat cele scoase de un motor pe benzina
    ..........SUBSCRIU

    PS am mers (condus) mai mult diesel decat benzina!!! Si imi place ca dieselul e fiabil!!! Ford Transit Connect are viteza maxima constructiva de 150km/h dar io am prins 167-168 cu ea incarcata cu 700kg...am facut de la Metro Pitesti pana la Metro Militari 45 minute si nu m-am grabit!!! Renault Kangoo e mai sprinten dar mai lent ca viteza maxima!!! Amandoua TDI!!!! si-ti spun ca Fordul e mort ca acceleratie (la drum intins......m-a facut o dubita - Sprinter parca era!!!!!) urcam un deal si depaseam pe cineva si nervos ca masina nu tragea am inceput sa dau in volan si cel pe care il depaseam radea cu lacrimi!!!
    Skoda Fabia TDI RS (parca asa ii zice) cea mai sportiva Fabia a facut pe circuit Mini Cooper S-ul (dar care se stie ca are motor de Toyota - desi culmea e detinut de BMW)!!!!
    Honda Acord a scos motorizare diesel de 2L si are performante f bune si consum undeva pe la 5L!!!
    Decat E-Klasse de 2,7L mai bie Acord de 2L!!!!
    Ce sa-ti zic Dieselul este mai fiabil si se aproprie ca performante de benzina (mai ales Peugeot si Citroen) dar vibreaza si se aude de kkt!!!
    Benzina si Aspirat!!!....chit ca Turbo e mai placut de auzit!!!!
    Last edited by DRAKO; 25-11-2005 at 10:18.

  7. #27
    Rednex Cirozel's Avatar Cirozel are ceva special... Cirozel are ceva special...
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    2,865
    Mesaje bazar
    107
    Putere Reputatie
    52
    Reputatie
    162
    Puncte CF
    40.0
    Stai putin eu am zis ca dieselul nu are ce cauta pe o masina de lux, VW Tuareg e SUV. Pe masinile de teren si SUV-uri dieselul e total recomandat si acceptat de toata lumea

    I love the nigger cock thrusting in my mouth. Cred ca incep la modul cel mai serios sa ma indoiesc de propria-mi heterosexualitate. once you go black, you never go back.

  8. #28
    Senior Member anger's Avatar anger reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    23-11-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    738
    Mesaje bazar
    28
    Putere Reputatie
    41
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    lots of work, n-am timp sa mai caut cine ce a zis, o s-o luam la gramada..


    intai, prietenul anti TDI funny ca esti asa, de vreme ce aduci aminte de geometrie variabila aia se foloseste in special la dieseluri.

    secondo, da exista si turbine care trec de 300k rpm, numa ca nu pe masinile uzuale aia de pe opelurile 1.7 cdti parca pe la 30k ajunge maxim.

    then, baiatu cu palele ajustabile cat de ieftina crezi ca-i metoda asta? suficient de ieftina sa ajunga pe altceva decat diverse masini de lux?

    majoritatea turbo fac asta:

    This is achieved by varying the area of a nozzle, a set of guide vanes that control the flow through the turbine. Conventional designs pivot the vanes to achieve different nozzle areas.

    e cam greu sa modifici palele la o turbina cum zici tu, in special pentru ca majoritatea elicelor de turbina arata asa:
    http://static.howstuffworks.com/gif/turbo-fins.jpg

    btw, cine ametea pe aici waste port cu blow off valve? nevermind, afla singur ce face fiecare

    si de ce ar alege cineva un tdi?
    e rapid, economic, puternic si mai ales comod. dieselul e ideal si pt oras si pt drumuri lungi. pt oras pt ca doar iei piciorul de pe ambreiaj (cand ai) si o ia din loc, iar la drum lung pt ca ai putere (citeste cuplu) de la 0rpm, iar cand esti intr-o depasire te ajuta enorm.

    ps2: s-au dus dieselurile care vibreaza de o vreme, de cand cu doi arbori de echilibrare, monturi flexibile la motor, etc

    a, si caz concret: pejo 407hdi. 160 cai, consum 5.5% motorina. la 100 000 km pe an diferenta de 2l (mai nou motorina e5 e cam cat benzoiu) fata de diesel inseamna ca ai economisit 2000L, adica vreo...70 milioane pe benzina. si unii oameni fac cifrele astea in maxim 2 ani.

    plus ca un diesel bine intretinut are revizii mult mai rare si tine si 4-500 de mii fara reconditionare. benzina uzuala la 250-300 mii o ia bine prin porumbi, in cele mai bune cazuri.

