Versiune pentru imprimare
-
salut
Verificati pe rand furtunul de admisie (de recomandat sa cumparati unul nou, nu din dezmembrari in cazul in care este putred si are fisuri. Daca il dati cu banda s-ar putea inca sa va traga aer fals), filtrul de benzina, debitul pompei de benzina, senzorul de turatie si clapeta de acceleratie, debitmetrul (normal nu ar trebui sa se opreasca motorul cand scoateti mufa ci sa se schimbe mersul motorului si sa scoata fum negru pe esapament). In ultima instanta daca niciuna de mai sus nu are probleme verificati sonda lambda.
Sanatate
-
-
trage aer fals cand face asa
-
salut,deci la mine e clar ca e debimetru bulit ca imi scoate un fum neegru cand o turez la peste 80km&h si mai miroase si a benzina pe toba,nu face arderea bine..
-
pai cred ca motorul tau nu mai are compresie e pe duca
---------- Post added 29-05-2013 at 21:58 ----------
motorul nu mai are compresie e dus
-
am io problema rezolvata pt toti. . . . sunati ma . . . vand piese pisicute
-
Salutare!! Ce spuneti, acest motor se potriveste pe un bmw mai vechi? 1997? Mulțumesc.
-
salut
Am avut si eu o problema am fost la vrio 2 meseriasi si nici un rezultat. Problema cu care m-am dus a fost ca nu statea la relantu numai daca scoteam mufa de la debitmetru ,oscila turatiile si am citit pe forum si am depistat ca era crepat burduful de la debitmetru ,dupa ce l am schimbat merge ca unsa nu mai am probleme .MERSI MULT, BAFTA TUTUROR
-
problema 316i
salut . am si eu un bmw 1.6i compact din 94 ...masina a mers bn pana inbtr-o zi knd a inceput sa dea in nas . knd e rece nu face probleme dar knd incepe sa se incalzeasca intre 1000 si 3000 da in nas o accelerez si mai face putin ....park o tine cva ..dar dupa ce trece de punctu asta si o accelerez merge . de multe ori in mers knd vreau sa o tin constant face asa . multi mecanici mi-au spus k e pompa alti k e debitmetru ...uni k fise si buji , senzor turatie , motoras pas pas .... nu ii dau de cap . pompa nu e filtru de benzina lam schimbat ....care sa fie problema ...stie cnv.
ms
-
salut...am un bmw e36 316i din 1994 1.6 benzina si am o problema la el cand se incalzeste apa la 90 grade moare motoru...iam schimbat zenzorul de temperatura si termostatu si tot aceiasi problema are..ma poate ajuta cineva cu vreo idee cam ce ar vrea..multumesc
-
schimbai senzorul de turati de la arborele cotit (volanta)