Cei 275 cai putere si aproximativ 6.3 litri de motorina per 100 de kilometri fac din modelul Jaguar XF V6 Diesel S automobilul ideal pentru cei care cauta echilibrul intre performanta si eficienta. Chiar si asa, germanii de la Loder1899 nu sunt chiar complet multumiti cu ceea ce ofera limuzina britanica.
Pentru cei care-au pus deja mana pe un exemplar al limuzinei Jaguar XF V6 Diesel S, compania germana de tuning Loder1899 ofera acum numeroase bunatati de ordin tehnic si estetic, kitul aerodinamic agresiv stilizat si jantele de dimensiuni generoase, de pana la 21 inci, fiind dintre cele mai reprezentative modificari vizuale.
De asemenea, cei mai atenti la detalii vor observa si accentele fumurii regasite la nivelul caroseriei, respectiv blocurilor optice fata / spate, insa nu vor fi trecute cu privirea de catre acestia nici insertiile de rosu prezente atat la nivelul partii frontale - spoiler fata, respectiv capota motor, cat si la nivelul etrierelor sistemului de franare.
Pe plan tehnic, noul Jaguar XF V6 Diesel S de la Loder1899 se poate lauda cu un plus de 35 CP, propulsorul turbodiesel de trei litri ascuns sub capota punand acum la dispozitia celui aflat la volan undeva in jurul a 310 cai puere si 680 Newton-Metri. Drept urmare, acceleratia de la 0 la 100 km/h coboara cu 0.2 secunde, de la 6.4 la 6.2 secunde.
Sursa: http://www.4tuning.ro/masini-tunate/...6-s-18987.html