Din decembrie, Craiova pornește la drum cu tramvaiele surpriză

Din decembrie, Craiova pornește la drum cu tramvaiele surpriză

5.209
38
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(6 voturi, media: 3,67)

Tramvaiele recondiţionate de RAT Craiova în regim propriu, cu 10.000 de euro bucata, vor fi repuse în circulație înainte de Crăciun. Este vorba de 12 bucăți meșterite de angajații Regiei și autocolantate pe exterior cu imagini reprezentative pentru Craiova. Dacă tramvaiele vor avea alt suflu la exterior, fiind, potrivit conducerii RAT Craiova, mai silențioase și mai confortabile, la interior va lipsi aerul condiționat. tramvai modernizat

 

Douăsprezece tramvaie vor circula din nou pe șine, în Craiova, după ce se va încheia proiectul de reabilitare a Străzii ”Calea București”, în jurul datei de 15 decembrie. Opt dintre ele sunt deja colantate cu imagini reprezentând Craiova Maxima, altele din Parcul Romanescu, cu clădiri care adăpostesc instituții publice din oraș și, printre ultimele noutăți, imagini cu lăcașuri de cult.

 

La interior, au fost înlocuite scaunele, au fost montate sisteme de afişaj electronic şi programul pe linii. Costul pentru recondiționarea unui singur tramvai s-a ridicat la 40.000 de lei, iar primarul Olguța Vasilescu și cei care au fost la conducerea RAT până acum s-au lăudat că prețul a fost unul foarte bun. Asta poate și pentru că, din lista dotărilor, lipsesc AC-urile. ”Costurile de recondiţionare au fost de 20 de ori mai mici faţă de alte localităţi din ţară. De exemplu, Timişoara are un proiect asemănător şi costurile variază între 4 şi 8 miliarde de lei pentru un tramvai”, declara , anul trecut, Radu Preda, pe atunci directorul RAT Craiova. tramvai 7 (Large)

 

”Între Timișoara și Craiova este sesizabilă diferența de bani și oricine poate să vadă, chiar și cei care nu vor să vadă asta cu prea multe aprecieri la adresa noastră. Arată frumos, se comportă mult mai bine în trafic, sunt mai silențioase, mobilierul pe interior este complet schimbat. Atunci când vor ieși pe șină, craiovenii se vor bucura și ei, la rândul lor, de un transport public de calitate așa cum cu toții ni-l dorim”, aprecia, la vremea respectivă, și edilul Olguța Vasilescu.

 

Cât de mulțumiți vor fi craiovenii de interiorul și exteriorul noilor tramvaie, rămâne de văzut în momentul când vor putea circula cu ele. Până atunci, directorul RAT Craiova, Sorin Manda, spune că, săptămâna viitoare, vor mai fi prezentate presei tramvaie recondiționate în depoul Regiei. Cât despre temele cu care acestea sunt primenite, ei, bine, rămâne să ne surprindă! 



38 COMENTARII

  1. #21
    0-day Member
    Data de inscriere
     16-11-2014
    Mesaje
    0

    dar de ce nu este reabilitata toata linia de tramvai? nu am auzit pe nimeni sa spuna ca nu se va reabilita de la un cap la altul… nici pe vechea administratie nici pe asta noua… DE CEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE? SA SPUNAAAAAAAAAAAAAA?

  2. #22
    Junior
    Data de inscriere
     01-01-2015
    Mesaje
    72
    Citat Mesaj initiat de GTME
    off topic: mi se pare mie sau de cand a inceput campania, au aparut si zeci de comentatori cu 1-2-3-4-5 posturi, postaci pro-oloaga?

    Nu e o parere, ploua cu slugi!

  3. #23
    Newcomer
    Data de inscriere
     12-12-2012
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    32
    Citat Mesaj initiat de koss_x_treeme
    Niște jeguri de tramvaie, capcane mortale pe roți. Niște tramvaie care vor troncănii de le va lua mama lu dracu, care vara vei muri de cald în ele
    Tramvaie modernizate cu piese ultrash din dezmembrari și din ce au mai găsit prin parcul de tramvaie dezmembrate al Șobolanului Craiova.
    Sunt vopsite de-a-n pulea. Mai lipsea să le pună luminițe de oznuri că și așa le-au pus tabla striată argintie lucioasă de curse la uși )

    Tramvaiele astea trebuiau casate de mult… nu au făcut practic nimic decât au lipit afișe și au pus alte faruri.. Mă întreb ce instituție omologhează asemenea tramvaie modificate în lipsa normelor… WTF??
    Eu dacă schimb un bec la mașină și îl pun cu led.. imi ia Puluția certificatul de înmatriculare.. așa că întreb cine își asumă răspunderea pentru modificarea tramvaielor?? Cine le dă drept de circulație?
    Poate nu știți da s-au făcut accidente în Craiova din cauză că nu aveau tramvaiele frâne bune și nu le țineau frânele.. Cine a fost tras la răspundere?? Nimeni.. normal că tramvaiul are prioritate chiar dacă are frâne bune sau nu. Păi în pana mea astea sunt tot aceleași tramvaie, fără frâne, care troncăne, cuptoare pe roți.. etc…

    În anul 2015 trebuie introduse tramvaie cu podea joasă.. etc.. că doar de aia s-a modernizat infrastructura și calea de rulare.. Apropo de calea de rulare.. ați văzut că multe porțiuni sunt deja strambe, nu?

    Tu tot timpul comentezi si comentezi sa te afli in treaba, daca nu sti stai in banca ta si dormi pe tine, stii macar cat cantareste un tramvai din acesta fara frane? Franarea este electrica, asa ca mai cauta informatii despre randamentul unui motor electric.
    Si trenul troncane bate…ca vad ca ai limbaj de cocalar cu coaja de bmw sau audi ca e la moda…stii ce zic? Ai auzit de joante? Ai auzit de transport feroviar? Stii sa definesti acesti termeni? Stii ce inseamna un transport civilizat si eficient?
    Hai…ca deja ma plictisesti si incep sa vorbesc ca un cocalar…

  4. #24
    @#I
    Oldtimer
    Data de inscriere
     05-11-2014
    Mesaje
    1472
    Citat Mesaj initiat de FlorinC
    Citat Mesaj initiat de koss_x_treeme
    Niște jeguri de tramvaie, capcane mortale pe roți. Niște tramvaie care vor troncănii de le va lua mama lu dracu, care vara vei muri de cald în ele
    Tramvaie modernizate cu piese ultrash din dezmembrari și din ce au mai găsit prin parcul de tramvaie dezmembrate al Șobolanului Craiova.
    Sunt vopsite de-a-n pulea. Mai lipsea să le pună luminițe de oznuri că și așa le-au pus tabla striată argintie lucioasă de curse la uși )

    Tramvaiele astea trebuiau casate de mult… nu au făcut practic nimic decât au lipit afișe și au pus alte faruri.. Mă întreb ce instituție omologhează asemenea tramvaie modificate în lipsa normelor… WTF??
    Eu dacă schimb un bec la mașină și îl pun cu led.. imi ia Puluția certificatul de înmatriculare.. așa că întreb cine își asumă răspunderea pentru modificarea tramvaielor?? Cine le dă drept de circulație?
    Poate nu știți da s-au făcut accidente în Craiova din cauză că nu aveau tramvaiele frâne bune și nu le țineau frânele.. Cine a fost tras la răspundere?? Nimeni.. normal că tramvaiul are prioritate chiar dacă are frâne bune sau nu. Păi în pana mea astea sunt tot aceleași tramvaie, fără frâne, care troncăne, cuptoare pe roți.. etc…

    În anul 2015 trebuie introduse tramvaie cu podea joasă.. etc.. că doar de aia s-a modernizat infrastructura și calea de rulare.. Apropo de calea de rulare.. ați văzut că multe porțiuni sunt deja strambe, nu?

    Tu tot timpul comentezi si comentezi sa te afli in treaba, daca nu sti stai in banca ta si dormi pe tine, stii macar cat cantareste un tramvai din acesta fara frane? Franarea este electrica, asa ca mai cauta informatii despre randamentul unui motor electric.
    Si trenul troncane bate…ca vad ca ai limbaj de cocalar cu coaja de bmw sau audi ca e la moda…stii ce zic? Ai auzit de joante? Ai auzit de transport feroviar? Stii sa definesti acesti termeni? Stii ce inseamna un transport civilizat si eficient?
    Hai…ca deja ma plictisesti si incep sa vorbesc ca un cocalar…

    Salut. Tu ești băiatu’ care pune clipuri pe YouTube cu semnale de tren?
    Că sunt unii care, fie ploaie, fie vânt, pândesc trenurile când ajung la Cățaoa Leșinată și le trag în smartfoane .
    Care-i faza? Pasiune pentru uci-ci sau ce e?

  5. #25
    @#I
    Oldtimer
    Data de inscriere
     05-11-2014
    Mesaje
    1473
    Citat Mesaj initiat de nea caisa
    Citat Mesaj initiat de GTME
    off topic: mi se pare mie sau de cand a inceput campania, au aparut si zeci de comentatori cu 1-2-3-4-5 posturi, postaci pro-oloaga?

    Nu e o parere, ploua cu slugi!

    Te ia sila. Probabil că asta e strategia, să umple lumea de scârbă și să nu mai comenteze.

    Chiar, am observat că aproape toți scriu la fel, ca roboții. Același fraze de lemn, ceea ce nu-i de mirare, dar e posibil să fie doar vreo doi postaci, dar cu șase conturi.

  6. #26
    Newcomer
    Data de inscriere
     12-04-2006
    Locatie
     asd
    Mesaje
    31
    Citat Mesaj initiat de FlorinC
    Citat Mesaj initiat de koss_x_treeme
    Niște jeguri de tramvaie, capcane mortale pe roți. Niște tramvaie care vor troncănii de le va lua mama lu dracu, care vara vei muri de cald în ele
    Tramvaie modernizate cu piese ultrash din dezmembrari și din ce au mai găsit prin parcul de tramvaie dezmembrate al Șobolanului Craiova.
    Sunt vopsite de-a-n pulea. Mai lipsea să le pună luminițe de oznuri că și așa le-au pus tabla striată argintie lucioasă de curse la uși )

    Tramvaiele astea trebuiau casate de mult… nu au făcut practic nimic decât au lipit afișe și au pus alte faruri.. Mă întreb ce instituție omologhează asemenea tramvaie modificate în lipsa normelor… WTF??
    Eu dacă schimb un bec la mașină și îl pun cu led.. imi ia Puluția certificatul de înmatriculare.. așa că întreb cine își asumă răspunderea pentru modificarea tramvaielor?? Cine le dă drept de circulație?
    Poate nu știți da s-au făcut accidente în Craiova din cauză că nu aveau tramvaiele frâne bune și nu le țineau frânele.. Cine a fost tras la răspundere?? Nimeni.. normal că tramvaiul are prioritate chiar dacă are frâne bune sau nu. Păi în pana mea astea sunt tot aceleași tramvaie, fără frâne, care troncăne, cuptoare pe roți.. etc…

    În anul 2015 trebuie introduse tramvaie cu podea joasă.. etc.. că doar de aia s-a modernizat infrastructura și calea de rulare.. Apropo de calea de rulare.. ați văzut că multe porțiuni sunt deja strambe, nu?

    Tu tot timpul comentezi si comentezi sa te afli in treaba, daca nu sti stai in banca ta si dormi pe tine, stii macar cat cantareste un tramvai din acesta fara frane? Franarea este electrica, asa ca mai cauta informatii despre randamentul unui motor electric.
    Si trenul troncane bate…ca vad ca ai limbaj de cocalar cu coaja de bmw sau audi ca e la moda…stii ce zic? Ai auzit de joante? Ai auzit de transport feroviar? Stii sa definesti acesti termeni? Stii ce inseamna un transport civilizat si eficient?
    Hai…ca deja ma plictisesti si incep sa vorbesc ca un cocalar…

    Sunt convins ca stii despre ce vorbesti, ca de asta ai facut Electrotehnica in Craiova. Dar ce avem noi, nu e nici pe departe transport civilizat si nici macar atat eficient. Te invit in ORICE oras mai la vest de RO ca sa vezi ce inseamna confort in transportul in comun.
    Traiesc de doi ani intr-un oras din centrul europei. Autobuzele si tramvaiele au prioritate pentru ca atunci cand se apropie de o intersectie, semaforul se face automat rosu pentru masini, pentru a putea sa treaca transportul in comun. Tramvaiele nici nu se aud cand trec pe langa tine. Singurul zgomot pe care il au (si este un pic mai semnificativ) este cel de la franarea recuperativa despre care vorbesti.
    Stau intr-un cartier prin care trece chiar o linie feroviara foarte importanta. Nu am auzit nici macar o data trenul trecand.
    Nu am nimic cu tine, dar doar sa comentezi pentru ca nu ai ce face acasa… lasa asta pentru postacii „Doamnei” de la primarie.
    Si nu imi veni cu suferinte de genul ca ai calatorit si tu in afara, pentru ca e cel putin evident ca mai departe de Nisipurile de aur din Bulgaria nu ai ajuns.
    Stima!

  7. #27
    Maniac
    Data de inscriere
     31-07-2007
    Locatie
     BlueSud
    Mesaje
    4778
    Citat Mesaj initiat de FlorinC
    Citat Mesaj initiat de koss_x_treeme
    Niște jeguri de tramvaie, capcane mortale pe roți. Niște tramvaie care vor troncănii de le va lua mama lu dracu, care vara vei muri de cald în ele
    Tramvaie modernizate cu piese ultrash din dezmembrari și din ce au mai găsit prin parcul de tramvaie dezmembrate al Șobolanului Craiova.
    Sunt vopsite de-a-n pulea. Mai lipsea să le pună luminițe de oznuri că și așa le-au pus tabla striată argintie lucioasă de curse la uși )

    Tramvaiele astea trebuiau casate de mult… nu au făcut practic nimic decât au lipit afișe și au pus alte faruri.. Mă întreb ce instituție omologhează asemenea tramvaie modificate în lipsa normelor… WTF??
    Eu dacă schimb un bec la mașină și îl pun cu led.. imi ia Puluția certificatul de înmatriculare.. așa că întreb cine își asumă răspunderea pentru modificarea tramvaielor?? Cine le dă drept de circulație?
    Poate nu știți da s-au făcut accidente în Craiova din cauză că nu aveau tramvaiele frâne bune și nu le țineau frânele.. Cine a fost tras la răspundere?? Nimeni.. normal că tramvaiul are prioritate chiar dacă are frâne bune sau nu. Păi în pana mea astea sunt tot aceleași tramvaie, fără frâne, care troncăne, cuptoare pe roți.. etc…

    În anul 2015 trebuie introduse tramvaie cu podea joasă.. etc.. că doar de aia s-a modernizat infrastructura și calea de rulare.. Apropo de calea de rulare.. ați văzut că multe porțiuni sunt deja strambe, nu?

    Tu tot timpul comentezi si comentezi sa te afli in treaba, daca nu sti stai in banca ta si dormi pe tine, stii macar cat cantareste un tramvai din acesta fara frane? Franarea este electrica, asa ca mai cauta informatii despre randamentul unui motor electric.
    Si trenul troncane bate…ca vad ca ai limbaj de cocalar cu coaja de bmw sau audi ca e la moda…stii ce zic? Ai auzit de joante? Ai auzit de transport feroviar? Stii sa definesti acesti termeni? Stii ce inseamna un transport civilizat si eficient?
    Hai…ca deja ma plictisesti si incep sa vorbesc ca un cocalar…

    Vezi-ți bă de trenurile tale.. . Ce dacă comentez.. Comentez ca să te oftici tu și mulți alții. Credeam că te-ai prins pâna acum..

    V.M.P.T.I.I.I.2015 !!
  8. #28
    Newcomer
    Data de inscriere
     12-12-2012
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    33
    Citat Mesaj initiat de brujer
    Citat Mesaj initiat de FlorinC
    Citat Mesaj initiat de koss_x_treeme
    Niște jeguri de tramvaie, capcane mortale pe roți. Niște tramvaie care vor troncănii de le va lua mama lu dracu, care vara vei muri de cald în ele
    Tramvaie modernizate cu piese ultrash din dezmembrari și din ce au mai găsit prin parcul de tramvaie dezmembrate al Șobolanului Craiova.
    Sunt vopsite de-a-n pulea. Mai lipsea să le pună luminițe de oznuri că și așa le-au pus tabla striată argintie lucioasă de curse la uși )

    Tramvaiele astea trebuiau casate de mult… nu au făcut practic nimic decât au lipit afișe și au pus alte faruri.. Mă întreb ce instituție omologhează asemenea tramvaie modificate în lipsa normelor… WTF??
    Eu dacă schimb un bec la mașină și îl pun cu led.. imi ia Puluția certificatul de înmatriculare.. așa că întreb cine își asumă răspunderea pentru modificarea tramvaielor?? Cine le dă drept de circulație?
    Poate nu știți da s-au făcut accidente în Craiova din cauză că nu aveau tramvaiele frâne bune și nu le țineau frânele.. Cine a fost tras la răspundere?? Nimeni.. normal că tramvaiul are prioritate chiar dacă are frâne bune sau nu. Păi în pana mea astea sunt tot aceleași tramvaie, fără frâne, care troncăne, cuptoare pe roți.. etc…

    În anul 2015 trebuie introduse tramvaie cu podea joasă.. etc.. că doar de aia s-a modernizat infrastructura și calea de rulare.. Apropo de calea de rulare.. ați văzut că multe porțiuni sunt deja strambe, nu?

    Tu tot timpul comentezi si comentezi sa te afli in treaba, daca nu sti stai in banca ta si dormi pe tine, stii macar cat cantareste un tramvai din acesta fara frane? Franarea este electrica, asa ca mai cauta informatii despre randamentul unui motor electric.
    Si trenul troncane bate…ca vad ca ai limbaj de cocalar cu coaja de bmw sau audi ca e la moda…stii ce zic? Ai auzit de joante? Ai auzit de transport feroviar? Stii sa definesti acesti termeni? Stii ce inseamna un transport civilizat si eficient?
    Hai…ca deja ma plictisesti si incep sa vorbesc ca un cocalar…

    Sunt convins ca stii despre ce vorbesti, ca de asta ai facut Electrotehnica in Craiova. Dar ce avem noi, nu e nici pe departe transport civilizat si nici macar atat eficient. Te invit in ORICE oras mai la vest de RO ca sa vezi ce inseamna confort in transportul in comun.
    Traiesc de doi ani intr-un oras din centrul europei. Autobuzele si tramvaiele au prioritate pentru ca atunci cand se apropie de o intersectie, semaforul se face automat rosu pentru masini, pentru a putea sa treaca transportul in comun. Tramvaiele nici nu se aud cand trec pe langa tine. Singurul zgomot pe care il au (si este un pic mai semnificativ) este cel de la franarea recuperativa despre care vorbesti.
    Stau intr-un cartier prin care trece chiar o linie feroviara foarte importanta. Nu am auzit nici macar o data trenul trecand.
    Nu am nimic cu tine, dar doar sa comentezi pentru ca nu ai ce face acasa… lasa asta pentru postacii „Doamnei” de la primarie.
    Si nu imi veni cu suferinte de genul ca ai calatorit si tu in afara, pentru ca e cel putin evident ca mai departe de Nisipurile de aur din Bulgaria nu ai ajuns.
    Stima!

    Unde am mentionat ca avem un transport in comun civilizat si eficient? Comentez cand vad ca individul ce posteaza sub pseudonimul de koss_x_treeme care….comenteaza ca nu are ce face acasa.

  9. #29
    Maniac
    Data de inscriere
     31-07-2007
    Locatie
     BlueSud
    Mesaje
    4804

    Am ce face dar imi rapesc din timp ca sa comentez ca sa mai echilibrez putin situatia fiindca situatia a luat-o razna.

    V.M.P.T.I.I.I.2015 !!
  10. #30
    @#I
    Oldtimer
    Data de inscriere
     05-11-2014
    Mesaje
    1499
    Citat Mesaj initiat de koss_x_treeme
    Am ce face dar imi rapesc din timp ca sa comentez ca sa mai echilibrez putin situatia fiindca situatia a luat-o razna.

    Nu e chiar totul razna. Eu avertizez, dar lumea nu ascultă .
    Uite, se apropie DNA de marele sponsor PSD și al CSU, marele patron și multimilionar cu datorii la fisc.
    Ce se va face Olga fără el?

    PS: Trebuie să menționez din nou că nu sunt securist or penelist, ca să stea liniștiți postacii primăriei și alții. Sunt doar un om care pune informații cap la cap.

  11. #31
    De-al casei
    Data de inscriere
     24-10-2005
    Mesaje
    303

    Sunt curios cat de silentioase pot fi aceste tramvaie cu autocolant.
    Nu pot fi nici pe departe mai silentioase decat un  Troleibuz

  12. #32
    Member
    Data de inscriere
     03-04-2007
    Mesaje
    178

    Au dat cu autocolant de 10 mii de euro pe tramvaiele lu Ceasca facute la Electroputere acu 100 de ani de atunci trag de ele saracele sunt epuizate le mai repara sa nu cada de tot dar sunt obosite avand atata vechime … Nu le-au pus pe vremea aia si aer ca era bun acum si peste 20 30 de ani tot trenurile si tramvaiele si cladirle si tot ce a facut Ceausescu o sa se foloseasca nimic nou doar se distruge sau se carpeste cand se strica ce a facut Ceausu , de creat ceva nou absolut nimic niciodata nu au creat si nu o sa creeze aceste spurcaciuni care tot vin la putere sa ne conduca .

  13. #33
    Newcomer
    Data de inscriere
     12-04-2006
    Locatie
     asd
    Mesaje
    35
    Citat Mesaj initiat de Bogdan7
    Au dat cu autocolant de 10 mii de euro pe tramvaiele lu Ceasca facute la Electroputere acu 100 de ani de atunci trag de ele saracele sunt epuizate le mai repara sa nu cada de tot dar sunt obosite avand atata vechime … Nu le-au pus pe vremea aia si aer ca era bun acum si peste 20 30 de ani tot trenurile si tramvaiele si cladirle si tot ce a facut Ceausescu o sa se foloseasca nimic nou doar se distruge sau se carpeste cand se strica ce a facut Ceausu , de creat ceva nou absolut nimic niciodata nu au creat si nu o sa creeze aceste spurcaciuni care tot vin la putere sa ne conduca .

    Nici chiar 100 de ani…aveam 4 ani cand au facut linia, tin minte ca tot atunci au fost facut si tramvaiele. Sunt curios care e perioada de exploatare a lor de la data fabricatiei. Daca au reparat sina de tramvai, trebuiau normal sa introduca si alte tramvaie noi.
    In rest ai complet dreptate, la fel ca si cu transportul energiei termice. E normal ca da faliment Termo, cand ei nu au investit aproape deloc in retehnologizarea centralelor de cartier sau a tevilor de transport.

  14. #34
    Trancer
    Data de inscriere
     11-08-2008
    Locatie
     ÐsN€Ð°Ð¹Ð¾Ð²Ð°
    Mesaje
    451

    Alea facute de Ceasca sunt taiate de mult. Astea de acum sunt cumparate la mana a doua din Germania.

