Pagina 3 din 6 PrimaPrima 1 2 3 4 5 ... UltimaUltima

Evolution Detailing


  1. #41
    Junior Evo-Detailing's Avatar Evo-Detailing va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    13-04-2010
    Sex
    M
    Mesaje
    61
    Mesaje bazar
    62
    Putere Reputatie
    29
    Reputatie
    56
    Puncte CF
    20.0
    Vorbeam acum ceva minute cu un prieten in parcarea din spatele blocului si imi spunea ca a avzut thread-ul si ca l-a impresionat Jaguarul "vechi".

    Daca tot a venit vorba, ma gandesc ca un mic update nu strica.

    Din toate lucrarile pe care le-am facut in ultima vreme, nu am reusit sa facem poze decat la aceasta :


    BMW X5 3.0 Sd

    Este vorba despre pachetul premium pentru interior aplicat acestei masini extraordinare.


    Cateva fotografii cu Starea Initiala




















    Dupa 8 ore de lucru, iata cateva fotografii cu Rezultatele Finale
















    EVOLUTION DETAILING 2010
    EVOLUTION DETAILING
    Telefoane : 0755/800.741; 0762/144.967
    Str. Ghe Chitu nr 41. Craiova
    Car Fashion
    www.evolutiondetailing.ro

  2. #42
    Junior Evo-Detailing's Avatar Evo-Detailing va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    13-04-2010
    Sex
    M
    Mesaje
    61
    Mesaje bazar
    62
    Putere Reputatie
    29
    Reputatie
    56
    Puncte CF
    20.0
    I N F I N I T I G35

    Acum in perioada concediilor ne-am culcat un pic pe o ureche, totusi, dintre lucrarile pe care le-am avut in ultima perioada, aceasta, chiar merita postata aici.

    Cateva fotografii :












    Desi, fiind o masina de care de principiu s-a avut grija, datorita locului unde este parcata de obicei si a anilor care au trecut peste ea, am avut ceva de furca. Iata cateva fotografii cu Starea Initiala.

















    Dupa faza de spalare propriuzisa, a urmat decontaminarea cu CLAY (argila), lucru care a aprins cu adevarat lumina in legatura cu starea in care se alfa vopseaua masinii. Extrem de contaminata, iata in aceasta fotografie, cantitatea contaminanti ridicata de argila de pe o suprafata de numai aprox 10 x 10 cm.





    Incredibil.....

    Dupa decontaminare, am plecat de vanatoare de defecte ale vopselei...






    Cam acesta a fost nivelul de deteriorare gasit pe intreaga masina






    Pe o suprafata de test, unde am incercat mai multe combinatii de Pad + Pasta Polish, am obtinut urmatoarele rezultate.



    Si un 50/50, dupa o singura trecere cu combinatia aleasa.




    Dupa ce am stabilit care e combinatia de urmat, am izolat toate elmenetele ce puteau fi deteriorate in timpul lucrului.






    Intrucat acestui "client" i s-a aplicat pachetul premium de servicii pentru exterior, farurile au urmat urmatorul traseu :











    Cateva din putinele fotografii facute in timpul lucrarilor.








    Si intr-un final, dupa 12 ore de lucru, iata REZULTATELE FINALE.














    Suprafata proaspat polishata + Sealant + Ceara naturala + apa = Beading








    Va mai amintiti acea oglinda cu vopseaua oxidata... ? Tratata corect, iata un rezultat final





    GATA :










    EVOLUTION DETAILING 2010.
    EVOLUTION DETAILING
    Telefoane : 0755/800.741; 0762/144.967
    Str. Ghe Chitu nr 41. Craiova
    Car Fashion
    www.evolutiondetailing.ro
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #43
    Banned boqqdan's Avatar boqqdan este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    23-12-2006
    Locaţie
    Location Location...
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    1,253
    Mesaje bazar
    326
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    44
    Puncte CF
    6.5
    va salut!!..va rog sa-mi faceti o oferta pentru un detailing de interior pentru un ford focus mk 2 (2005) - eventual pe diferite pachete daca exista...multumesc, o zi buna!

  4. #44
    Junior Evo-Detailing's Avatar Evo-Detailing va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    13-04-2010
    Sex
    M
    Mesaje
    61
    Mesaje bazar
    62
    Putere Reputatie
    29
    Reputatie
    56
    Puncte CF
    20.0
    Aveti PM.


    Va multumim.


    Evolution Detailing 2010.
    EVOLUTION DETAILING
    Telefoane : 0755/800.741; 0762/144.967
    Str. Ghe Chitu nr 41. Craiova
    Car Fashion
    www.evolutiondetailing.ro

  5. #45
    Senior Member mistreku's Avatar mistreku este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti mistreku este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti mistreku este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti mistreku este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti mistreku este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti mistreku este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti mistreku este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti mistreku este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti mistreku este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti mistreku este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti mistreku este un nume pe buzele tuturor, invidiat de toti
    Data de inscriere
    13-07-2007
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    43
    Sex
    M
    Mesaje
    963
    Mesaje bazar
    166
    Putere Reputatie
    39
    Reputatie
    2068
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    salut, cat m-ar costa un polish la un E36?

    Excelent cum a iesit G35-ul! Felicitari, e cred ca primul polish eficient care il vad in craiova.

  6. #46
    Junior Evo-Detailing's Avatar Evo-Detailing va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    13-04-2010
    Sex
    M
    Mesaje
    61
    Mesaje bazar
    62
    Putere Reputatie
    29
    Reputatie
    56
    Puncte CF
    20.0
    Aveti PM.

    Multumim frumos pentru aprecieri.


    EVOLUTION DETAILING 2010.
    EVOLUTION DETAILING
    Telefoane : 0755/800.741; 0762/144.967
    Str. Ghe Chitu nr 41. Craiova
    Car Fashion
    www.evolutiondetailing.ro

  7. #47
    Addicted! Starty's Avatar Starty este o raza de lumina in ochii tuturor Starty este o raza de lumina in ochii tuturor Starty este o raza de lumina in ochii tuturor Starty este o raza de lumina in ochii tuturor Starty este o raza de lumina in ochii tuturor Starty este o raza de lumina in ochii tuturor
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Locaţie
    Craiova, Romania
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    1,696
    Mesaje bazar
    393
    Putere Reputatie
    46
    Reputatie
    631
    Puncte CF
    19.0
    Pt un subaru impreza hatch cat costa un polish si cand as putea fi programat?
    multumesc
    Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!

  8. #48
    Junior Evo-Detailing's Avatar Evo-Detailing va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    13-04-2010
    Sex
    M
    Mesaje
    61
    Mesaje bazar
    62
    Putere Reputatie
    29
    Reputatie
    56
    Puncte CF
    20.0
    Aveti PM.

    EVOLUTION DETAILING 2010.
    EVOLUTION DETAILING
    Telefoane : 0755/800.741; 0762/144.967
    Str. Ghe Chitu nr 41. Craiova
    Car Fashion
    www.evolutiondetailing.ro

  9. #49
    Junior Evo-Detailing's Avatar Evo-Detailing va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    13-04-2010
    Sex
    M
    Mesaje
    61
    Mesaje bazar
    62
    Putere Reputatie
    29
    Reputatie
    56
    Puncte CF
    20.0
    Head Light Job.


    Un Passat din '04, ale carui faruri tratate cu spuma activa, sare de pe drum si ani intregi de stat in botul masinii, a venit la noi la garaj, cu farurile aratand asa :









    Dupa decontaminare cu clay, hartie abraziva de 600, 1000, 1200, 1500 si 2000, farurile au aratat asa :






    Dupa POLISH cu combinatia de Pad + Pasta abraziva, farurile au aratat asa :




    REZULTATE FINALE :









    EVOLUTION DETAILING 2010.
    EVOLUTION DETAILING
    Telefoane : 0755/800.741; 0762/144.967
    Str. Ghe Chitu nr 41. Craiova
    Car Fashion
    www.evolutiondetailing.ro

  10. #50
    Member Bass-Evolution's Avatar Bass-Evolution este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    06-09-2006
    Varsta
    42
    Sex
    M
    Mesaje
    109
    Mesaje bazar
    18
    Putere Reputatie
    36
    Reputatie
    41
    Puncte CF
    20.0
    Ca nu cumva sa credeti ca Evolution Detailing s-a inchis. Uite ca gasesc timp sa postez si aici.