  9. #29
    Banned DRAKO's Avatar DRAKO reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    28-10-2005
    Locaţie
    Not here!
    Varsta
    43
    Sex
    M
    Mesaje
    2,850
    Mesaje bazar
    76
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0

    Big grin

    Citat Mesaj iniţiat de Cirozel
    Stai putin eu am zis ca dieselul nu are ce cauta pe o masina de lux, VW Tuareg e SUV. Pe masinile de teren si SUV-uri dieselul e total recomandat si acceptat de toata lumea
    ....da! Ma refeream la varianta TOP OF THE LINE!!! Cea mai scumpa.....ei, AIA E DIESEL!!! Cica cu aia poti tracta o combina !!!
    Citat Mesaj iniţiat de anger
    lots of work, n-am timp sa mai caut cine ce a zis, o s-o luam la gramada..
    .......
    plus ca un diesel bine intretinut are revizii mult mai rare si tine si 4-500 de mii fara reconditionare. benzina uzuala la 250-300 mii o ia bine prin porumbi, in cele mai bune cazuri.
    Da anger....ai dreptate ( cred)...dar tot tacatacatacataca face!!!

  10. #30
    Rednex Cirozel's Avatar Cirozel are ceva special... Cirozel are ceva special...
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    2,865
    Mesaje bazar
    107
    Putere Reputatie
    52
    Reputatie
    162
    Puncte CF
    40.0
    Citat Mesaj iniţiat de anger
    plus ca un diesel bine intretinut are revizii mult mai rare si tine si 4-500 de mii fara reconditionare. benzina uzuala la 250-300 mii o ia bine prin porumbi, in cele mai bune cazuri.
    Cred ca trebuie sa te contrazic aici un diesel intra in service mai des decat un benzinar din cate stiam eu. Si inca o chestie..cine tine o masina 200-300.000 de KM ?

    I love the nigger cock thrusting in my mouth. Cred ca incep la modul cel mai serios sa ma indoiesc de propria-mi heterosexualitate. once you go black, you never go back.

  11. #31
    Oldtimer *Bigger, Longer & Uncut*'s Avatar *Bigger, Longer & Uncut* va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Locaţie
    in the weak and the wounded
    Sex
    M
    Mesaje
    1,068
    Mesaje bazar
    650
    Putere Reputatie
    43
    Reputatie
    57
    Puncte CF
    40.0
    Citat Mesaj iniţiat de Cirozel
    Ce va doriti...turbina suieratoare....zgomot de pop-off..... un demaraj care sa va ia pe nepregatite , sa va impinga in scaun si sa va ia suflul? Sau un motor puternic dar previzibil, care sa nu surprinda cu nimic?

    Exclus TDI

    http://www.rsportscars.com/eng/cars/impreza_wrx_sti.asp <<< Demon TURBO .. o legenda fara moarte

    http://www.rsportscars.com/eng/cars/honda_s2000.asp <<< O legenda in egala masura..cea mai mare putere litrica obtinuta vreodata dintr-un motor aspirat...
    Tu de fapt ce incerci sa compari? 2 motoare cu aceeasi cilindree, unu cu turbo si celalant fara sau 2 motoare cu aceeasi putere?
    Uite putere de motor aspirat http://www.rsportscars.com/eng/cars/carrera_gt.asp si uite cel mai bun raport cp/cmc pe motor aspirat http://www.rsportscars.com/eng/cars/mazda_rx8.asp .
    Turbo are avantajul ca omul de rand isi permite o masina rapida, si un turbo bine configurat pe o masina poate sa faca de ras multe masini cu motoare "nobile".
    Personal daca as avea bani as alege o masina fara turbo, dar cum mai e mult pana ajung milionar in $...
    Last edited by *Bigger, Longer & Uncut*; 25-11-2005 at 11:37.
    Well, I'm the best there is. Plain and simple, when I wake up in the morning I piss excellence.


