BMW M3 E30


  1. #1
    Moderator valyy08's Avatar valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie
    Data de inscriere
    18-12-2008
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    31
    Sex
    M
    Mesaje
    11,534
    Mesaje bazar
    1492
    Putere Reputatie
    88
    Reputatie
    25699
    Puncte CF
    119.5
    Usergroups:

    BMW M3 E30

    Baietii de la StanceNation.com ne prezinte mereu numai autoturisme interesante, modificate cu mult gust si incredibil de spectaculoase. BMW-ul M3 din 1988 al lui Miro nu face exceptie.

    Poate ca BMW E30 este si in Romania unul din cele mai modificate turisme. Insa americanii duc modificarea ursilor la rang de arta. Un exemplu perfect este Miro si al sau M3 din Conneticut, Statele Unite. Impreuna cu echipa JSutai a reusit sa duca la un nivel nou stylingul complet al ursului. Si daca nu era destul de interesant un E30 M3 de fabrica, echipa de design s-a gandit ca prin intermediul unor artificii mici, dar de mare efect, rezultatul final chiar va fi de show.

    Nu este tocmai usor sa transformi un sedan cu 2 usi din anii '80 intr-o masina care sa intoarca capete in anul 2013, nu? Cu toate astea, acest E30 a avut parte de multa munca si devotament din partea unor pasionati. "Sa depasim limite preconcepute, facand desene inspirationale si sa noi forme de expresie personala este scopul nostru", spun cei de la JSutai. Miro, posesorul masinii, a cumparat-o special pentru a fi un cobai, pe care sa experimenteze talentul echipei sale. Si ca o mica explicatie, JSutai este o firma specializata pe tuning exterior ce face jante la comanda sau proiecte complete la cheie.

    Formula folosita pentru modificarea acestui M3 este una simpla, dar de mare efect. Miro imbunatateste periodic aspectul acestui model, pentru a-l tine proaspat si pentru a nu plictisi spectatorii. Ultima gaselnita este combinatia inedita de culori: caroserie neagra si jante gri.

    Jantele, poate cel mai interesant element al acestei masini clasice, sunt realizate la comanda. Sunt BBS RS din 3 bucati, vopsite in gri, cu suruburile negre si dungi rosii, incaltate in pneuri Falken. Insa atentia la detalii este uriasa. Pentru ca este o nuanta de gri speciala pentru spitele jantei, si o alta nuanta pentru inelul exterior. Aceasta combinatie produce o adancime in culoare care se vede cel mai bine in mers. Detalii mici, rezultate mari.

    Desi este o masina de mers zilnic, BMW-ul lui Miro este destul de culcat pe burta. Are suspensii BC cu arcuri custom, iar anvelopele stau destul de intinse pe jante, pentru a nu atinge aripile. De fapt, rotile au un unghi de inclinatie mic (camber), tocmai pentru ca roata completa sa intre in aripa. De fapt, vorbim de niste trenduri noi, combinate cu formele clasice ale Ursuletului.

    In fata, masina are o buza Evo cu prelungire de carbon, in laterale este logo-ul JSutai, iar eleronul original reglabil nu are si nu va avea nevoie niciodata de un inlocuitor aftermarket. Din nou, traditionalul este alaturi de stylingul modern. Si se potriveste.

    Interiorul masinii este unul curat, dar, la fel ca si exteriorul, imbina trecutul cu prezentul. Volanul Nardi clasic este conectat de ax prin intermediul unui sistem NRG cu desprindere rapida, schimbatorul este TWM custom cu maneta short-shift, iar scaunele originale au fost inlocuite cu o pereche de BRIDE Zeta III cu sustinere laterala.

    Un exterior clasic, un interior pe masura. Doar cateva modificari de efect, realizate pe o masina iconica, plina de istorie, ce nu mai are nevoie de nicio prezentare. Acesta e viitorul in tuning. Adio vremuri cu niste kituri extreme, crom abuziv sau eleroane excesive. Stylingul, atat exterior, cat si cel interior, are un viitor mai bun: masini curate cu jante speciale, o garda la sol redusa si mici artificii care sa o scoata in evidenta. Ca acest BMW E30.


    Modificari 1988 BMW M3

    Suspensie BC cu arcuri custom

    Jante BBS RS vopstie custom pe bucati

    Anvelope Falken

    Buza frontala Evo

    Conducte frana VAC

    Grila BMW Europeana

    Stergator de parbriz anulat

    Eleron Evo cu flaps din carbon

    Strut bar Sparco

    Scaune BRIDE

    TWN short shifter

    Butuc rapid NRG

    Volan Nardi

    Evacuare SuperSprint completa

    Filtru de aer K&N

    Sursa: http://www.4tuning.ro/masini-tunate/...cte-20564.html















    God Forgives, I Don't...

  2. #2
    Fotograf DJ35DDK's Avatar DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist.
    Data de inscriere
    12-05-2010
    Locaţie
    Craiova
    Sex
    M
    Mesaje
    7,738
    Mesaje bazar
    194
    Putere Reputatie
    67
    Reputatie
    13725
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    Perfect.
    I don`t drive fast, I just fly low!
    DDK Photography
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #3
    Hater Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare Dragos2005 a adunat atat de multa reputatie incat e pe cale sa ajunga la Poiana mare
    Data de inscriere
    20-01-2006
    Locaţie
    Miserupia
    Varsta
    36
    Sex
    M
    Mesaje
    7,969
    Mesaje bazar
    1057
    Putere Reputatie
    76
    Reputatie
    22211
    Puncte CF
    0.5
    Usergroups:
    Dragut cotețu.
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Tags for this Thread

Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: