Anul 2013 a fost un an înfloritor pentru producătorul german BMW. Vânzările mărcii germane au crescut cu 8%, la 1,66 milioane de unităţi, un nou record, iar grupul auto s-a menţinut pentru al nouălea an consecutiv lider pe piaţa autoturismelor de lux, în ciuda concurenţei din partea rivalilor Audi şi Mercedes-Benz.
Grupul BMW a raportat din nou vânzări record în 2013 şi este numărul unu pe segmentul premium. În ciuda dificultăţilor care persistă pe multe pieţe, vrem să ne creştem vânzările şi să avem în 2014 un nou an record”, a declarat şeful diviziei de vânzări a grupului, Ian Robertson, citat de Bloomberg.
Livrările anuale ale Audi au ajuns până 1,58 milioane de maşini, iar cele ale Mercedes până la 1,46 milioane. Grupul german creşte cheltuielile cu modele noi pentru a rămâne lider de piaţă în faţa Audi şi Mercedes, companii care au ca obiectiv să preia prima poziţie pe acest segment până la sfârşitul deceniului.
Pentru a-şi păstra avansul, BMW intenţionează să-şi extindă în acest an gama de modele prin introducerea autoturismului sport hibrid i8. De asemenea, grupul va prezenta la salonul auto de la Detroit, noul coupe compact Seria 2. BMW vrea să folosească acest model pentru a redobândi primul loc în topul vânzărilor din SUA, pierdut în faţa Mercedes anul trecut.