  12. #32
    Banned DRAKO's Avatar DRAKO reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    28-10-2005
    Locaţie
    Not here!
    Varsta
    43
    Sex
    M
    Mesaje
    2,850
    Mesaje bazar
    76
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0

    Big grin

    Citat Mesaj iniţiat de *Bigger, Longer & Uncut*
    Tu de fapt ce incerci sa compari? 2 motoare cu aceeasi cilindree, unu cu turbo si celalant fara sau 2 motoare cu aceeasi putere?
    Uite putere de motor aspirat http://www.rsportscars.com/eng/cars/carrera_gt.asp si uite cel mai bun raport cp/cmc pe motor aspirat http://www.rsportscars.com/eng/cars/mazda_rx8.asp .
    Turbo are avantajul ca omul de rand isi permite o masina rapida, si un turbo bine configurat pe o masina poate sa faca de ras multe masini cu motoare "nobile".
    Sa i-o spui lu mutu'!!! RX8 are motor rotativ......acolo deja este ala mancare de peste!!! Un motor rotativ de 2L e cam echivalentul unui motor clasic de 4L (am vazut la 5th Gear)!!! E cu totul alt principiu de functionare!!! Si la RX8 mai e o sparla....motorul mai puternic are cuplul mai mic decat cel mai slab (din cate stiu io se pot alege numai 2 motorizari)!!! Mazda a castigat Le-mansu' cu un motor rotativ (fapt ce a spulberat neincrederea lumii in motoare rotative - dovedind ca sunt si fiabile)!!!

    PS Uite aici putere de motor aspirat

    http://www.rsportscars.com/eng/cars/ferrari_enzo.asp

    sau aici

    http://www.rsportscars.com/eng/cars/ferrari_fxx.asp
    800 de cai puri!!!

  13. #33
    Rocker XenociD's Avatar XenociD reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Locaţie
    Vanilla Fields
    Varsta
    44
    Sex
    M
    Mesaje
    159
    Mesaje bazar
    77
    Putere Reputatie
    38
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    Citat Mesaj iniţiat de speed_buster
    Cred ca pt nebunia asta diesel sunt vinovati si dealerii de masini care nu te intreaba de niciunele si iti recomanda dieselul direct. Normal ca pt ei e bine: masina mai scumpa, intretinere mai scumpa, piese si mai scumpe etc.
    Dieselul a prins foarte bine pe piata auto din Romania. Si intradevar in mare parte e vina dealerilor, multa lume cumpara diesel pt consum dar nu sunt avertizati de dealer ca pretul la consumabile si revizii este mult mai mare ca la benzina, Multi nu isi fac un calcul sa vada amortizarea in timp a diferentei de pret intre benzina si motorina. Pt persoane care fac 100.000km pe an e rentabil un diesel, dar sunt cazuri in care o persoana isi ia diesel si media de km este in jur de 15-20.000 pe an. Daca mai calculezi si faptul ca nu tine masina mai mult de 5 ani deja dieselul e o investitie proasta.

    Eu am un peugeot 206 pe benzina si toata lumea e foarte mirata cand le zic asta. Toti ma intreaba de ce nu am luat diesel.

    Pana si cei de la OMV se uita ciudat la mine cand ma duc sa alimentez. De cate ori ma duc sa alimentez si vine vreun angajat saritor sa imi faca plinul pune mana pe pompa de motorina si cand ii zic ca vreau benzina se uita ciudat la mine. E chiar asa ciudat sa ai o benzinara in ziua de azi ? Un singur angajat OMV m-a intrebat cu ce vreau sa imi alimenteze, si asta in decursul a 2 ani, toti ceilalti se reped pe pompa de motorina din proprie initiativa. Cred ca daca nu as fi atent pana la urma ma trezesc o data cu motorina in rezervor.
    Am si o masina diesel in familie, un focus 2 cu 1.6 TDCI de 110 cp, si DA...are lag fata de motorul de 1.4, 90 cp de pe peugeot, Nu e deranjant dar are.

