Vin vremuri grele pentru angajații FORD CRAIOVA

Vin vremuri grele pentru angajații FORD CRAIOVA

616
16
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(3 voturi, media: 2,00)

Ford va elimina o echipă de producţie din fabrica sa de la Craiova ”pentru a se adapta condiţiilor actuale ale pieţei din Europa”, informează lepoint.fr.

În această fabrică, unde este produsă berlina compactă Ford B-MAX, ‘Ford trece la o singură echipă de producţie’, a indicat într-un e-mail pentru France Presse un purtător de cuvânt. ”În cursul închiderii pe timp de iarnă (a fabricii), Ford va face modificări mai ample în procesul de producţie pentru a permite creşterea ratei de producţie a liniei” de asamblare, a adăugat sursa citată. În acelaşi timp, ”fabrica de motoare adiacentă va trece de la una la două echipe de producţie”, pentru a ”răspunde la cererea de motoare Ford Ecoboost 1,0 şi în vederea lansării unui nou motor de 1,5 litri”, a continuat purtătorul de cuvânt în e-mail.

Aceste măsuri vor fi însoţite de un transfer de circa 500 de angajaţi de la fabrica de asamblare către cea de motoare, încheie sursa. La sfârşitul lui octombrie, Ford a dezvăluit un plan de restructurare care prevedea în special închiderea a două fabrici din Marea Britanie şi a uneia din Belgia, afectând 6.200 de angajaţi în total în această regiune, unde se confruntă cu o supracapacitate de producţie şi o cerere redusă. Compania se aşteaptă la pierderi de 1,5 miliarde de dolari în acest an în Europa.

Sursa: Agerpres



16 COMENTARII

  1. #1
    Senior Member
    Data de inscriere
     28-08-2006
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    719

    care sunt vremurile grele pt ford craiova ?

    20% inger - 80% DiaWoLeu nu ma rog,nu implor nu am suflet de milog, mie sa imi sugeti p*a-n public nu traiesc pe blog
  2. #2
    Member
    Data de inscriere
     19-11-2008
    Mesaje
    199

    de la 500 masini pe doua ture se trece la o singura tura in care se vor face mai putine masini tie ti se pare o veste buna reducerea nr de masini ? nu este cerere pt b-max si probabil va fi in scadere din cate am citit pe net vor sa introduca un alt model

  3. #3
    Senior Member
    Data de inscriere
     04-10-2005
    Locatie
     craiova
    Mesaje
    601

    ..da ,se reduce numarul de masini dar creste numarul de motoare..

  4. #4
    Senior Member
    Data de inscriere
     03-06-2006
    Mesaje
    546

    Cate avantaje si benficii a avut gigantul ford ca a venit aici … si are si acum … sa le fie rusine .. astia chiar nu inteleg ca piata cere o masina sub 5000 de euro … dece nu se plieaza nu pot sa inteleg …

  5. #5
    Member
    Data de inscriere
     19-11-2008
    Mesaje
    200
    Citat Mesaj initiat de diablo
    ..da ,se reduce numarul de masini dar creste numarul de motoare..

    ai dreptate dar de la anu poate sa o dea afara daca cererea de b-max o sa scada

  6. #6
    going commando
    Data de inscriere
     03-10-2005
    Mesaje
    3669

    ce legatura are cererea de b-max cu cererea de motoare ?

    i make juice happen.
  7. #7
    Senior Member
    Data de inscriere
     12-01-2009
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    954

    Daca nu cresteau productia si ramaneau la 350 de masini pe zi erea mult mai bine,dar au crescut productia la 500 de masini pe zi si angajati care lucreaza la banda nu au destul timp ca sa monteze piesa intr-un timp atat de scurt,deaia ies multe masini cu defecte.
    In al doilea rand ar mai trebui sa mai scada din pret pentru ca la 12.000 cu tot cu tva este cam piperat,mai pui ceva bani si iei Dacia Duster.
    Deaia le-a luat Dacia in fata pentru ca au lasat preturile mai mici….

  8. #8
    Member
    Data de inscriere
     25-03-2008
    Mesaje
    132

    12 mii este pretul pentru modelul „troaca” ,modelul titanium este mult mai scump.Din ce se aude vor sa dea productia „B-MAX” nemtilor si la noi sa se produca o dubita.La sectia „motoare” se vor face 3 ture din ce se aude pentru a produce pentru chinezi! De auzit sa se dea afara tot timpul s-a auzit dar nu s-a luat aceasta masura niciodata.80 de oameni cu varsta peste 50 ani vor pleca cu 26 de salarii compensatorii!

