Tunerii de la MTE au realizat o versiune de 740 CP şi 800 Nm a unui Volkswagen Golf IV R32. Modelul poate să atingă o viteză maximă de 311 km/h şi cântăreşte 1.465 kilograme cu 20 de litri de benzină în rezervor. Pentru a furniza această putere, motorul VR6 al acestui model este echipat cu două turbine Garrett GT28/71, care furnizează 1.6 bari. Evacuarea este realizată integral din inox şi are diametrul de 76 de milimetri. Ambreiajul cu două discuri rezistă la 1.250 Nm şi este realizat de cei de la SachsRacing. Sistemul de tracţiune integrală 4Motion a fost păstrat de tunerii germani pentru a asigura aderenţa acestui model chiar şi în timpul celor mai violente demaraje.
Sistemul de frânare a fost şi el modernizat, fiind echipat cu discuri şi etrieri Brembo. Etrierii au şase pistonaşe, în timp ce discurile de pe faţă au un diametru de 360 milimetri. Toate cele patru anvelope au dimensiunea 225/40 ZR18 şi sunt semi-slick-uri. Aceste anvelope echipează jantele BBS RH de 8.5j cu ET52 şi o dimensiune de 18 inch. Suspensia a fost înlocuită cu kit-ul KW Varianta 3 Cupsport.
Costă puţin peste 25.000 de euro, pe lângă maşina pe care va fi montat.
-Automarket