Craiova: Wizz Air lansează azi cea de-a treia cursă către Londra

Craiova: Wizz Air lansează azi cea de-a treia cursă către Londra

894
14
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(1 voturi, media: 5,00)

Wizz Air a decis să devanseze cu o lună lansarea celei de-a treia curse către Londra, care devine operaţională începând de azi, 19 iunie. În prima jumătate a acestui an, Aeroportul Craiova a înregistrat un nou record în privința traficului de călători, destinațiile operate atrăgând un număr tot mai mare de pasageri din sud-vestul țării, dar și din Bulgaria. 

„Statistica traficului de pasageri este de partea noastră şi ne arată că, într-un timp foarte scurt pentru o astfel de investiţie, ne-am înscris pe un traseu ascendent, dublând toate cifrele: număr de călători şi de curse aeriene operate pe aeroportul nostru. Este un rezultat deosebit, pe care l-am văzut recunoscut și apreciat luna trecută, când Aeroportul Craiova a primit premiul pentru «aeroportul din România cu cele mai bune performanțe în anul 2013», în cadrul unui eveniment organizat în București, care a reunit cei mai importanți specialiști din industria hotelieră și din turism”, a declarat ion prioteasa, preşedintele Consiliului judeţean Dolj. „Această veste, care ne încântă, este dublată de cea a creşterii frecvenţei pe ruta Craiova – Milano, care a urcat şi ea de la două la trei curse pe săptămână încă din mai, deci cu mai bine de o lună şi jumătate mai devreme faţă de programarea iniţială”, adaugă prioteasa.

În acest context, de luni până sâmbătă, pe Aeroportul Craiova se aterizează şi se decolează în fiecare zi. Decizia operatorului aerian de a devansa deschiderea noilor curse nu este una întâmplătoare, ci are loc în contextul în care cererea pentru bilete cunoaște o creștere accentuată.

De la începutul acestui an, aeroportul a înregistrat  31.500 de pasageri şi se aşteaptă ca numărul lor să urce la 35.000 la finele lunii iunie. Ca o comparaţie, pe tot parcursul anului 2013 au fost peste 40.000 de călători.

Devine tot mai evident că în 2014 vom înregistra un record propriu în materie de trafic, cu atât mai mult cu cât la 31.500 de pasageri s-a ajuns în condiţiile în care erau operaţionale cinci curse aeriene. Or, luna viitoare, numărul zborurilor va urca la 16 pe săptămână, odată cu lansarea noilor destinaţii: Roma, Bologna, Dortmund şi Barcelona.

Directorul Aeroportului Craiova, Mircea Dumitru, a subliniat că dezvoltarea instituției și a serviciilor oferite va conduce la o intensificare a activității.

În perioada următoare, orarul nostru de lucru va fi adaptat performanţelor de creştere a traficului, ca număr de pasageri, dar și de destinaţii. Trecem la regimul lucru cu program de 24 de ore, în condiţiile în care, din iulie, de pe acest aeroport se va zbura şapte zile din şapte, cu patru până la șase mișcări în fiecare zi.

Constatăm cu multă bucurie că există o solicitare tot mai crescută pentru serviciile de transport aerian, iar locurile din avioane sunt ocupate în proporţie de 90 la sută pentru ambele destinații operate în prezent.

Vedem astfel răsplătite în cel mai fericit mod cu putinţă eforturile mari făcute ani la rândul de o întreagă echipă, cu oameni dedicați, de la Consiliul Județean Dolj și Aeroportul Craiova, pentru ca un vis să devină astăzi o frumoasă realitate“, a precizat Mircea Dumitru, directorul Aeroportului Craiova.

 



14 COMENTARII

  1. #1
    Newcomer
    Data de inscriere
     16-05-2014
    Mesaje
    14

    Bravo !! Avioane noi si preturi mici .Am circulat cu Wizz Air si pot spune ca sunt multumit .

  2. #2
    Trancer
    Data de inscriere
     11-08-2008
    Locatie
     ÐsN€Ð°Ð¹Ð¾Ð²Ð°
    Mesaje
    374

    N-a devansat nimic. Programul e incarcat pe site-ul aeroportului de luni bune.

    Problema romanilor nu este neaparat ca se vaicaresc, ci faptul ca se vaicaresc raportandu-se la un model ideal, care nu exista in realitate.
  3. #3
    A%%
    Oldtimer
    Data de inscriere
     07-03-2013
    Mesaje
    1427

    Hai cu bulgarii, frații noștri!

  4. #4
    Dim
    Oldtimer
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1449

    Mda, Vidinul si Vratsa pleaca la Londra via Craiova.

    (Patronii Wizz Air sunt din Ungaria si Israel).

