Ford România: „Pot fi angajaţi între 800 şi 3.500 oameni la Craiova”

Ford România: „Pot fi angajaţi între 800 şi 3.500 oameni la Craiova”

747
12
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(3 voturi, media: 3,67)

Al doilea model care va fi produs de Ford la Craiova ar putea fi ales dintre Fiesta, EcoSport si Ka, insa nu a fost luata inca nicio decizie. Cert este ca un al doilea model este in continuare in plan pentru Craiova, alaturi de B-MAX, iar numarul de angajati poate creste cu 800-3.500 persoane. “Daca ar fi sa combinam faptul ca suntem capabili sa producem la calitate foarte buna (…) si modul in care oamenii au evoluat in mentalitate cu investitiile pe care le-am facut aici – investitii pentru 300.000 vehicule (pe an – n.r.), atunci putem spune ca aceasta uzina este gata pentru expansiune si pentru a produce volume mai mari. Cum poti obtine volume mai mari? Prin aducerea celui de-al doilea vehicul”, a declarat, pentru 0-100.ro, presedintele Ford Romania, Jan Gijsen. 

Angajatii din uzina si conducerea Ford Romania nu stiu inca ce model va fi adus la Craiova alaturi de B-MAX, insa date fiind investiile facute, compania americana nu mai poate da inapoi, ci, in cel mai rau caz, sa amane momentul. (…) Costurile cu forta de munca si utilitatile sunt de doua ori mai mici in Romania fata de tarile din Europa de Vest. Totodata, ca confirare a atractivitatii uzinei din Craiova, informatiile despre posibila mutare a unei parti din productia Fiesta in Romania au incins spiritele in Germania, in luna februarie.

Numărul angajaţilor va creşte

Acum facem peste 60.000 B-MAX pe an cu 3.500 angajati. Daca vom produce 150.000-200.000 masini/an putem sa vorbim despre o dublare a numarului de angajati din uzina de vehicule. (…) Pot fi angajati intre 800 si 3.500 oameni la Craiova, odata cu intrarea in fabricatie al celui de-al doilea model, insa numarul de oameni noi va depinde de volumul in care va fi produs autovehiculul respectiv, a explicat Jan Gijsen.

Intre momentul prezent si o viitoare decizie se pot intampla multe, iar scenariul desfasurat deja la Craiova este un exemplu in acest sens. “Producem doua motoare si o masina intr-o fabrica in care planuisem sa facem initial doua modele si un motor”, potrivit lui Gijsen.

Sursa: www.0-100.ro

 



12 COMENTARII

  1. #1
    Fan Stiinta
    Data de inscriere
     03-08-2006
    Locatie
     CV9
    Mesaje
    119

    Daca s-ar semna mai repede contractu ala de incepere a autostrazii Pitesti-Calafat sau macar Pitesti – Craiova si modernizat mai repede Craiova-Calafat sunt sigur ca si Ford ar baga mai repede in productie un al doilea model.

    Fara infrastructura nu se va schimba nimic, la fel si pentru Electroputere si Softronic, modernizarea caii ferate Craiova-Calafat ar ajuta extrem de mult si ar marii comenzile

  2. #2
    Senior Member
    Data de inscriere
     08-10-2005
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    810

    Partea buna sunt locurile de munca, partea proasta e ca o sa fie ca sclavii pe plantatie daca vor sa faca 300-340 de masini pe zi, cum se fac acum.
    Pacat ca unii prefera sa munceasca pe salariile lor de nimic in comparatie cu cat muncesc si in comparatie cu salariile de la Dacia.

    Incearca sa treci apa ca Titanicul,nu ca gasca.
  3. #3
    Fan Stiinta
    Data de inscriere
     15-02-2011
    Locatie
     craiova brazda
    Mesaje
    1217

    Foarte bine dar sa ii si pastreze

    Nu ma suna daca nu stii sa saluti si sa inchei o afacere Secretul succesului este sAƒ E™tii sAƒ pierzi cu demnitate E™i sAƒ cA¢E™tigi cu modestie
  4. #4
    Senior Member
    Data de inscriere
     07-01-2006
    Locatie
     !
    Mesaje
    560

    In conditiile in care, frecvent, angajatii (mai putin cei de la motoare ) sunt trimisi acasa ca nu sunt comenzi, iar fabrica ba merge, ba nu merge, nu vad de ce ar mai angaja alti oameni pentru productia celui de-al doilea model.

    In fine, stiu ei mai bine ce au de facut. Probabil B-Max nu se vinde asa bine.

    Chestia haioasa la aceasta semnatura este ca, in momentul in care realizezi ca acest text este fara sens, este prea tarziu pentru a te opri din citit...
  5. #5
    Junior
    Data de inscriere
     15-11-2005
    Mesaje
    55

    b max se vinde extraordinar de bine, are 15% cota de piata la egalitate pe primul loc in segment cu masina celor de la Fiat, numai ca extraordinar nu coincide cu ce vrea Ford. Daca o sa se angajeze la Ford 2-3000 de oameni la al doilea model o sa se vada asta in tot orasul… sunt un pic cam optimist!!

  6. #6
    De-al casei
    Data de inscriere
     19-11-2008
    Mesaje
    309

    Astia de la ford nu au bani de hartie igienica si fac angajari.

    http://www.frf-ajf.ro/dolj/echipe
  7. #7
    Senior Member
    Data de inscriere
     08-10-2005
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    811
    Citat Mesaj initiat de Dakar
    b max se vinde extraordinar de bine, are 15% cota de piata la egalitate pe primul loc in segment cu masina celor de la Fiat, numai ca extraordinar nu coincide cu ce vrea Ford. Daca o sa se angajeze la Ford 2-3000 de oameni la al doilea model o sa se vada asta in tot orasul… sunt un pic cam optimist!!

    Pana nu o sa stai pe banda si o sa vezi harababura din Ford eu zic ca esti mult prea optimist. Multi oameni cu gandire comunista nu-si au rostul in fabrica si aici vorbesc in principal de sefii de sectii.

    Incearca sa treci apa ca Titanicul,nu ca gasca.
  8. #8
    Newcomer
    Data de inscriere
     03-06-2013
    Mesaje
    11
    Citat Mesaj initiat de SacreD
    Partea buna sunt locurile de munca, partea proasta e ca o sa fie ca sclavii pe plantatie daca vor sa faca 300-340 de masini pe zi, cum se fac acum.
    Pacat ca unii prefera sa munceasca pe salariile lor de nimic in comparatie cu cat muncesc si in comparatie cu salariile de la Dacia.

    Nu se poate spune ca salariul este de nimic , dar munca , munca este foarte mare nu se pierde timpu acolo , nu e de joaca , cand incepe banda sa mearga nu mai ai timp sa respiri dar minte sa mai tragi chiulul , dar daca te aflii in conditia in care ai rate , datori , asta e mai taci si inghiti , cat poti , iar ei profita de asta .

  9. #9
    Senior Member
    Data de inscriere
     08-10-2005
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    813
    Citat Mesaj initiat de adrian_marian
    Citat Mesaj initiat de SacreD
    Partea buna sunt locurile de munca, partea proasta e ca o sa fie ca sclavii pe plantatie daca vor sa faca 300-340 de masini pe zi, cum se fac acum.
    Pacat ca unii prefera sa munceasca pe salariile lor de nimic in comparatie cu cat muncesc si in comparatie cu salariile de la Dacia.

    Nu se poate spune ca salariul este de nimic , dar munca , munca este foarte mare nu se pierde timpu acolo , nu e de joaca , cand incepe banda sa mearga nu mai ai timp sa respiri dar minte sa mai tragi chiulul , dar daca te aflii in conditia in care ai rate , datori , asta e mai taci si inghiti , cat poti , iar ei profita de asta .

    Tocmai prin mentalitatea asta romanul e platit prost, muncit ca scavul si produce si bani multi.

    Incearca sa treci apa ca Titanicul,nu ca gasca.
  10. #10
    De-al casei
    Data de inscriere
     24-05-2008
    Locatie
     now ... here
    Mesaje
    329

    ” Costurile cu forta de munca si utilitatile sunt de doua ori mai mici in Romania fata de tarile din Europa de Vest. ”

    De la salariul de 2.200 E (in Germania) pana la 250 E (in Romania) … e distanta mare …
    Si ei si furnizorii dau afara pe capete si voi ai laudati ca angajaza ?…

  11. #11
    Junior
    Data de inscriere
     08-04-2008
    Mesaje
    74

    DUPA MINE,FORDUL AR FACE BINE SA PLECE DE LA CRAIOVA.SUNT JIGODII,AM LUCRAT IN FORD IN SPANIA SI ACOLO OAMENII ERAU TRATATI CA SCLAVII.AI TINEAU NUMAI IN AMENINTARI CA-I DAU AFARA,PRODUCTIE FOARTE SLABA DIN CAUZA COMENZILOR,O TINEAU NUMAI IN GREVE.SINGURUL LUCRU CARE MI-A PLACUT A FOST CA SPANIOLII NU RENUNTA USOR LA DREPTURILE LOR,SEFII DIN SINDICAT TIN CU OAMENII NU CU FORDUL.SI EI AU DATORII SI FAMILII DE INTRETINUT DAR MENTALITATEA LOR ESTE DE ADMIRAT,NU SE LASA CALCATI IN PICIOARE DE FORD.MAI SUNT SI ALTI PRODUCATORI DE MASINI.

  12. #12
    0-day Member
    Data de inscriere
     11-12-2007
    Mesaje
    9
    Citat Mesaj initiat de SacreD
    [quote=Dakar] Multi oameni cu gandire comunista nu-si au rostul in fabrica si aici vorbesc in principal de sefii de sectii.

    Corect!!!

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.