    Problema romanilor nu este neaparat ca se vaicaresc, ci faptul ca se vaicaresc raportandu-se la un model ideal, care nu exista in realitate.
  15. #35
    Dim
    Addicted!
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1623

    Mi-ar fi plăcut și mie să testez unul din tramvaiele modernizate.
    Pe hârtie toate sunt roz-bombon, reparația capitală a fost făcută cu foartă multă economie, cu piese reutilizate de la unele tramvaie sau remorci de tramvaie care au fost tăiate și de la autobuzele alea roșii care nu au circulat.
    Cele 6 KT4D-uri au fost desfăcute complet, au fost curățate porțiunile ruginite, au primit și un lifting al feței, nu știu cât de inspirat pentru că acum arată ca tramvaiurile fabricate la Timișoara. Au fost recapitonate și li s-au instalat scaune tapițate.
    SGP-urile E1 au primit și ele un lifting, nu mai arată ca un unicorn, cu far pe mijloc, au două rânduri de lămpi care amintesc de masca autobuzelor BMC Probus, și au scaune de Breda-Menarini.
    La toate au fost refăcute boghiurile și bandajele aferente acestora, de aceea cel puțin teoretic ar trebui să fie mai silențioase.
    Unul din factorii care făceau zgomotoase tramvaiele era și prezența unei remorci. Nu vom mai avea remorci.
    Calea de rulare modernizată este și ea un factor care va diminua zgomotul.

    Nu știu când vor exista bani pentru tramvaie noi.
    Din păcate nici tramvaiul de la Arad, Imperio, nu s-a dovedit suficient de fiabil, nici tramvaiul polonez de la Cluj, Pesa Swing.
    Siemens A1 de la Oradea, tramvaiul care circulă și la Viena este unul reușit, dar foarte scump.

    Nu am date suficiente despre Bucur LF, tramvaiul modern de la București.

    Canadienii de la Bombardier care în trecut au mai colaborat cu Electroputere Craiova și Astra Arad ar fi dornici să reînnoade colaborarea, sau să îți găsească alți parteneri locali, dar încurcate sunt căile licitațiilor.

    Undeva la orizont se întrevede totuși și posibilitatea completării parcului cu vehicule moderne.

    --Optim
  16. #36
    Dim
    Addicted!
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1624
    Citat Mesaj initiat de adymartianul
    Alea facute de Ceasca sunt taiate de mult. Astea de acum sunt cumparate la mana a doua din Germania.

    Mai sunt două păstrate ca utilaje de deszăpezire. Restul au fost tăiate.

    Tragic este că au fost tăiate și multe tramvaie care nu au apucat să fie folosite decât câțiva ani de zile.
    Și tramvaie, e drept vechi, care însă fuseseră bine întreținute. Eu aș fi oprit cel puțin unul din cele 4 tramvaie Rathgeber (cele albastre), erau tramvaie de epocă și aveau fani care veneau din Germania în Craiova special ca să le vadă. Din păcate au fost tăiate acum doi ani, la 8 ani de la primirea lor. Erau din anii „60… Ar fi putut să meargă de la Ișalnița la Peco Severinului…

    --Optim
  17. #37
    Trancer
    Data de inscriere
     11-08-2008
    Locatie
     Крайова
    Mesaje
    454

    Suntem in 29 decembrie si tot nu circula. Se mai stie ceva de ele?

    Problema romanilor nu este neaparat ca se vaicaresc, ci faptul ca se vaicaresc raportandu-se la un model ideal, care nu exista in realitate.
  18. #38
    Dim
    Addicted!
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1628

    Da,
    Din cauză că nu au încălzire oamenii ar dârdăii de frig în ele și pentru a nu crea de la început o impresie proastă vor amâna inaugurarea lor pentru momentul în care în termometru vom avea ceva mai multe grade, deocamdată data avansată este 1 februarie.

    În probe au constatat că sunt probleme cu macazurile, bănuiesc că până la 1 februarie vor fi remediate și acestea.

    --Optim

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.