    Oricum in alegerea motorizarilor la ambele masini sportivitatea nu a fost un criteriu. Ci amortizarea in timp. Peugeotul face cam 20k km pe an la un consum mediu de 9% iar fordul cam 100.000 km pe an la un consum mediu de 6%.

    PS: urmatoarea mea masina va fi tot pe benzina.
    Last edited by XenociD; 25-11-2005 at 11:59.


  14. #34
    Oldtimer *Bigger, Longer & Uncut*'s Avatar *Bigger, Longer & Uncut* va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Locaţie
    in the weak and the wounded
    Sex
    M
    Mesaje
    1,068
    Mesaje bazar
    650
    Putere Reputatie
    43
    Reputatie
    57
    Puncte CF
    40.0
    Citat Mesaj iniţiat de DRAKO
    Sa i-o spui lu mutu'!!! RX8 are motor rotativ......acolo deja este ala mancare de peste!!! Un motor rotativ de 2L e cam echivalentul unui motor clasic de 4L (am vazut la 5th Gear)!!! E cu totul alt principiu de functionare!!! Si la RX8 mai e o sparla....motorul mai puternic are cuplul mai mic decat cel mai slab (din cate stiu io se pot alege numai 2 motorizari)!!! Mazda a castigat Le-mansu' cu un motor rotativ (fapt ce a spulberat neincrederea lumii in motoare rotative - dovedind ca sunt si fiabile)!!!

    PS Uite aici putere de motor aspirat

    http://www.rsportscars.com/eng/cars/ferrari_enzo.asp

    sau aici

    http://www.rsportscars.com/eng/cars/ferrari_fxx.asp
    800 de cai puri!!!
    Nu cred ca e tocmai "road legal" ferrari-ul ala, si motor rotativ sau nu el e aspirat normal si e meritul baietilor de la mazda ca au investit timp si bani intr-o tehnologile care a fost abandonata de restul producatorilor.
    Ceea ce spui tu e ca si cum as spune eu ca turbo-suflanta nu intra in aceeasi caterogie cu turbo-compresoarele.
    Well, I'm the best there is. Plain and simple, when I wake up in the morning I piss excellence.


  15. #35
    Banned DRAKO's Avatar DRAKO reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    28-10-2005
    Locaţie
    Not here!
    Varsta
    43
    Sex
    M
    Mesaje
    2,850
    Mesaje bazar
    76
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    0.0

    Big grin

    Citat Mesaj iniţiat de *Bigger, Longer & Uncut*
    Nu cred ca e tocmai "road legal" ferrari-ul ala, si motor rotativ sau nu el e aspirat normal si e meritul baietilor de la mazda ca au investit timp si bani intr-o tehnologile care a fost abandonata de restul producatorilor.
    Ceea ce spui tu e ca si cum as spune eu ca turbo-suflanta nu intra in aceeasi caterogie cu turbo-compresoarele.
    NU E DELOC STREET LEGAL dar Enzo este......si bate Carrera GT (desi la franare de la 250km/h dintre ENZO, CARRERA GT, SLR, MURCIELAGO, VANQUISH, SI BENTLEY GT - Carrera a fost singura care a franat in sub 200m - 198.5 daca nu ma insel; urmata de ENZO cu 201m)!!!
    O avea cea mai mare putere/L de cilindree (RX8) dar dupa cum am spus mai sus e alt principiu....stiu ca e tot aspirat....dar tot nu cred ca trebuie comparat cu celelalte pt ca rotativul va invinge mereu!!!

  16. #36
    Senior Member speed_buster's Avatar speed_buster va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    02-11-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    511
    Mesaje bazar
    219
    Putere Reputatie
    40
    Reputatie
    65
    Puncte CF
    14.5
    Citat Mesaj iniţiat de anger
    intai, prietenul anti TDI funny ca esti asa, de vreme ce aduci aminte de geometrie variabila aia se foloseste in special la dieseluri.

    secondo, da exista si turbine care trec de 300k rpm, numa ca nu pe masinile uzuale aia de pe opelurile 1.7 cdti parca pe la 30k ajunge maxim.

    then, baiatu cu palele ajustabile cat de ieftina crezi ca-i metoda asta? suficient de ieftina sa ajunga pe altceva decat diverse masini de lux?
    Turbina cu geometrie variabila inseamna tocmai ce am zis mai sus...se modifica unghiul de incidenta al palelor turbinei. Dupa cum ii spune si numele (repet: turbina cu geormetrie variabila), este o turbina a carei geometrie se modifica. Nu stiu cat de ieftina e tehnologia dar daca sunt o gramada de masini turbo cu geometrie variabila tragi tu singur concluziile.

    Citat Mesaj iniţiat de anger
    majoritatea turbo fac asta:

    This is achieved by varying the area of a nozzle, a set of guide vanes that control the flow through the turbine. Conventional designs pivot the vanes to achieve different nozzle areas.

    e cam greu sa modifici palele la o turbina cum zici tu, in special pentru ca majoritatea elicelor de turbina arata asa:
    http://static.howstuffworks.com/gif/turbo-fins.jpg
    Geometrie fixa inseamna ca rotorul turbinei e turnat (sub presiune) dintr-o singura bucata si batut in cuie asa. Variabila inseamna ca paletele rotorului se pot roti (in jurul lor) astfel incat unghiul de incidenta poate diferi in timpul mersului. Deci ce imi arati tu acolo e o turbina cu geometrie fixa.

    Citat Mesaj iniţiat de anger
    si de ce ar alege cineva un tdi?
    e rapid, economic, puternic si mai ales comod. dieselul e ideal si pt oras si pt drumuri lungi. pt oras pt ca doar iei piciorul de pe ambreiaj (cand ai) si o ia din loc, iar la drum lung pt ca ai putere (citeste cuplu) de la 0rpm, iar cand esti intr-o depasire te ajuta enorm.
    Nimeni nu contesta calitatile dieselurilor dar in cazul topicului asta in care se vorbeste despre masini de inalta performanta dieselurile nu au pur si simplu ce cauta. As fi tare curios sa imi spui tu ce intelegi prin cuplu.

    Citat Mesaj iniţiat de anger
    ps2: s-au dus dieselurile care vibreaza de o vreme, de cand cu doi arbori de echilibrare, monturi flexibile la motor, etc
    La o singura masina motorul e prins rigid de sasiu: Ferrari F50. Restul toate au motorul prins flexibil.

    Citat Mesaj iniţiat de anger
    a, si caz concret: pejo 407hdi. 160 cai, consum 5.5% motorina. la 100 000 km pe an diferenta de 2l (mai nou motorina e5 e cam cat benzoiu) fata de diesel inseamna ca ai economisit 2000L, adica vreo...70 milioane pe benzina. si unii oameni fac cifrele astea in maxim 2 ani.
    Da ... dar alea 70 de mil economisite abia acopera diferenta de pret platita la achizitie. Si nici nu sunt 70 de mil. Daca pui si asig casco mai scumpa si reviziile mult mai piperate (cand oi da 100 de euro pe un filtru de motorina ti se cam strica calculele) nu iti mai ramane mult din "economicitatea" dieselului.

    Citat Mesaj iniţiat de anger
    plus ca un diesel bine intretinut are revizii mult mai rare si tine si 4-500 de mii fara reconditionare. benzina uzuala la 250-300 mii o ia bine prin porumbi, in cele mai bune cazuri.
    Dinou ... aici era vorba de sportivitate si e bine cunoscut faptul ca un diesel turat frecvent catre zona rosie se termina foarte repede.
    Sa nu uitam si preturile pieselor de schimb. De exemplu o rampa de injectoare la un diesel costa de astronomic...mai bine iti iei alta masina....la propriu.

  17. #37
    Member picolo's Avatar picolo va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    04-10-2005
    Varsta
    39
    Sex
    M
    Mesaje
    247
    Mesaje bazar
    186
    Putere Reputatie
    39
    Reputatie
    50
    Puncte CF
    0.0
    Citat Mesaj iniţiat de Cirozel
    -Fiabilitatea e indoielnica , dieselurile au nevoie de o ingrijire si un service mult mai atent decat cele pe benzina
    -Sportivitate? Scuza-ma dar diesel si sportivitate nu prea isi au locul in aceeasi propozitie. Un diesel trebuie sa aiba turbo si un soft destul de agresiv ca sa egaleze puterea litrica a unui benzinar NORMAL aspirat, cum este bmw seria 1 de care zici tu. Dar este decat o masina din sute.
    -Ecologice in sensul consumului mai mic, poate, dar dieselurile scot niste noxe mult mai nocive decat cele scoase de un motor pe benzina
    -Celelalte motive le astept intr-o continuare aici.
    -Eu m-as simtii aiurea intr-un E-Klasse ded 2.7 litri care face "tacacatacaca" pt ca mi-qs reprosa faptul ca sunt un zgarcoman care a preferat sa isi puna climatronic si piele pe scaune +sis audio cu nshpe boxe si n-am fost in stare sa pun un mot pe benzina pe el
    -Eu am oltcit , care iti garantez eu ca imi consuma mai mult decat TDi-urile de 1.9 si nu ma plang

    Apropo: nu e nevoie sa fii ostil si eu sunt fan benzinar dar aduc argumente in favoarea lor
    omule habar n-ai pe ce lume traiesti!!!
    orice cunoscator auto (adica "invers proportional" cu tine) stie ca motorul diesel este mult mai fiabil si are randamentul mai mare (despre testarea randamentului poti sa-i intrebi pe studentii de anul intai de la mecanica...la laboratoarele de chimie este unul din primele lucruri care se invata).
    un diesel nu-s are locul pe circuit, este adevarat , el fiind destinate unor alte scopuri. ziceai ca un diesel intra mult mai des in service decat un benzinar. iar gresesti! "diesel-ul" meu are 250.000 km si a intrat in service numai pentru schimb filtre, ulei, brate directie si eventual vreun bec pe la proiectoare.
    in schimb am vazut limuzine pe benzina cu grave probleme la evacuare si EGR s.a.
    - vis-a-vis de poluare mai intereseaza-te. vorbesti dince ti-a spus bunicu' acum 30 de ani. suntem in 2005 ... mai intereseaza-te!
    - era o zicala cu vulpea care nuajunge la struguri..trebuie sa o stii. si iar faci confuzie: e- klasse 2005 nu e ca masina aia de iti spunea tot bunicu'... motorul "toarce" foarte fin si are un cuplu mai bun decat benzinaru. si inca o chestie: un E klasse este o masina cu care mergi incet. daca ai avea norocul sa mergi in una ti-ai da seama. nu toti cei care isi permit sa dea 50.000e pe o limo sunt vitezomani.

    facand un sumar: argumentele tale sunt copilaresti, cu idei luate de prin reviste sau de la bunicu' si expuse fara a fi gandite.
    sa auzim de bine.
    >>>>>>>> .: Placheti frana, discuri, etriere TRW :. <<<<<<<<


  18. #38
    Rednex Cirozel's Avatar Cirozel are ceva special... Cirozel are ceva special...
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    2,865
    Mesaje bazar
    107
    Putere Reputatie
    52
    Reputatie
    162
    Puncte CF
    40.0
    Prietene inainte sa sari asa in sus si sa dai cu jignirile inainte ca un om incoltit si fara argumente ti-as recomnada sa citesti un pic pe aici
    http://www.grinningplanet.com/2005/0...ne-article.htm
    . La unele puncte ai dreptate la altele nu. Eu stiu ca dieselul e mai scump de intretinut decat echivalentul pe benzina si vad ca nu sunt singurul e aici cu parerea asta .Si m-am referit eu cumva la randament la motor, sau la puterea litrica?
    Si in legatura cu vulpea care nu ajunge la struguri........ esti total pe dinafara eu nu sunt impotriva tdi-urilor pt ca nu mi le permit ci pentru ca nu-mi plac si gata. Si nu .. nu vreau sa am norocul sa merg in E-Klasse, masini ca astea sunt detinute 90% de "semintari" care urmaresc si ei spiritul turmei..am mertzan frate sunt bastan,merg cu ea incet sa bata lumina bine in jante noaptea.Putin respect sa ai pentru tine daca-ti iei masina de lux, si ii pui motor pe benzina.