    Domnisoara din fotografie a venit la mine pentru si citez (ca sa-i mai scot din zgarieturi), adik pe romaneste si pe englezenste -paint correction-.





    Nici prea murdarica dar nici prea curata....



    Chaiar si inainte de a spala masina, se vad, ceva ceva defecte








    Un stalp care a incercat sa treaca un pic prea aproape de masina a lasat urmele astea....




    Plafonul...



    Inainte de spalare

    Metoda, 2BM, CG Maxi Suds II, inainte, am pulverizat CG Green Clean, a stat asa vreo 5..7 minute si dupa aceea am limpezit totul foarte bine





    Rotile CG Wheel Clean + multe perii si periute + limpezit.





    LIQUIDCHILD.... LiquidChild - Diving faces, cine are timp ar trebui sa asculte piesa asta....



    Decontaminata cu Sonus Green, limpezita "doamna" a lasat sa se vada mai multe defecte



    Aripa stanga fata, a fost aleasa sa fie cobai...

    50/50



    Rezultatul final.





    Alt 50/50



    .....



    Starty, un bun prieten a trecut sa vaza progresele...



    Ziua I s-a terminat aici. Restul... maine.



    8:30, a doua zi a reinceput lucrul, primul element fiind capota.








    Aripa Stanga Inainte.



    Dupa.



    Intregul element.



    Usa soferului inainte.



    50/50





    Mirror Mirror on the door.



    Nu am reusit sa obtin o corectie de 100%, dar... asta e rezultatul final pe plafon.



    Portbagajul inainte.



    50/50.



    Si rezultatul final.




    O urganta m-a facut sa opresc un pic lucrarea...

    Anume asta...





    Am dat semnalizatoarele jos si ornamentul de sub far, decontaminat, Wetsanding, cu 600, 1000, 1200, 1500, 2000, 3000 and 4000, polisat sigilat si ceruit.



    Inapoi la Opel



    Se inserase deja asa ca a trebuit sa intram in garaj.



    Din cauza ca timpul trecea cam repede, am lasat-o mai moale cu fotografiile si m-am pus pe lucru. Dupa etapa de machine correction, am sigilat toata masina cu DodoJuice Red Mist si la interval de 30 minute am aplicat cate un strat de CG Natural Carnauba Wax Gumele tratate cu CG Natural Shine.

    Contraaaripile tratate CG Bare Bones.

    Astea sunt rezultatele finale, din pacate numai la lumina garajului....





    Reflexie.



    EVOLUTION DETAILING 2010.
    STEER FROM THE REAR...

  11. #51
    Addicted! Starty's Avatar Starty este o raza de lumina in ochii tuturor Starty este o raza de lumina in ochii tuturor Starty este o raza de lumina in ochii tuturor Starty este o raza de lumina in ochii tuturor Starty este o raza de lumina in ochii tuturor Starty este o raza de lumina in ochii tuturor
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Locaţie
    Craiova, Romania
    Varsta
    38
    Sex
    M
    Mesaje
    1,696
    Mesaje bazar
    393
    Putere Reputatie
    46
    Reputatie
    631
    Puncte CF
    19.0
    felicitari... chiar am ramas uimit de vectra asta
    Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!

  12. #52
    Insane Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati Mondeo este cu certitudine unul din liderii acestei comunitati
    Data de inscriere
    05-10-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    8,384
    Mesaje bazar
    1970
    Putere Reputatie
    79
    Reputatie
    4244
    Puncte CF
    0.0
    arata ca a mea doar ca are inima mai mica , chiar misto

  13. #53
    Junior Evo-Detailing's Avatar Evo-Detailing va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    13-04-2010
    Sex
    M
    Mesaje
    61
    Mesaje bazar
    62
    Putere Reputatie
    29
    Reputatie
    56
    Puncte CF
    20.0
    Citat Mesaj iniţiat de Mondeo Vezi mesajele
    arata ca a mea doar ca are inima mai mica , chiar misto

    Inima mai mica sau nu, tot masina se cheama Hai sa o pregatim si pe a ta de iarna.

    Ma bucur ca place.

