Primăria Slatina caută city-manager

Primăria Slatina caută city-manager

379
0
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 SteleVoteaza

Lăsat vacant după alegerea lui Minel Prina în funcţia de consilier local şi, apoi, de viceprimar al Slatinei, postul de administrator public în cadrul primăriei va fi scos din nou la concurs. Reprezentanţii municipalităţii spun că cel care va ocupa acest post este un pion cheie în bunul mers al administraţiei publice locale. Fostul city-manager, Minel Prina, susţine că e nevoie de o echipă mare în fruntea primăriei, pentru a duce la bun sfârşit proiectele municipalităţii.

 

„Aşa cum am spus întotdeauna, eu cred că într-o primărie, fie ea cât de mare, este nevoie de un administrator public pentru că aduce un mare plus în procesul de administrare a unui oraş. Partea de administrare a oraşului nu presupune numai primar şi viceprimari. Administratorul public e foarte important şi, tocmai de aceea, chiar dacă eu nu mai sunt administrator public, consider că este necesar, aşa cum credeam şi când ocupam acest post, o persoană care să aducă un plus în acest demers”, a declarat Minel Prina.
Consiliul Local a desemnat, joi, doi reprezentanţi care vor face parte din comisia de concurs pentru ocuparea acestui post-Florin Obretin, şi din comisia de soluţionare a contestaţiilor-Florin Bît.

„Aştept să fie multe persoane care se înscriu la concurs”

Concursul de selectare al administratorului public se va desfăşura pe 29 şi 31 octombrie, candidaţii urmând să susţină o probă scrisă din legislaţie şi un interviu.

 

„Concursul este constituit dintr-o parte scrisă şi o parte de interviu. Partea scrisă este din legislaţia cu care se ocupă, în general, administraţia publică locală: cunoştinţe de fonduri europene, de lucrări publice, de finanţe locale. Cam aceasta este, în general, legislaţia pe care trebuie să o cunoască un pretendent la postul de administrator public”, a spus vicele Minel Prina.
Fostul administrator public a dezvăluit ce aşteaptă de la cel care îi va lua, practic, locul.

 

„Atunci când vrei să faci mai mult decât sunt posibilităţile tale, este nevoie de oameni care să fie şi de calitate. Aceste condiţii trebuie să fie îndeplinite de administratorul public. Trebuie să aibă, în primul rând, putere de muncă, calităţi intelectuale, inteligenţă şi, bineînţeles, modestie. Se cere să ai studii superioare, nu contează că sunt tehnice, economice sau de alt fel. Se cere, în schimb, să ai masteratul”, a mai precizat vicele.
În ceea ce priveşte remuneraţia, reprezentantul legislativului local a asigurat că acesta va fi unul dintre criteriile care vor atrage candidaţii.

 

„Administratorul public, vă spun sincer, este persoana cel mai bine plătită din Consiliul Local, chiar mai mult decât primarul, chiar mai mult decât viceprimarul. Eu aştept să fie mai multe persoane care se înscriu la acest concurs, decât pentru cel pentru postul de consilier al domnului primar. Concurenţa duce la un lucru bun, aduce oameni de calitate şi important este să avem de unde alege”, a declarat Prina.

Sursa: http://www.gazetanoua.ro



Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.