Trenul Craiova-Calafat-Vidin, fără succes la călători

Trenul Craiova-Calafat-Vidin, fără succes la călători

4.785
4
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(3 voturi, media: 5,00)

Inaugurată de o săptămână, ruta feroviară care leagă România de Bulgaria pe podul de peste Dunăre nu pare prea atractivă pentru călători. Într-o săptămână, operatorii CFR au avut solicitări doar pentru zece bilete, au precizat reprezentanţii Regionalei CFR Craiova.  

Între Craiova și Vidin circulă, de duminica trecută, la o zi după ce a fost inaugurată ruta, două trenuri pe zi, care pleacă la 08:00 și, respectiv, la 13:19 de la Craiova şi ajung la Vidin la 11:00 și la 16:30. Cursele de retur de la Vidin sunt de la 12:25 și la 17:40, cu sosire la Craiova la 15:28 și 21:06. Biletul Craiova-Vidin costă 46 de lei, iar între Craiova și Sofia, cu trenuri de legătură de la Vidin —, 98 de lei. Trenul parcurge 100 de kilometri în trei ore şi jumătate, iar de la Vidin călătorii pot ajunge la Atena.



4 COMENTARII

  1. #1
    Fan Stiinta
    Data de inscriere
     15-07-2009
    Mesaje
    45

    Ajungi mai repede cu bicicleta…..

  2. #2

    Data de inscriere
     02-10-2005
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    21706
    Citat Mesaj initiat de Giuby90
    Ajungi mai repede cu bicicleta…..

    pacat ca nu evoluam deloc, in jurul tarii noastre se dezvolta rapid, noi mai mult incet si pe loc

  3. #3
    De-al casei
    Data de inscriere
     04-12-2008
    Locatie
     Minas Tirith
    Mesaje
    380

    Pai cum sa aiba solicitari cand faci 3 ore jumate pana la calafat….mai bine mergi cu masina si e mai ieftin si faci 1 ora si putin….daca ne-am misca incet ar fi bine da la noi e mai mult deloc….

  4. #4
    Member
    Data de inscriere
     09-12-2006
    Mesaje
    247

    Ar trebui să introducă curse directe spre litoralul bulgăresc (deşi cred că e mai scurt pe Giurgiu-Ruse), sau spre staţiunile lor de ski, dacă vor să aibă cât de cât succes. Aşa, ce să fac la Vidin, sau la Sofia? Sofia nu e Praga, sau Viena, sau Budapesta. Spre Sofia nici măcar nu e direct, trebuie să schimb la Vidin, ceea ce poate fi o adevărată aventură. Atena e ok, dar dacă trebuie să schimb iar la Sofia, mai bine mă las păgubaş. Linia asta e mai mult pentru transport de marfă, cel puţin deocamdată.
    Şi în afară de asta, 100 km în trei ore jumate? Serios? În ce secol suntem, 19? Au locomotivă cu aburi? Până la Atena cât face, o săptămână?
    Au introdus o cursă total ineficientă, şi apoi se vaită că au pierderi. Management românesc. Nici cu bulgarii nu mi-e ruşine. Împreună, suntem fruntea Europei.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.