Germanii de la GeigerCars continua perfectionarea modelelor americane, cea mai noua creatie a celebrei companii de tuning din Munchen avand la baza impresionantul Chevrolet Camaro Z/28.

Pana la 505 cai putere si 652 Newton-Metri livrati rotilor spate prin intermediul unei cutii manuale cu sase rapoarte si a unui diferential cu alunecare limitata. Suspensie sport cu amortizoare ajustabile, plus discuri carbon ceramice de pana la 394 de milimetri, ascunse in spatele unor jante forjate pe 19 inch. Imbunatatiri aerodinamice la nivelul intregii caroserii, capabila sa produca o forta de apasare de 186 de kilograme la 240 de kilometri pe ora.

Nu exista nici un fel de dubiu. Indiferent de unghiul din care este privit, modelul Chevrolet Camaro Z/28 pare alegerea ideala pentru cei care cauta performanta suprema. Iar cele sapte minute si 37 de secunde obtinute de impresionantul muscle car american la Nurburgring - un timp superior unor modele precum Lamborghini Gallardo LP570-4, Ferrari 458 Italia sau Porsche 997 Turbo, nu face decat sa confirme cele spuse de noi.

Ce se intampla insa atunci cand aspiri sa cuceresti intreaga lume? Ei bine, optiunile de tuning sunt limitate in cazul de fata, situatie ce se "datoreaza" in mare masura motorizarii aspirate prezente la datorie. Totusi, tinem sa precizam ca exista cateva solutii pentru cei care au pus mana pe un exemplar al automobilului american, germanii de la GeigerCars laudandu-se cu un tratament numai bun pentru un total de 620 CP la 6.500 rpm si 725 Nm la 5.600 rpm.

Nu stim, din pacate, cum arata modificarile aplicate de specialistii celebrei companii din Munchen la nivelul unitatii cu opt cilindri in V si capacitate de 6.2 litri, singurele informatii aditionale referitoare la acest meniu aflandu-se in stransa legatura cu pretul de achizitie de 13.000 de euro.

Sursa: http://www.4tuning.ro/masini-tunate/...uro-23399.html