Opel Kadett B readus la viata de un bucurestean


  1. #1
    Moderator valyy08's Avatar valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie
    Data de inscriere
    18-12-2008
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    31
    Sex
    M
    Mesaje
    11,534
    Mesaje bazar
    1492
    Putere Reputatie
    88
    Reputatie
    25699
    Puncte CF
    119.5
    Usergroups:

    Opel Kadett B readus la viata de un bucurestean

    Cu 2,6 milioane de unitati produse, Kadett B este un reprezentant proeminent al modelelor compacte Opel. Cea de-a doua generatie Kadett a debutat in septembrie 1965 si a fost prezenta pe piata timp de 8 ani. Masina restaurata la Bucuresti de Viorel Burcea a fost produsa in 1970 si are o caroserie mai rar intalnita, in 4 usi, care se numeste Kadett B LS Fastback.

    Acest automobil a fost folosit exclusiv in Romania, unde a fost inmatriculat pentru prima oara, in anul in care a fost produs, Romania fiind una dintre cele 120 de tari in care a ajuns modelul B de la Opel. Primul proprietar este si cel care a decis vinderea ei dupa mai bine de 40 de ani, pentru echivalentul unui tichet pentru programul de casare.

    Restauratorul unui Opel Super Six produs in 1938, Viorel Burcea, a pornit la salvarea Kadett-ului alaturi de fiul sau, Bogdan. Timp de mai multe luni, garajul familiei a fost martorul operatiunilor minutioase de restaurare: masina a fost desfacuta complet, curatata de rugina, iar piesele lipsa sau care nu au putut fi reparate au venit fie de la modele compatibile, fie de la alte Kadett-uri: dintr-o astfel de masina dezmembrata au fost recuperate si folosite bordul, volanul si parbrizul. Tapiteria a ramas cea originala, insa plafonul si mocheta au fost complet refacute.

    "Ce demonstreaza acest proiect este ca pasiunea si perseverenta pot face dintr-o masina cu o baza corecta o posibila piesa de colectie", considera proprietarul Opel Kadett si al modelului interbelic Opel Super Six. "Parerea generala, ca sunt necesare investitii enorme de bani si de timp, este gresita: in garajul propriu, cu ajutorul prietenilor si dorinta de a repune pe picioare o masina care merita, am acordat Kadett-ului o a doua tinerete si, cine stie, poate alti 40 de ani de acum inainte", continua Viorel Burcea.

    Opel este singurul producator auto german care se poate mandri cu o traditie de 75 de ani in segmentul modelelor compacte, cu zece generatii de autovehicule lansate. Povestea de succes a autovehiculelor Opel compacte a inceput in anul 1936, odata cu lansarea primului model Kadett. Cu peste 100.000 de unitati vandute pana in 1940, acesta a contribuit la modelarea segmentului european. Pana acum, Opel a vandut in aceasta clasa 22 de milioane de masini.

    Cristian Milea, Opel Country Director Romania, apreciaza ca: "Efortul domnului Burcea este spectaculos, iar dedicatia dansului este motiv de inspiratie pentru oricine se simte apropiat de Opel. Suntem incantati ca la aniversarea brandului din acest an si, mai mult, la prezentarea gamei compacte complete, acest Kadett demonstreaza clientilor romani de ce urmasul sau, actualul Astra, a dobandit titlul de cea mai fiabila masina."

    Facand parte dintr-o clasa superioara si fiind echipat cu motoare de pana la 90 CP (in varianta Rallye Kadett), editia care a urmat modelului Kadett A a devenit bestseller. De la slogan la denumirile editiilor speciale, Kadett a scris istorie in industrie, ca si in interiorul gamei Opel.

    Cu Kadett B, diversificarea clasei compacte a inceput cu adevarat la Opel, unde clientii puteau alege intre cinci variante de motorizare, de la 45 la 90 CP. Disponibil in versiunile sedan cu doua sau patru usi, fastback cu doua sau patru usi, coupe si station wagon cu trei sau cinci usi, coupe, dar si in varianta de lux, Olympia (1967 - 1971) si Rally, oferta Opel pe segmentul compact consta in 28 de combinatii Kadett si 9 pentru Olympia.

    "Ascona" a debutat ca fiind numele editiei limitate Kadett produse si comercializate de Opel in Elvetia, in 1965. Cinci ani mai tarziu, numele era preluat de un model Opel de sine statator care avea, la randul sau, sa isi scrie propria istorie de succes.

    Tot in 1965, un studiu aerodinamic pentru un model coupe bazat pe Kadett B prezentat de Opel la Salonul Auto de la Frankfurt a generat suficienta atentie incat respectivul concept sa devina ulterior modelul Opel GT.

    Incepand cu 1962, de la debutul lui Kadett A, si pana in 1973, inainte de aparitia Kadett C, Opel a fost renumit pentru sloganul sau publicitar avangardist, "Opel Kadett. Das Auto". 3,25 de milioane de masini Opel s-au vandut sub acest text publicitar.

    Din nou gata de drum


    "Am asistat la trasformarea masinii din stadiul de epava, din care a fost recuperata, la cea pe care ne-o poate prezenta cu mandrie azi proprietarul ei", considera Bogdan Coconoiu, Presedintele Retromobil Club Romania. "Clubul incurajeaza prin toate mijloacele recuperarea valorilor automobilistice si fenomenul modelelor clasice si speram ca un astfel de caz, prezentat acum de Opel, va fi un exemplu urmat."

    Cu Inspectia Tehnica Periodica valabila pana in 2014 si certificarea de Vehicul Istoric, Kadett B este din nou gata de drum. La finalul acestei saptamani va participa la cea de-a 12-a editie a Raliului CARPATI RETRO, eveniment organizat de Retromobil si desfasurat in doua etape, Bucuresti - Bacau si Bacau - Voronet, pe un total de 450 km.

    sursa : http://www.4tuning.ro/masini-tunate-...ean-15552.html















































  2. #2
    Fotograf DJ35DDK's Avatar DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist. DJ35DDK este reprezentantul tuturor, idealul unui forumist.
    Data de inscriere
    12-05-2010
    Locaţie
    Craiova
    Sex
    M
    Mesaje
    7,738
    Mesaje bazar
    194
    Putere Reputatie
    67
    Reputatie
    13725
    Puncte CF
    0.0
    Usergroups:
    Arata bine.
    I don`t drive fast, I just fly low!
    DDK Photography
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

  3. #3
    Senior Member BecKsS's Avatar BecKsS este cel mai nesuferit user de pe acest forum BecKsS este cel mai nesuferit user de pe acest forum BecKsS este cel mai nesuferit user de pe acest forum
    Data de inscriere
    22-08-2012
    Locaţie
    Loading...
    Sex
    M
    Mesaje
    545
    Mesaje bazar
    1059
    Putere Reputatie
    0
    Reputatie
    -249
    Puncte CF
    0.5
    Usergroups:
    frumos,chiar eu unu mi`as dori sa pot aduce la viatza o masina de gen...dar criza si praful de la noi din tara lasa de dorit
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Tags for this Thread

Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: