- EUR
- 4,9762
-
Porsche 911 Turbo S by Edo: Un tuning mic, cu rezultate mari
Nemultumit de performantele noului Porsche 911 Turbo S? O simpla optimizare a unitatii de control poate face adevarate minuni, dupa cum ne demonstreaza astazi germanii de la Edo Competition.
Nu exista nici un fel de dubiu. Echipat cu un propulsor twin-turbo de 560 de cai putere si capabil de o acceleratie de la 0 la 100 km/h in 3.1 secunde, noul Porsche 991 Turbo S ocupa un loc fruntas in topul celor mai performante automobile ale planetei. Cuplul motor de pana la 750 Newton-Metri (in Overboost) si viteza maxima de 318 kilometri pe ora reprezinta alte dovezi concrete cu privire la capacitatea supercarului german de a lasa in urma ceilalti participanti in trafic, la intarirea acestei teorii contribuind puternic si numai cele 1.8 secunde necesare rezolvarii ecuatiei 80 - 120 km/h.
Si totusi, ce se intampla atunci cand aceste cifre deloc neglijabile nu sunt indeajuns pentru a te impresiona? Ei bine, raspunsul este unul extrem de simplu. Multumita motorizarii supraalimentate din dotare, noul Porsche 991 Turbo S poate atinge chiar si valori de 1.000 de cai putere cu ajutorul industriei tuningului. Si fara prea mari batai de cap, am mai putea adauga.
Nu este insa si cazul de fata, meniul Edo Competition destinat supercarului german luandu-i la tinta exclusiv pe cei care au nevoie doar de un mic imbold. Cel putin dintr-un anumit punct de vedere...
Intr-o alta ordine de idei, specialistii celebrei companii din Ahlen s-au limitat la optimizarea unitatii de control a motorului twin-turbo de 3.8 litri, aceasta simpla operatiune aducand totusi cu sine o serie de imbunatatiri absolut remarcabile. Astfel, desi valorile maxime nu au crescut decat cu 30 CP si 80 Nm, adica pana la 590 de cai putere si 780 de Newton-Metri (cifra din dreptul cuplului disponibil in Overboost nu a fost anuntata pana la acest moment), primii 100 km/h vin acum dupa numai 2.8 secunde, acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea pana la pragul celor 327 de kilometri pe ora!
Cu o crestere a performantelor ne intalnim, de asemenea, si in cadrul departamentului manevrabilitate, supensia noului Porsche 911 Turbo S fiind accesorizata cu un set de arcuri sport ce promit o reducere a garzii la sol cu aproximativ 30 de milimetri. Lista cu modificari pregatita de inginerii Edo Competition se incheie in cele din urma cu jantele forjate pe 20 de inci - ce ascund etriere finisate intr-un verde deschis, si sistemul de evacuare cu patru tobe de esapament, ce-i confera supercarului german un plus de agresivitate nu doar vizibil, ci si auditiv.
Sursa: http://www.4tuning.ro/masini-tunate/...ari-22428.html
-
Maniac
- Putere Reputatie
- 53
- Reputatie
- 3580
- Puncte CF
- 393.0