Craiova: Piste de biciclete pe Străzile Râului şi Caracal

Craiova: Piste de biciclete pe Străzile Râului şi Caracal

1.312
28
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(3 voturi, media: 5,00)

Infrastructura rutieră din zona metropolitană, în suprafaţă carosabilă de circa 139 mp, de pe străzile Râului, Caracal şi Bariera Vâlcii va fi îmbunătăţită. Totodată, de-a lungul primelor două străzi vor fi create piste pentru biciclete, pe o suprafaţa de 11.202 mp. Toate acestea vor fi posibile printr-un proiect al Primăriei Craiova, aflat în prezent în curs de implementare.

„Reabilitarea infrastructurii rutiere pe relaţia Nord-Sud-Est a Polului de Creştere Craiova, in vederea fluidizării traficului in Zona Metropolitana Craiova” mai presupune şi extinderea infrastructurii de utilităţi publice pe str. Bariera Vâlcii, prin introducerea canalizării pluviale pe o lungime de 1.800 m şi amenajarea de rigole carosabile pe o lungime de 1.460 ml; Conform datelor din proiect, de asemenea, se va urmări reducerea efectelor congestionării urbane asupra mediului pe str. Râului, prin casetarea canalui colector pe o lungime de 310 ml.

Nu în ultimul rând, municipalitatea promite reducerea cu 30% a timpului de călătorie în oraş, la finalizarea perioadei de implementare a proiectului, datorită descongenstionării si fluidizării traficului din zona de Nord-Sud-Est, ce asigură mobilitatea către zone economice importante ale polului de creştere;
creşterea cu 6% a numărului de persoane care utilizează mijloace de transport în comun pe rutele aferente străzilor Caracal, Râului si Bariera Vâlcii la doi ani de la finalizarea proiectului.

Durata de implementare a proiectului este de 28 de luni.

Valoare proiectului este de 83.894.955,00 lei, din care 2.660.807,72 lei reprezintă cofinanţarea de la bugetul local, 16.093.169,00 lei valoare nerambursabilă din bugetul naţional şi 65.140.978,28 lei contribuţia Uniunii Europene.



28 COMENTARII

  1. #21
    Member
    Data de inscriere
     21-09-2008
    Mesaje
    123

    Cum zicea careva, daca s-ar rezolva problema cainilor, am fi pe drumul cel bun.
    O pusca si vreo 3 cutii de gloante si ar fi de bine.

    I don't need a reason to justify my ways!!!
  2. #22
    0-day Member
    Data de inscriere
     15-06-2011
    Mesaje
    6

    Vara, in general, ies (aproape) zilnic cu bicicleta prin oras sau la serviciu. Au fost numai cateva exceptii (cred că două), cand am fost inghesuit de o masina catre bordura. Claxonat, mai des. Ca regula generala, soferii m-au cam ocolit cu … sa zicem cu grija. Este drept că sunt destul de atent si eu cum merg.
    Ideea este următoarea: se poate merge cu bicicleta în Craiova fără să fi călcat de mașină.
    Ceva mai greu cu câinii. Dar asta e alt subiect. Hai să vedem primele piste pentru bicicliști în oraș!

  3. #23
    0-day Member
    Data de inscriere
     15-06-2011
    Mesaje
    7
    Citat Mesaj initiat de laur_scp
    Pistele pentru biciclete… ar trebui sa lege puncte importante din oras, pentru a putea fi privite, ca in orice oras european, o alternativa de transport.Asta inseamna sa nu duca de nicaieri catre nicaieri.

    Foarte corect.

  4. #24
    Moderator
    Data de inscriere
     06-02-2009
    Locatie
     Unde nu te astepti!
    Mesaje
    5674
    Citat Mesaj initiat de TemplarS
    Vara, in general, ies (aproape) zilnic cu bicicleta prin oras sau la serviciu. Au fost numai cateva exceptii (cred că două), cand am fost inghesuit de o masina catre bordura. Claxonat, mai des. Ca regula generala, soferii m-au cam ocolit cu … sa zicem cu grija. Este drept că sunt destul de atent si eu cum merg.
    Ideea este următoarea: se poate merge cu bicicleta în Craiova fără să fi călcat de mașină.
    Ceva mai greu cu câinii. Dar asta e alt subiect. Hai să vedem primele piste pentru bicicliști în oraș!

