Crater pe ”Ispirescu”, în urma unei avarii la o conductă

Crater pe ”Ispirescu”, în urma unei avarii la o conductă

2.118
12
DISTRIBUIȚI
1 Stea2 Stele3 Stele4 Stele5 Stele(1 voturi, media: 5,00)

O porțiune din asfaltul de pe Str. ”Petre Ispirescu” din Craiova a cedat, astăzi, în urma unei avarii la o conductă a Companiei de Apă ”Oltenia”, potrivit reprezentanților Primăriei Craiova. Craterul a apărut în zona căminelor studențești de la Institut.

 

UPDATE, ora 16:00: Potrivit reprezentanților S.C. Compania de Apă Oltenia, avaria de pe Strada ”Petre Ispirescu” care a afectat afectat carosabilul, a avut loc la sistemul public de canalizare.

 

 



12 COMENTARII

  1. #1

    Asa ceva. . . numai in SUA se intampla…

  2. #2
    Member
    Data de inscriere
     12-04-2010
    Mesaje
    109

    A stat groapa aceea in reparatie foarte multe zile, mereu ocoleam acea banda…si asa bine au facut-o incat se forma crater.
    Bine…de la o conducta..dar atunci nu au vazut-o? Eu cred ca au facut-o intentionat…cu riscul de a provoca un accident grav sau, au fost doar nepasatori.

  3. #3
    Insane
    Data de inscriere
     31-07-2007
    Locatie
     BlueSud
    Mesaje
    5636

    In Craiova avem drumuri cu surprize

    V.M.P.T.I.I.I.2016 !!
  4. #4

    O rusine! Strada modernizata acum 3-4 ani si este ciuruita de la un capat la altul

  5. #5

    S-a mai intamplat in Craiovita acum cateva luni..Craiova se scufunda si la propriu,nu numai la figurat.

  6. #6
    Member
    Data de inscriere
     31-10-2008
    Locatie
     Craiova
    Mesaje
    212

    Pamantul incepe sa se scufunde din Craiova.

  7. #7
    Insane
    Data de inscriere
     31-07-2007
    Locatie
     BlueSud
    Mesaje
    5637

    Acum cativa ani intreaga strada de la SIF s-a scufundat.. Umbla o legenda conform careia o mare parte din Brestei s-a scufundat cu zeci/sute de ani in urma.. De aia era si mlastina acolo.. Ziceau unii ca vor sa faca sapaturi arheologice ca nu stiu ce mare cetate s-a scufundat pe locul unde este Balta Craiovita acum.
    Un lucru este cert. Balta Craiovita a fost creata pentru a drena o mare parte din panza freatica. In zona Cartierului Brestii panza freatica este foarte sus. De aia s-au si chinuit pe la canalizare pe Brestii ani de zile. Pamantul este imbibat de apa si de aia au si murit vreo 3 care lucrau la canalizare in urma cu 6 ani. Partea asta din Craiova este o mlastina desecata.. In anii 1920-1930 aici era numai stuf si mlastina..

    V.M.P.T.I.I.I.2016 !!
  8. #8
    Fan Stiinta
    Data de inscriere
     24-03-2009
    Locatie
     CRAIOVA
    Mesaje
    172

    Cum dreak sa nu se scufunde cand astia sparg la strazi cum si cand li se scoala lor.
    In Craiova(*cred ca in Romania in general) procesul de modernizare este urmatorul:
    1) Se „asfalteaza” cu o tentativa de asfalt o strada x.
    2) La ~1 saptamana dupa ce s-a asfaltat, vin cei de la apa sa „schimbe” o teava (*in 70% din cazuri tot o teava ruginita aduc, au si buna in masina dar o pastreaza, nush ce fac cu ele…) = > se sparge strada x si dupa ori se astupa cu niste piatra, ori se arunca niste asfalt asa in scarba…fara tasare,fara straturi,fara nimic.
    3) La ~2 saptamani vin cei de la canalizare sa monteze niste guri de canal (aici procesul este repetitiv, Romania inca nu a invatat sa monteze guri de canal la nivelul asfaltului, fie sunt iesite, fie sunt prea jos). La fel, asflatarea consta in 2,3 lopeti de piatra/2,3 lopeti de asfalt.
    4)In perioada urmatoare deja pasii 2,3 se pot repeta + ca mai apar cei de la cablu,gaze,o bordura, etc
    5) La cateva luni deja strada e cratere si se pregateste reabilitarea deci se vor repeta pasii anteriori…
    *Se merge pe principiul: „Dai inainte cum o fi, sa facem de mantuiala, sa se farame, sa venim si peste 2 zile sa reparam, sa iasa banu si la noi si la primaru !

  9. #9
    Insane
    Data de inscriere
     31-07-2007
    Locatie
     BlueSud
    Mesaje
    5638
    Citat Mesaj initiat de MostBlood
    Cum dreak sa nu se scufunde cand astia sparg la strazi cum si cand li se scoala lor.
    In Craiova(*cred ca in Romania in general) procesul de modernizare este urmatorul:
    1) Se „asfalteaza” cu o tentativa de asfalt o strada x.
    2) La ~1 saptamana dupa ce s-a asfaltat, vin cei de la apa sa „schimbe” o teava (*in 70% din cazuri tot o teava ruginita aduc, au si buna in masina dar o pastreaza, nush ce fac cu ele…) = > se sparge strada x si dupa ori se astupa cu niste piatra, ori se arunca niste asfalt asa in scarba…fara tasare,fara straturi,fara nimic.
    3) La ~2 saptamani vin cei de la canalizare sa monteze niste guri de canal (aici procesul este repetitiv, Romania inca nu a invatat sa monteze guri de canal la nivelul asfaltului, fie sunt iesite, fie sunt prea jos). La fel, asflatarea consta in 2,3 lopeti de piatra/2,3 lopeti de asfalt.
    4)In perioada urmatoare deja pasii 2,3 se pot repeta + ca mai apar cei de la cablu,gaze,o bordura, etc
    5) La cateva luni deja strada e cratere si se pregateste reabilitarea deci se vor repeta pasii anteriori…
    *Se merge pe principiul: „Dai inainte cum o fi, sa facem de mantuiala, sa se farame, sa venim si peste 2 zile sa reparam, sa iasa banu si la noi si la primaru !

    100%. Am vazut cratere din astea la stiri si pe strada cu zecile. O sa fie nasol cand o sa cada unul si o sa moara in vreun crater.. ca iar ne facem de rasul lumii.. Noaptea nici nu vezi craterul daca nu esti atent..

    V.M.P.T.I.I.I.2016 !!
  10. #10
    Afacerist
    Data de inscriere
     30-12-2005
    Locatie
     1Mai
    Mesaje
    1516

    Sa reusesti sa faci stratul de asfalt mai subtire decat capacul de la canal… ASTA INSEAMNA SA FII MUNCITOR ROMAN !!! Arta !!!

  11. #11

    Mama gata e de vina olguta , sau badita in functie de fidelitati ))) mama ta de teava )))

  12. #12

Spune-ti parerea

Pentru a putea lasa comentarii logheaza-te cu contul CraiovaForum folosind formularul din partea dreapta sau Inregistreaza-te daca nu ai cont.