    I love the nigger cock thrusting in my mouth. Cred ca incep la modul cel mai serios sa ma indoiesc de propria-mi heterosexualitate. once you go black, you never go back.

  19. #39
    Spammer Boditza's Avatar Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    2,454
    Mesaje bazar
    1544
    Putere Reputatie
    50
    Reputatie
    1722
    Puncte CF
    0.5
    Ma nush ce avetzi cu dieselurile dar io unu sunt multumit de diesel. Am un astra din 96 si nu vad unde sunt piesele scumpe k la motor nu i-am schimat decat alternatorul care a fost 8 mil. Sunt sigur k shi la benzina e cam la fel de scump alternatorul. Alte probleme in afara de suspensi la care mai cade cate o bucsha sau un manshon la planetara nu am avut.Schimbul de ulei se face la a mea la 7500Km si mi se pare acceptabil iar din cate am cam vazut e mai ieftin uleiu special diesel decat ala pe benzina. Io am cumparat-o in 2000 iar atunci avea 145.000Km iar acum are in jur de 290.000Km. Cirozel s-ar putea sa ti se para ciudat k cineva tine o masina 2-3 sute mii km dar nu toate mashinile sunt oltcit. Fac pariu k u mai mult de 7000km nu faci pe an k nu iti permiti sa bagi atata benzina sau esti destul de intreg la minte sa nu bagi mai multa benzina. Si de curiozitate sa va uitati la motoarele diesel de la BMW sa vedeti ce performantze au. Stiu sigur k la X3 toate motoarele (diesel+benzina) ating suta in mai putin de 8 secunde ceea ce mie mi se pare destul de bine.
    Last edited by Boditza; 27-11-2005 at 00:14.

  20. #40
    Hater tajka's Avatar tajka este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti tajka este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti tajka este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti tajka este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti tajka este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti tajka este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti tajka este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti tajka este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti tajka este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti tajka este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti tajka este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    3,614
    Mesaje bazar
    324
    Putere Reputatie
    56
    Reputatie
    2737
    Puncte CF
    21.0
    Usergroups:
    părere personală : am condus peste 200000 km &#238;n diverse maşini pe benzină (dacia, oltcit, cielo, ford, etc), acum am trecut la clio dci şi mi se par la demaraj aproxamitav identice ... La capitolul fiabilitate, nu mă pot pronunţa &#238;ncă, deoarece nu am suficienţi kilometrii pe asta ca să dau un verdict despre c&#226;t ţin injectoarele, motorul etc. Oricum nu am interes să o ţin mai mult de 100k(am luat-o nouă) occidentalii fac bine c&#226;nd forjează o maşină 3 ani p&#226;nă &#238;ntr-o sută de mii apoi &#238;i fac v&#226;nt, pun diferenţa şi-şi iau alta 9 ! &#206;mi place demarajul la asta şi felul &#238;n care se ţine, incomparabil cu un cielo la aceeaşi capacitate şi aceiaţi bani (putem pune &#238;n calcul chiar cele executive cu gpl) .
    Am făcut o liniuţă cu unu cu un executive şi l-am lăsat bine &#238;n urmă la 500m !
    C&#226;nd văd la logan cum sare litrometrul la 22l/100 c&#226;nd dai blană la a doua mi se rupe sufletul ! Să nu săriţi să-mi spuneţi să fac comparaţii cu toyota corolla sau bmw de nuj care pentru că eu fac comparaţii doar pe acelaşi segment de preţ, adică sub 10000 euro maşina nouă !
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Pagina 2 din 9 PrimaPrima 1 2 3 4 ... UltimaUltima
Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: