Primul supercar polonez: Arrinera Venocara


  1. #1
    Moderator valyy08's Avatar valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie valyy08 s-a internat la Poiana Mare, prea multa reputatie
    Data de inscriere
    18-12-2008
    Locaţie
    Craiova
    Varsta
    31
    Sex
    M
    Mesaje
    11,534
    Mesaje bazar
    1492
    Putere Reputatie
    89
    Reputatie
    25699
    Puncte CF
    119.5
    Usergroups:

    Primul supercar polonez: Arrinera Venocara

    Premieră istorică pentru polonezi, care intră în Olimpul maşinilor exotice graţie micii firme Arrinera Automotive, care a reuşit să construiască modelul Venocara, în ciuda reticenţelor multora. Iată datele noului Arrinera Venocara.

    După trei ani de aşteptare, iată că polonezii se pot mândri cu Arrinera Venocara, primul supercar conceput şi construit în Polonia, chiar dacă nu toate subansamblele sunt de concepţie proprie. Totuşi, cel puţin pentru orgoliul naţional, polonezii se pot mândri că Arrinera Venocara este o maşină exotică serioasă.


    Din punct de vedere al aspectului, este evident faptul că vorbim de un coupe cu două locuri, cu o formă foarte aerodinamică şi având un motor puternic, plasat central în spatele scaunelor. Propulsorul este unul cunoscut, provenind de sub capota lui Chevrolet Corvette ZR-1: un V8 de 6,2 litri, dotat cu un compresor mecanic şi capabil de 640 CP şi un cuplu maxim de 820 Nm.

    Despre performanţe încă nu avem idee, dar faptul că în proiect a fost implicat şi britanicul Lee Noble (care a surprins lumea maşinilor performante prin Noble M600) este o garanţie a unui comportament demn de maşinile supersport ale momentului.


    Din meniul lui Arrinera Venocara mai fac parte un şasiu tubular din oţel, panourile caroseriei fabricate din fibră de carbon şi Kevlar sau interiorul garnisit cu piele scumpă, inserţii din fibră de carbon şi aluminiu sau dotări high-tech de top. Sunt propuse două tipuri de jante, de 19 inch, respectiv 20 inch.

    Preţul lui Arrinera Venocara încă nu a fost comunicat, producţia sa urmând să demareze în 2012. Principalele pieţe vizate de supercarul polonez sunt cea europeană, China, Orientul Mijlociu, SUA şi, nu în ultimul rând, Rusia, unde polonezii se bazează pe apetitul noilor milionari pentru "jucăriile" scumpe pe patru roţi (să nu uităm că ruşii au deja fabricantul Marussia).












    God Forgives, I Don't...

  2. #2
    Newcomer b3bytzu are reputatia dezactivata
    Data de inscriere
    26-10-2005
    Sex
    M
    Mesaje
    8,733
    Mesaje bazar
    182
    Putere Reputatie
    81
    Reputatie
    22863
    Puncte CF
    74.0
    prea frumoasa si chitita pe "rele"
    Vrei mai putine reclame? Inregistreaza-te sau logheaza-te

Tags for this Thread

Google+

Cautati logo-ul CraiovaForum?

Iata cateva variante: