Ford începe producţia de motoare în noua fabrică de talie mondială din...

Ford începe producţia de motoare în noua fabrică de talie mondială din România

535
8
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

Ford începe producţia de motoare în noua fabrică de talie mondială din România; primul motor produs este liderul clasei EcoBoost 1.0 litri

• Ford începe producţia de motoare la noua fabrică de clasă mondială din Craiova, România
• Ford a investit 180 milioane EUR (aproximativ 235 milioane USD) pentru transformarea şi modernizarea fabricii de motoare de la Craiova
• În total, Ford investeşte peste 675 milioane EUR (aproximativ 875 milioane USD) în fabrica de motoare şi autovehicule de la Craiova
• Primul motor care va fi construit de către Ford la Craiova este liderul clasei EcoBoost de 1.0 litri, în trei cilindri

CRAIOVA, România, 10 mai 2012 –Ford Motor Company a marcat astăzi inaugurarea oficială a producţiei de serie la noua fabrică de motoare de talie mondială din Craiova, România.

Noua fabrică de motoare este rezultatul unei investiţii de 180 milioane EUR (aproximativ 235 milioane USD) efectuate de Ford. În total, Ford investeşte peste 675 milioane euro (aproximativ 875 milioane USD) în producţia de motoare şi vehicule în România.

Primul motor construit de Ford în România este cel pe benzină de înaltă tehnologie EcoBoost 1.0 litri. Construit de asemenea şi la uzina Ford din Köln, Germania, motorul EcoBoost de 1.0 litri în trei cilindri, cu caracteristicile turbo şi injecţie directă, este cel mai mic motor pe benzină construit de Ford. În prezent, el este introdus în Europa la modelul Ford Focus (versiunile 100 CP şi 125 CP), fiind unanim apreciat pentru eficienţa consumului de combustibil, performanţă  şi rafinament.

Noul motor va fi de asemenea disponibil la noul Ford B-MAX (100 CP şi 120 CP), Ford C-MAX şi Ford Grand C-MAX, precum şi la mai multe alte autoturisme Ford pe viitor.

„Astăzi este o zi importantă care marchează introducerea unui nou nivel de producţie avansată în această parte a Europei,” a declarat Dirk Heller, directorul Ford Europa pentru producţie şi operaţiuni grupuri motopropulsoare. „Cu produse de referinţă precum motorul EcoBoost 1.0 litri şi noul B-MAX, care va intra în producţie spre sfârşitul acestui an, Craiova este foarte importantă pentru viitorul succes al Ford în Europa.”

Jan Gijsen, preşedintele Ford România, a adăugat: “Craiova joacă un rol foarte important în reţeaua globală de producţie Ford. Investiţia noastră a transformat uzina de producţie motoare din Craiova într-una dintre cele mai competitive şi moderne fabrici din industria auto. ”

Uzina de motoare de la Craiova va funcţiona într-o singură tură, dar Ford intenţionează să introducă alte ture în viitor, pe măsură ce va creşte cererea din partea clienţilor.

„Sunt foarte mândru să anunţ inaugurarea oficială a producţiei de motoare la noua noastră fabrică din Craiova”, a spus Ian Pearson, şeful  Secţiei de Producţie Motoare, Ford România. „Această fabrică va furniza o capacitate de producţie avansată şi sustenabilă.”

„De exemplu”, a spus Pearson, „noile tehnologii avansate de producţie reduc volumul lichidului de răcire necesar la prelucrarea pieselor de aluminiu ale motorului la doar patru sau cinci mililitri pe componentă, de la un nivel obişnuit de până la doi litri.”

Noul B-MAX, care va intra în producţie de serie la fabrica din Craiova anul acesta, va fi disponibil în ambele versiuni 100 CP şi 120 CP ale motorului EcoBoost de 1 litru. Echipat cu sistemul Ford Auto-Start-Stop standard, motorul 120 CP EcoBoost atinge emisii record de CO2 de 114g/km şi un consum de combustibil de 4,9l/100km (57,6mpg), cu 15 procente mai economic decât competitorii săi cheie.