    Si eu am cateva mii de kilometri cu bicicleta, prin oras.Nu am avut probleme majore inafara de unele sicanari si de prioritatea de smecher.

    Tara noastra aur poarta...noi cersim din poarta-n poarta!-Nu exista cuvinte mari, ci doar capete mici!
  5. #25
    Newcomer
    Data de inscriere
     14-11-2007
    Mesaje
    43

    eu foloseam bicicleta pentru a merge de la serviciu si cand o sa se faca bine afara o sa o folosesc din nou , in primul rand se vede si la conditita fizica si mai ales si la benzina , cand era pasajul in lucru faceam mai putin timp cu bicicleta pana la serviciu decat cu masina
    legat de relatia biciclisti masini mi se pare ok . chiar de multe ori mi sa intamplat ca masinile si chiar taximetristi sa mi permita sa trec ca sa nu mai cobor de pe bicicleta , iar de incidente 2 ori ori era sa intru eu in masini , nu ele in mine si asta pentru ca nu m au vazut .
    In schimb ca si la scuteristi si biciclisti ar trebui sa aiba un minim de cunostinte rutiere

  6. #26
    Newcomer
    Data de inscriere
     14-11-2007
    Mesaje
    44
    Citat Mesaj initiat de TemplarS
    Citat Mesaj initiat de laur_scp
    Pistele pentru biciclete… ar trebui sa lege puncte importante din oras, pentru a putea fi privite, ca in orice oras european, o alternativa de transport.Asta inseamna sa nu duca de nicaieri catre nicaieri.

    Foarte corect.

    de acord si eu

  7. #27
    Newcomer
    Data de inscriere
     16-04-2006
    Mesaje
    39
    Citat Mesaj initiat de gabiucv
    eu foloseam bicicleta pentru a merge de la serviciu si cand o sa se faca bine afara o sa o folosesc din nou , in primul rand se vede si la conditita fizica si mai ales si la benzina , cand era pasajul in lucru faceam mai putin timp cu bicicleta pana la serviciu decat cu masina
    legat de relatia biciclisti masini mi se pare ok . chiar de multe ori mi sa intamplat ca masinile si chiar taximetristi sa mi permita sa trec ca sa nu mai cobor de pe bicicleta , iar de incidente 2 ori ori era sa intru eu in masini , nu ele in mine si asta pentru ca nu m au vazut .
    In schimb ca si la scuteristi si biciclisti ar trebui sa aiba un minim de cunostinte rutiere

    si eu fac cam 3-400 de km/primavara-toamna in oras si chiar nu am avut probleme majore. atunci cand respecti regulile, si nu mergi ca capcaunu’ , esti vazut, si de cele mai multe ori respectat. Am plans mult cand disparusera pistele inclusiv din parcul N.Romanescu, asa ca orice pista e binevenita.
    Cat despre rapiditate….e stiuta treaba…Din Rovine de la Parangul pana in Craiovita la Scoala 33, via Rocada, in zilele bune faceam 18-20 de minute, maxim 25 cand mi-era mai lene sau batea vantul din fata , cu masina 15. Deci intr-un astfel de oras, bicicleta e importanta, iar Occidentalii stiu asta. Dar ei au mai multe piste si mai putini caini. Respect!

  8. #28
    Newcomer
    Data de inscriere
     20-01-2009
    Mesaje
    48
    Citat Mesaj initiat de EDVISUAL
    Citat Mesaj initiat de mudy
    Sunt curios pe unde o sa mai mearga masinile la cate santiere sunt in Craiova.
    Olguta ,daca vrei sa faci ceva care sa ramana,incearca sa nu fi stresata de ce a lasat Solomon in urma,si aici ma refer la realizari.Avand in vedere ca suntem in perioada de criza,ar fi bine sa analizam nevoile oricarei posibile viitoare investitii din banii publici si nu numai,dar credeam ca stiti asta deja.

    E vorba de finantare europeana aici.. Din moment ce UE ne da bani specific pentru infrastructura, noi nu putem cu banii aia sa luam cainii de pe strada spre exemplu.. Ca tot s`a adus vorba de asta

    Adevaru’ ca singura problema a Craiovei ,cainii erau saracii ….

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.