Nimeni nu s-a plans pana acum de modul in care arata un Audi R8, supercarul german pastrandu-si in continuare atractivitatea in ciuda celor aproximativ opt ani trecuti de la aparitia sau. Intotdeauna va exista insa cate o companie de tuning care sa faca pe viteaza si sa dea cu bata-n balta, dupa cum se intampla si in cazul de fata.

Spoilere fata si spate agresiv stilizate, cateva prize de aer aditionale, plus extensii generoase pentru aripile laterale. Suna ca meniul perfect pentru... o Honda Civic, dar daca la baza s-ar afla un Audi R8, sa zicem? Crezi ca asa ceva este imposibil?

Ei bine, atunci fa cunostinta cu cea mai noua creatie a germanilor de la xXx Performance, care abunda in modificari ridicole, celor mai sus mentionate alaturandu-li-se si o pereche de jante pe 20 inch, cu o latime pe spate de 12.5J, respectiv o suspensie custom, ce aduce supercarul producatorului din Ingolstadt (poate) mult prea aproape de strazi.

Cat despre upgrade-urile operate pentru imbunatatirea performantelor, ironia sortii face ca acestea sa lipseasca cu desavarsire. Drept urmare, in functie de Audi-ul R8 pentru care s-a optat, clientii germanilor de la xXx Performance - asta in cazul in care chiar vor exista clienti pentru o astfel de reteta, se vor multumi in continuare fie cu 430, fie cu 525, fie cu 550 de cai putere.

Tot cu acest prilej tinem sa reamintim si de timpii necesari realizarii acceleratiei de la 0 la 100 km/h, care pornesc de la 4.3 secunde pentru versiunea standard, cu motor V8, si coboara pana la 3.5 secunde atunci cand vine vorba de varianta V10 Plus.
Ia o pauza si urmareste acest film: iti poate schimba viata

Asadar, acestea fiind spuse, noi ne oprim aici si va predam cuvantul.

Sursa: http://www.4tuning.ro/masini-tunate/...nce-23388.html