Aglomerație mare la singurul ghișeu poștal din Craiova de unde se ridică coletele primite din străinătate. Zeci de craioveni stau la coadă, atât în interiorul sediului cât și afară, pentru a intra în posesia pachetelor. Se întâmplă în fiecare an, mai ales în această perioadă. Reprezentanții Oficiului Poștal Județean Dolj spun că este, într-adevăr, o mare problemă, însă situația este cauzată și de birocrația cu procedurile vamale.
Oamenii sunt nemulțumiți de serviciile Poștei Române și spun că este inadmisibil ca programul de lucru să fie de doar cinci ore pe zi, cinci zile pe săptămână, dintre care numai una pentru cele extracomunitare, timp insuficient pentru ca ridicarea coletelor să fie o activitate rapidă și eficientă. Cu atât mai mult cu cât Poșta are un singur astfel de oficiu poștal.
Reprezentanții Oficiului Poștal Județean Dolj admit că situația stă așa, dar se scuză spunând că numărul personalului este redus și, în plus, procedurile de verificare a coletelor, la vamă, durează. ”Problema cozilor la oficiul poștal Colete Internaționale este cunoscută, este o problemă reală. De aceea, am reușit, la Craiova, din noiembrie 2015, să prelungim programul de lucru de la trei ore și ceva, la cinci ore pe zi. Pe de altă parte, nu putem face nimic până când operațiunile vamale nu sunt gata. Depindem de Direcția Vamală. În această perioadă, este un aflux foarte mare de colete, așa se întâmplă de obicei la început de an, însă, odată cu această explozie de comenzi online perioadele aglomerate s-au extins. Vameșii trebuie să verifice tot, trebuie să încheie formalitățile legale. La noi, operațiunile sunt simple”, au precizat, pentru Craiova Forum, reprezentanții Oficiului Județean de Poștă Dolj.