Podul Calafat-Vidin va fi traversat de trenuri diesel

Podul Calafat-Vidin va fi traversat de trenuri diesel

773
11
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(2 voturi, media: 4,50)

Cum calea ferată de pe teritoriul românesc nu este electrificată, primele trenuri care vor traversa podul Calafat-Vidin vor avea locomotive cu tracţiune diesel, după cum a anunţat presa sofiotă, citată de agenţiile româneşti.

Ministrul bulgar al transporturilor, Danail Papazov, a declarat miercuri la Vidin că autorităţile fac tot posibilul ca podul rutier şi feroviar inaugurat în iunie 2013 să înceapă să fie folosit şi de trenuri. Principala problemă este că o mică porţiune din calea ferată pe teritoriul românesc nu este electrificată şi de aceea nu pot fi folosite locomotive cu tracţiune electrică.

În zilele următoare vom face un experiment cu trenuri cu tracţiune diesel”, a spus ministrul după o şedinţă a guvernului bulgar, care a avut loc la Vidin.

Companiile de căi ferate din România, Bulgaria şi Ungaria colaborează pentru lansarea unor trenuri de pasageri care să lege Sofia de Craiova, Timişoara şi Budapesta prin podul Calafat-Vidin, a precizat în această săptămână compania feroviară de stat a Bulgariei (BDZ).

Sursa: Agerpres



11 COMENTARII

  1. #1
    A%%
    Senior Member
    Data de inscriere
     07-03-2013
    Mesaje
    872

    Penibil.

  2. #2
    Member
    Data de inscriere
     11-03-2013
    Mesaje
    131

    asta inseamna ca trebuie sa schimbe locomotivele la frontiera. or exista locomotive diesel-electrice ?

  3. #3
    Senior Member
    Data de inscriere
     07-01-2009
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    694

    Ca denumire exista diesel-electrice, dar cu un total alt principiu de functiinare. Probabil vor schimba locomotiva, sau vor continua si in bulgaria cu o locomotiva diesel. Dar marea peoblema, dupa mine, este conditia caii ferate de la noi, care este foarte jalnica, trebuie modernizata urgent.

  4. #4
    De-al casei
    Data de inscriere
     29-06-2009
    Mesaje
    266

    Poate fac si locomotove pe gaz, sa mearga ca taxiurile.

  5. #5
    Spammer
    Data de inscriere
     23-01-2006
    Mesaje
    2158

    se intorc putin in timp

  6. #6
    Newcomer
    Data de inscriere
     27-10-2010
    Mesaje
    22

    de la Segarcea pana aproape de Calafat trenu’ merge cu fabuloasa viteza de maxim 30km/h

  7. #7
    Lau
    Racer
    Data de inscriere
     27-02-2006
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    186

    Citez: „Principala problemă este că o mică porţiune din calea ferată pe teritoriul românesc nu este electrificată..”

    „Mica porțiune” este cuprinsă între Craiova și Golenți! Sunteți curioși? Dați un search pe Google să vedeți ce distanțe sunt între Golenți și Calafat (zona electrificată) și între Golenți și Craiova (zonă ce va fi electrificată „curând)!!!!!

    Craiova Forum - Comunitatea ta preferata!
  8. #8
    Senior Member
    Data de inscriere
     07-01-2009
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    695
    Citat Mesaj initiat de Lau
    Citez: „Principala problemă este că o mică porţiune din calea ferată pe teritoriul românesc nu este electrificată..”

    „Mica porțiune” este cuprinsă între Craiova și Golenți! Sunteți curioși? Dați un search pe Google să vedeți ce distanțe sunt între Golenți și Calafat (zona electrificată) și între Golenți și Craiova (zonă ce va fi electrificată „curând)!!!!!

    Golenti-Calafat este un fel de Craiova-Carcea.
    Dar totusi, ca raspuns pentru cineva de mai sus, liniile ne-eletrificate nu su t semn de inapoiere. Si in sua este un procent foarte mare de CF ne-electrificate. Fiecare cu avantajele si dezavantajele ei.

  9. #9
    Newcomer
    Data de inscriere
     24-02-2010
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    13

    referitor la distanta Craiova – Golenti pe calea ferata va pot oferi niste detalii:
    1.Pe distanta Craiova Segarcea trenul circula cu viteze de maxim 80-100 km/h(anumite sectoare sunt cu 80 km/h)
    2.distanta Segarcea – Golenti e adevarat e dezastru trenul circula cu max 40km/h nu cu 30.
    3.Locomotiva Diesel nu e cu nimic mai prejos decat cea electrica dupa cum a mentionat si cineva aici.
    4istanta Craiova Calafat e adevarat e una nu foarte lunga cca 100 km dar trenul o parcurge intr-un timp ridicat si datorita opririlor dese si a numeroaselor bariere din statii sau din linie curenta.
    5Deci in concluzie nu electrificarea e problema ci infrastructura feroviara(LINIA DE CALE FERATA IN SINE).

  10. #10
    Spammer
    Data de inscriere
     15-11-2009
    Locatie
     bals
    Mesaje
    2534

    rusine noua

  11. #11
    Member
    Data de inscriere
     08-10-2005
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    198
    Citat Mesaj initiat de boy.nr.1
    de la Segarcea pana aproape de Calafat trenu’ merge cu fabuloasa viteza de maxim 30km/h

    Nenea Berceanu de unde sa aiba bani de Hotel Jiul? Sa punem un banner acolo sunt caile ferate, autostrazile etc…
    In rRomania in 25 de ani (un sfert de secol) nu s-au construit nici macar 500 de km autostrazi si nici macar reabilitat 500 km de cale ferata.
    Ar trebui adunati toti din 22 Dec 89 pana in prezent, dusi la Tirgoviste si executati la 25 de ani dupa Ceausescu.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.