Modelul Focus echipat cu motoarele EcoBoost 100 CP şi 125 CP oferă un consum record de combustibil de 4,8l/100km (58,9mpg) şi emisii CO2 de 109g/km , respectiv 5.0l/100km (56,5mpg)  şi emisii de CO2 de 114g/km.



8 COMENTARII

  1. #1
    Member
    Data de inscriere
     27-12-2006
    Mesaje
    114

    Pana acum Ford n-a facut decat sa profite de coruptia din romania.. Mai usor cu laudele : 500 de noi angajati, in timp ce 250 sunt trimisi acasa . In schimb au beneficiat de atatea ajutoare din partea statului . Pacat de vremurile Daewoo…

  2. #2
    Newcomer
    Data de inscriere
     12-04-2010
    Mesaje
    18

    Foarte bine Ford. Probabil cea mai tare firma auto din lume!

  3. #3
    Member
    Data de inscriere
     19-11-2008
    Mesaje
    170
    Citat Mesaj initiat de freelander333
    Pana acum Ford n-a facut decat sa profite de coruptia din romania.. Mai usor cu laudele : 500 de noi angajati, in timp ce 250 sunt trimisi acasa . In schimb au beneficiat de atatea ajutoare din partea statului . Pacat de vremurile Daewoo…

    au plecat de buna voie sau au fost inapti [pile ]

  4. #4
    Junior
    Data de inscriere
     03-06-2006
    Mesaje
    76

    Fac si astia ca gaina babei cand a gasit margica …

  5. #5
    Senior Member
    Data de inscriere
     31-07-2007
    Locatie
     BlueSud
    Mesaje
    855

    Motorul ala mai mult de 100.000 de km nu o sa tina. E prea „fortat”

  6. #6
    Member
    Data de inscriere
     19-11-2008
    Mesaje
    171

    sti tu mai bine ca inginerii care l-au proiectat
    ai garantie daca „nu tine”.

  7. #7
    Junior
    Data de inscriere
     27-03-2009
    Mesaje
    93

    In general motoarele otto sunt motoare de turatie,deci grad mare de uzura de aici si durata de viata muult mai mica fata de un diesel.
    Nu este neaparat obligatoriu ca fiind un motor mic sa aiba si o durata de viata mica ,un bun exemplu este cel de pe tico de 800 cm3 ,unde unele exemplare au ajuns la 500 000 de km fara interventii la motor,insa aveau undeva la 50 de cai.
    Situatia se schimba aici ,meseriasii astia vor sa scoata 100 sau 120 de cai dintr-un motor de 1 l in 3 pistoane ,evident supraalimentat.Probabil acea marja de siguranta de 30-40 de procente din puterea maxima a motorului de care beneficiaza toate motoarele din fabrica si cu care se tot joaca baietii astia de fac „chiptuning” ,la acest motor nu exista,sau cine stie ,poate sunt chiar buni americanii,insa fiabilitatea ii este mult pusa sub ?

    Citat Mesaj initiat de allexinho
    sti tu mai bine ca inginerii care l-au proiectat
    ai garantie daca „nu tine”.

    Stai linistit ca si motoarele proaste de pe lumea asta tot de ingineri au fost proiectate.
    Ideea este buna ,taxe mici pt un asemenea motor,dar legile fizicii ii pun la indoiala fiabilitatea.Personal nu mi-as cumpara un asemenea motor niciodata.Diesel rulzz.
    P.S de unde dracu’ or fi scos cuplu 170 nm din 3 pistoane si 1L nu stiu ! )

  8. #8
    0-day Member
    Data de inscriere
     11-05-2012
    Mesaje
    1

    Intra pe http://www.voievodate.ro si joaca gratis un joc online romanesc. Inscrie-te si alege CETATEA CRAIOVA. Cea mai organizata si cea mai unita cetate.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.