Obișnuiți în ultima vreme cu dezmorțirea unora dintre parlamentarii doljeni care, parcă scăpați de sub vrajă, au început să simtă ce simt de mai bine de două decenii românii și în speță craiovenii, semnalele cum că autostrada Craiova – Pitești va deveni realitate se pierd în neant: ”suntem mințiți pe față cu hărți și vorbe frumoase, în spatele cărora nu există nici cel mai mic sâmbure de adevăr”, e de părere Florentin Gust.
Deși le cerea și colegilor de Parlament din Oltenia să-i ia exemplul și să pună presiune pentru ca veșnicul proiect de autostradă Craiova-Pitești să treacă la o etapă ceva mai credibilă, Florentin a rămas doar cu… gustul amar. După declarații televizate, interviuri și postări pe site-urile de socializare în care acuza autoritățile centrale și îndemna la presiuni publice pentru ca Oltenia să fie pusă pe harta autostrăzilor, și Gust a ajuns la concluzia tristă că e ”sfârșitul iluziilor pentru autostrada Olteniei”.
”Consider că amânarea construcției autostrăzii Comarnic – Brașov înseamnă și sfârșitul iluziilor pentru autostrada Olteniei. Ministerul (Transporturilor n.r.), în frunte cu domnul Rus, nu este capabil să gestioneze proiecte de parteneriat public-privat. Incapacitatea de a duce la bun sfârșit proiectul autostrăzii Comarnic – Brașov validează ce spun eu de câteva luni: suntem mințiți pe față cu hărți și vorbe frumoase, în spatele cărora nu există nici cel mai mic sâmbure de adevăr. În ultimii ani ni s-a tot spus că Brașov – Comarnic va funcționa ca un model pentru restul de PPP-uri și de aceea se întârzie derularea etapelor și desemnarea unui constructor pentru Pitești – Craiova. Cu dispariția proiectului Comarnic – Brașov dispare și perspectiva soluției PPP pentru Craiova – Pitești”, a scris Florentin pe contul personal de facebook.
Caricatură preluată de pe www.autostrazi.afacereamea.ro