  5. #5
    A%%
    Oldtimer
    Data de inscriere
     07-03-2013
    Mesaje
    1430
    Citat Mesaj initiat de E250
    Mda, Vidinul si Vratsa pleaca la Londra via Craiova.

    (Patronii Wizz Air sunt din Ungaria si Israel).

    Și susținuți de USA . Aproape au falimentat Carpat Air cu prețuri de dumping și cu avantaje acordate de aeroporturile din vestul țării NUMAI pentru WizzAir, în timp ce CarpatAir era exclus de la orice avantaj, ca să fie scos de pe piață. Practici ilegale.
    În spate sunt întotdeauna USA sau alte state mari, care se întind prin companii locale, de fațadă, așa cum e peste tot (Asia, Europa etc).

  6. #6
    BuT
    Member
    Data de inscriere
     08-01-2010
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    164

    Dragut… pacat ca de la avion pana in aeroport trebuie sa mergem pe jos… ca nu sunt in stare sa inchirieze un autobuz.

  7. #7
    Ami
    Senior Member
    Data de inscriere
     17-09-2012
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    954

    Ok! )

    Citat Mesaj initiat de adymartianul
    N-a devansat nimic. Programul e incarcat pe site-ul aeroportului de luni bune.
  8. #8

    Data de inscriere
     02-10-2005
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    21821

    ff bine

  9. #9
    Junior
    Data de inscriere
     14-01-2007
    Mesaje
    51
    Citat Mesaj initiat de A%%
    Citat Mesaj initiat de E250
    Mda, Vidinul si Vratsa pleaca la Londra via Craiova.

    (Patronii Wizz Air sunt din Ungaria si Israel).

    Și susținuți de USA . Aproape au falimentat Carpat Air cu prețuri de dumping și cu avantaje acordate de aeroporturile din vestul țării NUMAI pentru WizzAir, în timp ce CarpatAir era exclus de la orice avantaj, ca să fie scos de pe piață. Practici ilegale.
    În spate sunt întotdeauna USA sau alte state mari, care se întind prin companii locale, de fațadă, așa cum e peste tot (Asia, Europa etc).

    Americanii-s de vina ! Preferai sa platesti mai mult si sa risti sa nu ajungi intreg la destinatie cu Carpat Air?

  10. #10
    A%%
    Oldtimer
    Data de inscriere
     07-03-2013
    Mesaje
    1439
    Citat Mesaj initiat de Fortminor
    Citat Mesaj initiat de A%%
    Citat Mesaj initiat de E250
    Mda, Vidinul si Vratsa pleaca la Londra via Craiova.

    (Patronii Wizz Air sunt din Ungaria si Israel).

    Și susținuți de USA . Aproape au falimentat Carpat Air cu prețuri de dumping și cu avantaje acordate de aeroporturile din vestul țării NUMAI pentru WizzAir, în timp ce CarpatAir era exclus de la orice avantaj, ca să fie scos de pe piață. Practici ilegale.
    În spate sunt întotdeauna USA sau alte state mari, care se întind prin companii locale, de fațadă, așa cum e peste tot (Asia, Europa etc).

    Americanii-s de vina ! Preferai sa platesti mai mult si sa risti sa nu ajungi intreg la destinatie cu Carpat Air?

    Nu , nu-s americanii de vină așa cum o spui tu, adică pentru tot și toate. Aia o spui tu, nu eu.
    Eu spun exact cum s-au petrecut lucrurile cu Carpat Air, care nu a primit aceleași avantaje pe aeroporturile din Cluj sau Timișoara, ceea ce este ilegal (primind ar fi putut și ei să se dezvolte/să investească mai mult).
    Eu la asta mă refer, vorbind strict pe caz, nu la ce aiureli spui tu.
    La momentul când au început să se practice aceste măgării, Carpat și Wizz aveau aceleași prețuri și servicii, dar Wizz a primit avantaje ilegal (corupție, mită etc) ca să falimenteze , ca să elimine concurența.
    Să vezi ce bine e fără concurență! O să fie cum e acum cu electricitatea, apa și gazele și chiar mai rău, iar companiile străine cară banii afară din țară, unde și transportă mâna de lucru ieftină din România.
    CarpatAir avea acum ceva ani ACELAȘI număr de pasageri ca WizzAir. wizzAir și-a permis să scadă prețurile mult nu pentru că sunt ei mai buni manageri și cinstiți, ci pentru că nu li s-au mai luat taxe la fel ca celor de la CarpatAir.
    Concurența corectă reglează piața și aduce prosperitate și democrație, nu falimentarea ilegală a mii de companii (șomaj, buget sărac, migrație etc) și acapararea Europei de Sud-Est de câteva companii care vor dicta tot în viitor și vor determina sărăcirea la maxim a populației și emigrarea.

  11. #11
    Junior
    Data de inscriere
     14-01-2007
    Mesaje
    52
    Citat Mesaj initiat de A%%
    Citat Mesaj initiat de Fortminor
    Citat Mesaj initiat de A%%
    Citat Mesaj initiat de E250
    Mda, Vidinul si Vratsa pleaca la Londra via Craiova.

    (Patronii Wizz Air sunt din Ungaria si Israel).

    Și susținuți de USA . Aproape au falimentat Carpat Air cu prețuri de dumping și cu avantaje acordate de aeroporturile din vestul țării NUMAI pentru WizzAir, în timp ce CarpatAir era exclus de la orice avantaj, ca să fie scos de pe piață. Practici ilegale.
    În spate sunt întotdeauna USA sau alte state mari, care se întind prin companii locale, de fațadă, așa cum e peste tot (Asia, Europa etc).

    Americanii-s de vina ! Preferai sa platesti mai mult si sa risti sa nu ajungi intreg la destinatie cu Carpat Air?

    Nu , nu-s americanii de vină așa cum o spui tu, adică pentru tot și toate. Aia o spui tu, nu eu.
    Eu spun exact cum s-au petrecut lucrurile cu Carpat Air, care nu a primit aceleași avantaje pe aeroporturile din Cluj sau Timișoara, ceea ce este ilegal (primind ar fi putut și ei să se dezvolte/să investească mai mult).
    Eu la asta mă refer, vorbind strict pe caz, nu la ce aiureli spui tu.
    La momentul când au început să se practice aceste măgării, Carpat și Wizz aveau aceleași prețuri și servicii, dar Wizz a primit avantaje ilegal (corupție, mită etc) ca să falimenteze , ca să elimine concurența.
    Să vezi ce bine e fără concurență! O să fie cum e acum cu electricitatea, apa și gazele și chiar mai rău, iar companiile străine cară banii afară din țară, unde și transportă mâna de lucru ieftină din România.
    CarpatAir avea acum ceva ani ACELAȘI număr de pasageri ca WizzAir. wizzAir și-a permis să scadă prețurile mult nu pentru că sunt ei mai buni manageri și cinstiți, ci pentru că nu li s-au mai luat taxe la fel ca celor de la CarpatAir.
    Concurența corectă reglează piața și aduce prosperitate și democrație, nu falimentarea ilegală a mii de companii (șomaj, buget sărac, migrație etc) și acapararea Europei de Sud-Est de câteva companii care vor dicta tot în viitor și vor determina sărăcirea la maxim a populației și emigrarea.

    Tu ai spus ca Wizz air sunt sustinuti de SUA, wizz air e o companie low cost mult mai mare decat carpat air care este mai mult o companie regionala, au 4 avioane si alea vai de mama lor( vezi in cate accidente au fost implicate). Ce spui tu, ca au dat mita si au primit avantaj ilegal sunt doar presupuneri, nu se stie, poate au primit mai multe avantaje pentru ca au investit mai mult in avioane, in siguranta etc. CONCURENTA falimenteaza companiile, daca nu esti suficient de bun si nu ti pasul cu concurenta Falimentezi (Ex: Nokia). Asa s-a intamplat si cu Carpat Airu asta. Wizz are are concurenta cu Blue Air, Easy jet etc. care s-ar putea sa zboare chiar de la Craiova in urmatorii ani. Hai sa nu mai dam vina pe americani si pe altii pentru ce se intampla in ograda noastra, tot timpul cand nu merge ceva bine dam vina pe altii.

  12. #12
    Fan Stiinta
    Data de inscriere
     15-02-2011
    Locatie
     craiova brazda
    Mesaje
    1352

    Foarte bine cat mai multe curse/////////////////////

    Nu ma suna daca nu stii sa saluti si sa inchei o afacere Secretul succesului este sAƒ E™tii sAƒ pierzi cu demnitate E™i sAƒ cA¢E™tigi cu modestie
  13. #13
    A%%
    Oldtimer
    Data de inscriere
     07-03-2013
    Mesaje
    1441
    Citat Mesaj initiat de Fortminor
    Citat Mesaj initiat de A%%
    Citat Mesaj initiat de Fortminor
    Citat Mesaj initiat de A%%
    Citat Mesaj initiat de E250
    Mda, Vidinul si Vratsa pleaca la Londra via Craiova.

    (Patronii Wizz Air sunt din Ungaria si Israel).

    Și susținuți de USA . Aproape au falimentat Carpat Air cu prețuri de dumping și cu avantaje acordate de aeroporturile din vestul țării NUMAI pentru WizzAir, în timp ce CarpatAir era exclus de la orice avantaj, ca să fie scos de pe piață. Practici ilegale.
    În spate sunt întotdeauna USA sau alte state mari, care se întind prin companii locale, de fațadă, așa cum e peste tot (Asia, Europa etc).

    Americanii-s de vina ! Preferai sa platesti mai mult si sa risti sa nu ajungi intreg la destinatie cu Carpat Air?

    Nu , nu-s americanii de vină așa cum o spui tu, adică pentru tot și toate. Aia o spui tu, nu eu.
    Eu spun exact cum s-au petrecut lucrurile cu Carpat Air, care nu a primit aceleași avantaje pe aeroporturile din Cluj sau Timișoara, ceea ce este ilegal (primind ar fi putut și ei să se dezvolte/să investească mai mult).
    Eu la asta mă refer, vorbind strict pe caz, nu la ce aiureli spui tu.
    La momentul când au început să se practice aceste măgării, Carpat și Wizz aveau aceleași prețuri și servicii, dar Wizz a primit avantaje ilegal (corupție, mită etc) ca să falimenteze , ca să elimine concurența.
    Să vezi ce bine e fără concurență! O să fie cum e acum cu electricitatea, apa și gazele și chiar mai rău, iar companiile străine cară banii afară din țară, unde și transportă mâna de lucru ieftină din România.
    CarpatAir avea acum ceva ani ACELAȘI număr de pasageri ca WizzAir. wizzAir și-a permis să scadă prețurile mult nu pentru că sunt ei mai buni manageri și cinstiți, ci pentru că nu li s-au mai luat taxe la fel ca celor de la CarpatAir.
    Concurența corectă reglează piața și aduce prosperitate și democrație, nu falimentarea ilegală a mii de companii (șomaj, buget sărac, migrație etc) și acapararea Europei de Sud-Est de câteva companii care vor dicta tot în viitor și vor determina sărăcirea la maxim a populației și emigrarea.

    Tu ai spus ca Wizz air sunt sustinuti de SUA, wizz air e o companie low cost mult mai mare decat carpat air care este mai mult o companie regionala, au 4 avioane si alea vai de mama lor( vezi in cate accidente au fost implicate). Ce spui tu, ca au dat mita si au primit avantaj ilegal sunt doar presupuneri, nu se stie, poate au primit mai multe avantaje pentru ca au investit mai mult in avioane, in siguranta etc. CONCURENTA falimenteaza companiile, daca nu esti suficient de bun si nu ti pasul cu concurenta Falimentezi (Ex: Nokia). Asa s-a intamplat si cu Carpat Airu asta. Wizz are are concurenta cu Blue Air, Easy jet etc. care s-ar putea sa zboare chiar de la Craiova in urmatorii ani. Hai sa nu mai dam vina pe americani si pe altii pentru ce se intampla in ograda noastra, tot timpul cand nu merge ceva bine dam vina pe altii.

    Ține-o pe-a ta. Ce să-ți fac..
    Când un comerciant plătește chirie mică pentru un spațiu, iar altul (la fel ca primul) e pus să dea dublu…Despre asta vorbim, nu despre concurență corectă. Vorbim despre mari infracțiuni, despre corupție…de sus până jos și despre infracționalitate organizată, transfrontalieră………………Despre mafie vorbim.
    Carpat Air a pierdut multe milioane de euro. normal că nu mai poate face față acum. Asta pentru că o altă companie a fost ”susținută” așa cum am spus, pe față. Ce probe…că e pe față.
    N-are legătură cu „să nu dăm vina pe americani”, deși ei sunt cu Wizz.
    Stai liniștit că nu pierzi cursa de Bologna sau unde vrei tu să te duci.
    Wizz e mare acum, da. După ce s-au extins așa peste tot, ca în România.

  14. #14
    Dim
    Oldtimer
    Data de inscriere
     15-05-2008
    Mesaje
    1450

    Adevarul este la mijloc.

    Cand o retea de hipermarketuri se aprovizioneaza de la un producator vine cu o comanda mai mare de marfa si primeste un pret mai bun per bucata decat un comerciant mai mic acesta din urma neputand cumpara o cantitate de marfa mare.
    La fel s-a intamplat si cu Wizz Air, a mers pe cateva aeroporturi din Romania, a facut hub-uri pe cateva din ele, a avut din start un calup de curse si a putut negocia un pret mai mic la taxele aeroportuare per calator.
    Wizz Air are o flota de avioane Airbus A320 destul de tanara (vechime medie 4 ani), asta insemnand si o siguranta mai buna pentru pasageri. (Daca vrei, nu toate lucrurile sunt roz la Wizz, pentru ca vor sa transporte mai multa lume aeronavele au numarul maxim de locuri, vreo 220, iar bancile sunt foarte apropiate una de alta).

    La Carpat Air flota este invechita si numarul avioanelor mari este scazut. Are putine zboruri in fiecare aeroport si in consecinta are o putere de negociere mai mica. Sper ca isi va imbunatati hubul de la Chisinau si va transfera acolo navetele.

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.