  9. #9
    De-al casei
    Data de inscriere
     03-10-2005
    Mesaje
    344
    Citat Mesaj initiat de cyborg
    Cate avantaje si benficii a avut gigantul ford ca a venit aici … si are si acum … sa le fie rusine .. astia chiar nu inteleg ca piata cere o masina sub 5000 de euro … dece nu se plieaza nu pot sa inteleg …

    Poate sa ceara piata cat vrea; 5000 EUR inseamna 4032 fara TVA. In banii astia, UE zice ca masina trebuie sa aiba musai 2 airbaguri, ABS si ESP. Adauga si costul efectiv de productie, adauga costurile cu proiectarea, si vezi ce scuter iti iese .

    Citat Mesaj initiat de alin092
    Daca nu cresteau productia si ramaneau la 350 de masini pe zi erea mult mai bine,dar au crescut productia la 500 de masini pe zi si angajati care lucreaza la banda nu au destul timp ca sa monteze piesa intr-un timp atat de scurt,deaia ies multe masini cu defecte.
    In al doilea rand ar mai trebui sa mai scada din pret pentru ca la 12.000 cu tot cu tva este cam piperat,mai pui ceva bani si iei Dacia Duster.
    Deaia le-a luat Dacia in fata pentru ca au lasat preturile mai mici….

    Nu compara mere cu pere. Bmax nu e in aceeasi clasa cu Duster. Comparatia corecta ar fi cu Lodgy sau cu Dokker.
    Dacia nu are in nici un caz preturi mici, dar au manageri destepti. Au pus preturile la limita maxima, raportat la ce ofera concurenta; adica poti sa cauti cat vrei, dar la acelasi pret nu gasesti masina sa aiba ce are Dacia, si la aceleasi caracteristici, nu gasesti masina in acelasi pret..

    Zambeşte !!! Maine va fi mai rău . . .
  10. #10
    Senior Member
    Data de inscriere
     04-10-2005
    Locatie
     craiova
    Mesaje
    602

    ..Aici pretul il fac componentele principale–motorul si cutia -care sunt net superioare celor de pe DACIE si restul este dotare ,comfort si securitate care si acestea sunt superioare.Este ca dinferenta dintre un tv LCD si un LED..vrei design,performanta si noutate PLATESTI…Si daca in romania salariile sunt de kkt asta nu inseamna ca masina este scumpa.Crede-ti ca daca o firma vine pe piata cu un model la 5000\6000 de euro acea masina mai are aceleasi dotari si materiale de calitate .Costurile mici reduc calitatea acestora.

  11. #11
    Senior Member
    Data de inscriere
     28-08-2006
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    721
    Citat Mesaj initiat de allexinho
    de la 500 masini pe doua ture se trece la o singura tura in care se vor face mai putine masini tie ti se pare o veste buna reducerea nr de masini ? nu este cerere pt b-max si probabil va fi in scadere din cate am citit pe net vor sa introduca un alt model

    intamplator lucrez chiar la ford,nu ma apuc sa dau prea multe detalii pe un forum dar nu se anunta nici o vreme grea pt angajatii ford asta 1. 2 fost nevoie de o productie mare in primele luni pt asa zisa „autorizare a benzii”.3 nu poti compara dacia cu ford in primul rand linia de productie si fabrica in ansablu de la craiova este net superioara fabricii dacia. Si 4 fordu vizeaza intreaga europa cu modelul b-max care costa 12.000e in unele tari unde salariu minim pe economie nu este 250 de euro. In fine titlul articolului este de kkt,titlu asta era bun pt un articol facut pt furnizorii de pe langa ford nu pt uzina ford

    20% inger - 80% DiaWoLeu nu ma rog,nu implor nu am suflet de milog, mie sa imi sugeti p*a-n public nu traiesc pe blog
  12. #12
    De-al casei
    Data de inscriere
     05-03-2006
    Locatie
     living in cyberspace
    Mesaje
    359

    eu nu am inteles mare lucru din articol. Adica vremuri grele ca se elimina o echipa de productie, si se formeaza o echipa sau se transfera 500 de oameni la fabrica de motoare. Cati oameni erau in echipa de productie? Mai multi de 500? Fix 500? De ce ar fi vremuri grele daca ii reprofileaza? In companiile mari se intampla frecvent asta. Ok, se inchid fabrici in UK si Belgia. Craiova nu e in nici una din cele doua tari..cred ca asta e un articol asa ca sa fie…

  13. #13
    QSW
    0-day Member
    Data de inscriere
     01-11-2012
    Mesaje
    1
    Citat Mesaj initiat de aelyus13
    eu nu am inteles mare lucru din articol. Adica vremuri grele ca se elimina o echipa de productie, si se formeaza o echipa sau se transfera 500 de oameni la fabrica de motoare. Cati oameni erau in echipa de productie? Mai multi de 500? Fix 500? De ce ar fi vremuri grele daca ii reprofileaza? In companiile mari se intampla frecvent asta. Ok, se inchid fabrici in UK si Belgia. Craiova nu e in nici una din cele doua tari..cred ca asta e un articol asa ca sa fie…

    ______________________________________________

    1– incepem cu o minciuna
    250 masini pe tura nu se fac decit cu efort maxim
    500 pe doua ture este a doua minciuna
    2- defecte mai mult de 200 de masini produse pe zi
    nu mai spuneti probleme afectate de soare vara pt care plasticul di masina se deformeaza sau sparge blocajul aeratoare etc
    garnitura etansare usi se retrage in jos daca sta in soare deci ploua in ea
    diferite noante de culore buclier sau caroserie masini care au ajuns de ordinul foarte mare
    mai ales pt producerea unor numar mare de masini folositi la impingerea la banda 2 sau 3 oameni pt ca merge lent intrarea caroseriei in prindere pt banda asta este de risul anului 2012 ase se face 250 masini nu au gasit o modalitate de a creste viteza se numeste investitie facuta cu stingu
    dar nu e nimic din toate astea vestea va fi ca vor produce aceiasi masina in alta parte vor inaugura 2 luni productia bomba cum au facut si la noi
    este adevarul greu de aceptat
    si mai ales aceste informati citeva
    pt informare sunt tinute secrete
    cu respect —
    –O noua restructurare care obliga muncitori la demisie
    cu citeva salari in avavs care acestia obligati de catre ford sasi incheie activitatea semnind demisia

  14. #14
    Bu2
    Afacerist
    Data de inscriere
     28-09-2007
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    751

    Ford chiar a trimis destui acasa,dar are acoperire,nu erau angajati lor direct,erau angajati de firme care lucreaza cu ei.sunt probabil vreo 150 pana acum plus inca vreo 400 angajati ai lor care urmeaza sa fie trimisi cu 24 de salarii compensatorii..E logic de ce face asta,au facut anumite intelegeri la inceput privind numarul de angajati pe o perioada de cativa ani,asta era una dintre reguli ca sa benefiecieze de fonduri,cum aceea perioada a inceput sa se termine… au un numar aproximativ de 30.000 de buc,suficient pentru cat se va cere Bmax in urmatoarea perioada.Au vazut cum treaba merge aici cu romanul.pe bani putini si munca multa asa ca..Nu va mai contraziceti atat in privinta pretului,cand a facut ford masini ieftine? este recunoscut ca face masini scumpe,niciodata nu o sa renunte la ideea asta,pentru ca stiti vorba aia mai putin si mai bine..Sunt constienti de numarul mic de masini vandute,de aici si pretul mare. Cert este ca ford nu va face multi purici aici,e doar o parere,poate ma insel!!

  15. #15
    Senior Member
    Data de inscriere
     04-10-2005
    Locatie
     craiova
    Mesaje
    605

    Pentru QSW
    1- poti sa traduci ce ai scris in limba romana ?
    2- demisia este un act voluntar.
    3- muncitori care au lucrat la asamblarea masinilor vor lucra la asamblarea motoarelor,nu se dau oameni afara.
    4- si tot ce ai spus despre defecte sunt numai aberatii.
    Toti producatorii de masini au probleme cu primele unitati pana se regleza tot la ele.

  16. #16
    QSW
    0-day Member
    Data de inscriere
     01-11-2012
    Mesaje
    2

    2- demisia este un act voluntar. in care FORDU obliga personalul la alegere stimulind premi in bani ca sa scape de ei
    Demisia este un act voluntar – actele in care specifica bonusu primit pt demisie pt a obtine acesta semnatura
    4- si tot ce ai spus despre defecte sunt numai aberatii.
    asa este secrete fabricare si defecte nu se vb
    ok 100 la suta nota 10 din partea voastra
    Dar din pacate – cablaje gresite ,,zgomote grila bord ,bucliere fata spate scimbate noanta diferita, si mai ales cel mai tare lipici la tub care face minuni la garnitura geamul fics fata stinga -dreapta ,sau la usi culisanta st -dr garnitura zona jos prag colt este lipita cu acel tub minune verificare se face simplu si la vedere minunea lipita care tine 3 zile aceste date sunt reale si sunt o mica parte
    3- muncitori care au lucrat la asamblarea masinilor vor lucra la asamblarea motoarelor,nu se dau oameni afara.
    corect 1 sau 2 motoare facute egal 2 masini sau 3 facute un lucru real e ca reduc numarul de masini
    logic cu motoarele facute le punem unde …… *creste productia de motoare
    scade productia de masini

    asta adevarata experienta in productia de motoare
    obligind vopsitor – mecanici -electriciei -electronisti-mecanici utilaje si restu care se ocupa de intretinere ,etc restu de asamblare din banda sa faca productia de motoare
    un motor asamblat cu stingu fara persoanal calificat
    bucatar pregateste masa nu produce motoare

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.