    Mutumesc Starty.
    EVOLUTION DETAILING
    Telefoane : 0755/800.741; 0762/144.967
    Str. Ghe Chitu nr 41. Craiova
    Car Fashion
    www.evolutiondetailing.ro

  14. #54
    Member Bass-Evolution's Avatar Bass-Evolution este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    06-09-2006
    Varsta
    42
    Sex
    M
    Mesaje
    109
    Mesaje bazar
    18
    Putere Reputatie
    36
    Reputatie
    41
    Puncte CF
    20.0
    Cateva date tehnice. Interesante sau nu.

    Motor 2.0 Diesel.
    Putere 150 de cai Stoc. 180 acum cu electronica cea noua.
    Cuplu acum in jurul a 420 Nm.
    Suspensie H&R.

    0..100 6.5 sec +/-.
    Viteza maxima -240 kmh-.

    Si toate astea cu un consum medu de 7.5 L/100 km.

    NEAGRA.....


    A fost prima data cand am facut ceva gen Valeting pentru ca intreaga operatiune desfasurandu-se impreuna cu masa dansul si felicitarile la casa mirelui, adica la Scooby acasa.

    Cteva fotografii cu starea initiala.

    De departe arata bine, dar si veti vedea asta sub lumina si de aproape... vopseaua era un cosmar. Cu atat mai bine



    Murdara...., nu, un fel de nici prea prea nci foarte foarte.





    BEHOLD.... The Horror.









    Bun, zis si facut, cam cu asta aveam de lucru.... cat mai greu cu atat mai bine.

    Cateva poze inainte de baitza.







    Primul lucru facut a fost degresarea. Am aplicat CG APC Green Clean in dilutie de 1 la 4 pe jumatatea de jos a masinii pe roti si contraaripi.












    Inarmat cu o gramada de perii si periute, in timp ce APC-ul isi facea de cap pe masina si constatand ca pe jante nu e suficient, m-am apucat de roti.
    CG WheelClean + CG CgreenClean (fiecare in recipienti separati) am inceput treaba la roti.






    Samponul dedicat pentru jante incepea sa-si faca efectul, asa ca l-am ajutat si eu.



    Cauciucul si partea exterioara a jantei. Dupa culoarea maro pe care o avea spuma care rezulta din contactul cu cauciucul am tras concluzia ca gumele astea nu prea au avut parte recent de o curatare calumea. Nu e nik, pentru asta suntem aici.







    Pe partea interioara a jantei am folosit o perie dedicata.





    Evident nu puteam uita de etrierii de frana.




    Acelasi procedeu l-am aplicat si celorlalte roti.

    Am limpezit bine cu aparatul cu presiune, partea pe care pulverzasem APC si bineinteles rotile si contraaripile, obtinand acest rezultat.





    Iarasi am limpezit toata masina.




    A urmat spalarea cu metoda 2BM, washmitt din microfibra de data aceasta si sampon de la SONAX (din graba am uitat CG-ul la atelier si a trebuit sa iau ceva pe drum.... Fuck !!!).

    Uite Mami, doua galeti.



    Symmetrical AWD.







    Limpezit bine toata treaba...






    Pentru decontaminare am folosit SONUS verde iar ca lubrifiant sampon Sonax + apa in dilutie 1 la 4.





    Mizeria stransa de clay dupa ce am decontaminat intreaga capota. Yex.... blah..



    Acelasi procedeu a fost aplicat intregii masini, cu rezultate asemanatoare si fara surprize.





    Din nou limpezita intreaga masina, apoi uscata bine. Cam asa arata pana acum.



    Dar la lumina…… Oh Boy...







    Cam asa statea treaba. Se facuse deja tarziu si erau numai 3-4 grade afara, Am mutat asadar cartierul general in garaj.





    Alta viata, limina, caldura (erau 24 de grade, iar centrala nu era pornita decat de o ora).




    Nefiind primul Subaru la care am lucrat, stiam cate ceva despre vopseaua japonezilor asa ca, am ales ca si cobai usa stg spate unde am izolat chederul geamului si am delimitat doua zone pentru un 50/50. Am folosit Menz PO85RD si un Pad de finish de la Mirka.



    Inainte, arata asa :



    50/50 cu rezultatul obtinut.






    Intreg elementul.




    Usa soferului tratata in acelasi mod a dat urmatorele rezultate.



    Un 50/50 si de aici.



    Usa terminata versus dezastrul de pe aripa.



    Ca sa pot lucra mai bine si ca sa nu ma incurce, am dat jos senalizaorul de pe aripile fata (repeater-ul).

    50/50 pe aripa.



    Aripa dupa corectie cu semnalizatorul montat la loc.



    A urmat aripa stg spate, inainte de corectie.



    Un 50/50 relevant.



    Si… rezultatul final.




    Se facuse deja tarziu si din nou a trebuit sa pun aparatul de forografiat deopoarte. Era deja ora 22 si mai aveam mult de lucru. M-am si apucat destul de tarziu, pe la 15 pentru ca proprietarul masinii abia atunci a reusit sa se elibereze de ale lui.... ma rog.

    Rezultate pe plafon.



    Un 80/20 pe capota, daca s-a mai auzit de asa ceva.



    Lucrand la capota.





    Un balaur.

    Pare rau si fioros, dar nu este, m-a lasat sa lucrez la masina in care si-a gasit casa, am ramas prieteni.




    Red Mist de la DoDoJuice a fost sealant-ul ales si de aceasta data.





    Daca s–ar face un parfum care sa miroase ca Red Mist eu mi-as lua primul. Doua, asa ca sa fie.


    CG WAC301 parca ii spune la ceara, a fost aplicata cu un plicator din bumbac.






    Pana cand ceara a ajuns la maturitate pentru buffing, am profitat de timp si am aplicat pe geamuri un tratament cu RainX.



    Cauciucurile tratate cu CG Natural Shine, contraaripile cu CG BareBones, chederele cu Gummi Pfledge sau cum s-o scrie. Si cam atat.

    Rezultate finale.

    Un proprietar rupt de oboist, dar mandru si fericit.







    Cateva reflexii.







    Hello stranger !




    Afara erau deja -3 grade, era aproape ora 2. Totul dormea, si balaurul mersese la culcare. Am lasat-o pe Scooby stralucind in garaj si am mers si noi la somn. Noapte buna….


    Comments Wellcomed.

    EVOLUTION DETAILING 2010.
    Last edited by Bass-Evolution; 26-11-2010 at 17:53. Motiv: nu am uploadat pozele...
    STEER FROM THE REAR...

  15. #55
    Member Bass-Evolution's Avatar Bass-Evolution este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    06-09-2006
    Varsta
    42
    Sex
    M
    Mesaje
    109
    Mesaje bazar
    18
    Putere Reputatie
    36
    Reputatie
    41
    Puncte CF
    20.0
    PREGATIRE DE IARNA




    Cateva poze cu starea initiala.



    Starea normala as zice pentru o masina in conditiile de afara.





    M-a uimit totusi starea jantelor, incredibil de mudare in comparatie cu starea generala a masinii.



    Pe cuvantul tau…















    Ploaia se oprise de ceva vreme cand mi-am dat seama despre asta, mai mult decat atat parea ca va iesi si soarele. Numai bine.

    Proprietarul mi-a povestit ceva despre o “pregatire de dealer” de care masina beneficiase inainte de livrare… Oh boy… not again !!!

    Pregatire de dealer, orice ar insemna asta in limba lor probabil ca include si ceva protectie asa ca trebuia musai data jos inainte de a putea face orice altceva. Asa ca primul lucru pe care l-am factut, am aplicat Green Clean de la CG in dilutie 2/1 pe intreaga masina. De doua ori ca sa fiu sigur.









    Don’t cry, everything’s gonna be just fine.



    Toata viata am fost un agitator, asa ca dupa de am lasat APC-ul sa lucreze un pic, inarmat cu o pensula de detailing am agitat un pic APC-ul in zonele unde era nesesar.

    Pe masca si grila fata.





    Grila din bara fata.



    La gura de umplere a rezervorului de benzina.



    Emblemele de pe hayon.



    Ahaaa, va zica bi turbo…

    Chederele geamurilor.



    Buun, Roti. Da, roti.



    CG Wheel Cleaner dilutie tot 1 la 2.



    5 min pauza pana a “activat” Wheel Cleaner-ul.



    Dupa care, am inceput curatarea completa a intregii roti.

    Pe fata jantei si pe cauciuc, am folosit o perie mai mare ci peri mai lungi ca sa acopere o suprafata mai mare si pentru a nu deteriora in vreun fel janta.







    Partea din spatele jantei a urmat la interogatoriu.

    “Ia zi-mi de ce te-ai murdarit ?!”



    De praf de placate de frana sa traiti.



    Brakes.



    A rezultat ceva de genul acesta “Curat murdar coane Fanica.”



    Limpezit.





    Dupa ce am terminat partea de roti/comtraaripi am limpezit toata masina.



    Metoda 2BM si CG Maxi Suds II, pentru a spala intreaga masina.





    Iarasi limpezit.







    Sonus Verde (ultra fine) am folosit pentru decontaminare.



    Dupa intreaga capota si bara fata.



    Nu e mare deazstrul mi-am zis si am continuat cu plafonul, unde s-a petrcut urmatorul fenomen…
    Dupa numai un sfert din suprafata plafonului…



    Ma rog, am continuat cu intreaga masina, fara ca vreun alt element sa fie aproape macar ca si contaminare de plafon…

    Limpezit iar si uscat.
    Am folosit prosoape din microfibra si pistolul cu aer comprimat pentru zonele unde apa refuza dintr-un motiv sau altul sa dispara.







    Curat CURAT coane Fanica.

    Iesise déjà soarele, dar am considerat ca e mai bine pentru orice eventualitate sa ne bagam in garaj unde am inceput inspectia vopselei.

    Pe capota.



    Cam aceasta a fost cea mai degradata zona a masinii.

    Ok Test Area. Aripa dreapta spate. Am zis sa incep cu o combinatie mai moale sa vad ce iese. PO85RD si Pad Mirka.

    50/50.



    Buun, deci merge asa.

    Am continuat cu aceasta combinatie pe toata masina. Iar ca finish am folosit 106FA pe un pad Albastru de la 3M.

    Rezul tat final fara LSP pe aripa cu pricina.





    Daca tot a iesit soarele, l-am “prins” intr-o poza, dupa 106FA, dar inainte de IPA.



    Distractia a continuat pe restul masinii.

    Capota. Inainte.



    Capota. Dupa. Am incercat ca de data asta sa nu va mai plictisesc cu multe 50/50-uri.



    Sealant of choice DoDoJuice Red Mist.



    Aplicat in doua straturi pe intreaga masina a lasat un aspect de wet. Mi-a placut foarte tare cum a reactionat la masina asta.







    Buffin dupa Red Mist.



    Putin soare pe aripa dreapta fata.



    Reflexie.



    Contraaripile tratate cu CG BareBones. CG Natural Shine pe cauciucuri si elementele de plastic negru, iar pana cand aceta a lucrat un pic pe unde a fost aplicat, am tratat parbrizul si geamurile fata cu RainX.



    Am facut un buffing usor in zonele pe care am aplicat Natural Shine ca sa-I mai iau din elanul sclipitor. Si…
    Gata.
    Cateva poze de final.









    Mi-a placut foarte mult cum fac indicatoarele … aduce aminte de Subaru.




    Comments welcomed.


    EVOLUTION DETAILING 2010.
    STEER FROM THE REAR...

  16. #56
    Member Bass-Evolution's Avatar Bass-Evolution este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    06-09-2006
    Varsta
    42
    Sex
    M
    Mesaje
    109
    Mesaje bazar
    18
    Putere Reputatie
    36
    Reputatie
    41
    Puncte CF
    20.0
    Pana la Craciun, pachetul de servicii pregatire de iarna "ingheata" la pretul de 250 Ron si cuprinde.

    Spalare completa cu metoda 2BM.
    Degresare.
    Decontaminare cu Clay.
    Aplicarea unei protectii la vopsea in 2 straturi de Sealant.
    Protectie speciala a cauciucurilor si a chederelor.
    Protectie speciala a elementelor din plastic.
    Protectie speciala pentru contra-aripi.
    Tratament Hidrofob pentru parbriz si geamurile fata.


    Evolution Detailing 2010.
    STEER FROM THE REAR...

  17. #57
    Spammer Boditza's Avatar Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta Boditza este deja o vedeta
    Data de inscriere
    03-10-2005
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    37
    Sex
    M
    Mesaje
    2,454
    Mesaje bazar
    1544
    Putere Reputatie
    50
    Reputatie
    1722
    Puncte CF
    0.5
    foarte tare .. zi-mi si mie te rog daca o aripa se cunoaste ca a fost vopsita recent si se cunoaste de restul masinii s epoate face ceva in legatura cu asta??

  18. #58
    Junior Evo-Detailing's Avatar Evo-Detailing va deveni faimos in curand
    Data de inscriere
    13-04-2010
    Sex
    M
    Mesaje
    61
    Mesaje bazar
    62
    Putere Reputatie
    29
    Reputatie
    56
    Puncte CF
    20.0
    Sunt mai multe variante la problema Dvs.

    1. Daca aripa vopsita are coaja de potrocala sau scursuri de lac, geul acesta de defecte se rezolva fara probleme.

    2. Daca aripa vopsita are o alta nuanta fata de restul masinii..., aici e o problema. Anume. Vopselurile, fie ele pe baza de apa, fie pe baza de solventi in timp, datorita lipsei protectiei UV, a ingrijirii necorespunzatoare, sau prin simpla trecere a timpului isi pierd din intensitatea pigmentului, adica pe romaneste se decoloreaza. Mai intens sau nu, in functie de calitatea vopselei. Aceasta decolorare (daca de asa ceva este vorba) este si ea tratabila fara nici un fel de probleme.

    3. Daca aripa vopsita are o alta culoare sau nuanta din cauza vopsirii (nu ma refer la munca facta de vopsitor), deci datorita diferentei de reteta a vopselei, atunci singura varianta pentru ca masina sa arate bine si sa nu para revopsita, din pacate este vopsirea cu o culoare corect aleasa.

    Sper ca te-am lamurit, te astept la garaj sa vedem exact despre ce este vorba. In principiu acestea ar putea fi cauzele problemei Dvs., dar totusi, un sfat concret nu il pot da pana cand nu vad masina cu pricina.

    EVOLUTION DETAILING 2010.
    EVOLUTION DETAILING
    Telefoane : 0755/800.741; 0762/144.967
    Str. Ghe Chitu nr 41. Craiova
    Car Fashion
    www.evolutiondetailing.ro

  19. #59
    Member Bass-Evolution's Avatar Bass-Evolution este pe calea cea buna
    Data de inscriere
    06-09-2006
    Varsta
    42
    Sex
    M
    Mesaje
    109
    Mesaje bazar
    18
    Putere Reputatie
    36
    Reputatie
    41
    Puncte CF
    20.0
    Sambata 11 Decembrie 2010.
    Beius / Bihor / Romania.

    EVOLUTION DETAILING < --- > VW PASSAT 3B.

    Un firg de te patrundea pana in maduva oaselor si o masina care nu fusese spalata de ceva vreme m-au intampinat la Beius. Era trecut de ora 17 cand am bagat masina in garaj pentru a vedea despre ce e vorba.

    Passat, albastru, polisat acum ceva vreme dupa spusele proprietarului, spuse confirmate si de hologramele de pe capota. Some cowboy detailer was here. Nimic ireparabil insa. Am inspectat initial masina inainte de a fi spalata sau udata macar. 2 locuri pe capota unde vopseaua lipsea cu desavarsire m-au dus cu gandul la faptul ca probabil elemental respectic a fost revopsit. O zgarietura adanca pe aripa stg fata si cateva mai mici in rest.

    Era frig tare de tot, am mai zis…?? Nu e nimic, a fost prea frig ca sa nu aduc aminte de doua ori.

    Starea initiala a fost ceva de genul :







    Rotile, cu mici diferente au aratat cam asa :



    OK.
    Degresat. CG Grime Reaper in dilutie 1/1 (foarte concentrat) a fost aplicat pe intreaga masina in 3 straturi.







    Timp de 10 minute cat Grime Reaper-ul s-a luat la tranta cu mizeria si grasimile de pe masina, mi-am indreptat atentia catre roti.
    De data aceasta am folosit Sonax Full Effect (de care sunt mai mult decat incantat) in dilutie 1/3.



    Full Effect, in contact cu orice metal se inroseste, pe discul de frana se vede mai bine decat pe jante care, am constatat cu aceasta ocazie ca nu sunt foarte contaminate cu praf de placate de frana.





    Dupa ce si detergentul pentru jante a stat si a lucrat aproximativ 5 minute, am limpezit intreaga masina cu aparatul cu presiune.





    CG Maxi Suds II + 2BM + Wash Mitt au terminat treaba cu curatenia.
    Din nou limpezit intreaga masina.





    Curat dar nu sufficient pentru polish. A urmat decontaminarea cu clay, unde ca de obicei am avut parte de surprize.
    Am folosit Clay CG alb (mediu). Si povestea a fost dupa cum urmeaza.
    Primul element care a trecut la decontaminat a fost plafonul, unde dupa intreaga suprafata, clay-ul nu a ridicat mai nimic. Zic, uite ma, tot a facut ceva bine nenea ala care a “polishat-o” inainte macar nu mai are contaminanti.





    Cine merge sa cumpere carne pentru gratar ??


    Pozitia ghiocel 

    Eram cat pe aci sa ma las de claying, cand am vazut ca nu are nici un sens, dar am zis sa mai incerc un element.

    Portbagajul.



    Avand ca rezultat :



    Au urmat usile si aripile, cu rezultate la fel de tragice.

    Usa soferului :



    Aripa stg fata.



    Limpezit din nou. De data asta, o masina cu adevarat curata si fara contaminanti.





    Am uscat intreaga masina cu lavete de microfibra.



    Dupa munca si rasplata 



    Stiu ca nu are legatura cu munca de detailer, dar am vrut sa vedeti si voi in ce conditii am fost nevoit sa lucrez.

    Paint Inspection.

    In zonele cele mai bune, masina arata asa :



    In cele rele arata asa :



    De data asta am zis ca nu e correct sa aleg eu cine are sa fie cobai asa ca am intrebat si aripa stg fata s-a oferit.

    Bun, zis si facut, am delimitat o zona pentru un 50/50 si am inceput testele.

    Try ONE.

    3M FCP + LC Galben.



    Mult mai moale decat ma asteptam, reactia la o singura trecere a fost aceasta :



    50/50



    Asa stand lucrurile, pe jumatatea celalata a aripii am schimbat pad-ul cu cel portocaliu tot de la LC pentru o corectie mai putin agresiva. Cu aceasta combinatie am obtinut urmatoarele rezultate.







    Aceasta fiind combinatia de urmat, am continuat pe restul masinii cu ea.

    Usa soferului.





    Plafonul.





    Atunci s-a produs tragedia…
    Mancareeeeeee . . .
    (in fotografie, varul meu, victim 2 bucati mari de gratar de porc cu sos de usturoi si iaurt)



    Cu greu am revenit la masina. Portbagajul a urmat.

    FCP + LC Portocaliu (compounding)



    Finish Ultrafina + LC Rosu.



    50/50



    Daca tot am ajuns la momentul comparatiilor am facut si un film. Partea stg. FCP, Ultrafina si ceara CG Wac 301, partea dreapta neatinsa.
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    Mai e mult ?? (proprietarul)



    Capota.



    Protectia aleasa de aceasta data a fost CG M-Seal.
    Aplicat cu aplicator din mircofibra de la CG.



    Beading.



    2 Poze de final.







    Ningea déjà de 2 ore cand am terminat, era cu mult trecut peste ora 1…

    Din nou noapte buna.



    EVOLUTION DETAILING 2010.
    STEER FROM THE REAR...

  20. #60
    Newcomer raduspa_radus reprezinta o cantitate neglijabila
    Data de inscriere
    21-02-2008
    Varsta
    39
    Sex
    M
    Mesaje
    32
    Mesaje bazar
    52
    Putere Reputatie
    33
    Reputatie
    10
    Puncte CF
    15.0
    salutare!daca se poate sa imi zici si mie la cat m-ar ajunge un tratament complet de interior +exterior la o skoda octavia 2 din 2005!ms frumos
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Pagina 3 din 6 PrimaPrima 1 2 3 4 5 ... UltimaUltima

Tags for this Thread

Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: