Uite-atat avea coada, nea' Gogule ! :woot: :woot: :woot:
Printable View
Uite-atat avea coada, nea' Gogule ! :woot: :woot: :woot:
:tocseminte: si citesc ce s-a mai debitat pe aici :D
Ma nea Ove , u nu dormi la ora asta , sau inveti si u pt LDDC? :doh:Quote:
Originally Posted by oveman
Like Johny Bravo would say, I only have two words for you, mister: NO. :woot:Quote:
Originally Posted by Emiliano
cum se citeste nick-ul tau????:blink:Quote:
Originally Posted by manlif2_0
Scopul turbinei in masinile de zi cu zi nu este acela de a scoate performante maxime din motor si nu este nici de a face masina sa consume mai putin. Sfantul Graal al turbo-ului este imaginea aceea de dimineatza devreme cand tu iti duci nevasta la servici,iar gandul ca iti poti oprii nevasta din taraganeala doar prin apasarea pedalei este superb si imaginea ei infundata in scaun cu ochii impinsi adanc in orbite si buzele ferm lipite de ceafa este sublima.
N-am ce face si debitez si eu prostii :rolleyes: ...daca vede:whistle: ma omoara :cry:
No hablas inglez? ;))Quote:
Originally Posted by Dadi
A place to come and get off! Making lazy people lazier since toamna :/
@ dadi (eventual @oveman)
neah, nu are nici o legatura cu englizeshtile "man" si "life"... e o abrambureala a primelor litere din numele (1bucata) si prenumele (2bucati) mele. se citeste cum se scrie: manlif (nu menlaif sau mai stiu eu ce englezeasca) :)
@cirozel: idee: mere pusa o pompa de-aia electrica de umflat cauciucuri ca si turbo pe un oltcit? (banuiesc ca nu, din mai multe motive-debit mic de aer, pana la legi de reglare ale debitului de aer in raport cu turatia tralala- dar nu e asa ca ar fi frumos? ;;) )
obosit... foarte obosit! mai am 4 ore de munca. nu stiu daca mai fac fata...
oare mai rezist inca 5 saptamani din chinul asta? simt ca ma topesc si ca nu mai am forta!
pot sa intreb ... cu ce te ocupi?Quote:
Originally Posted by Eros
sunt jucaria preferata a unor italieni retarzi iar sportul lor preferat e sa ma f**a pe mine la creier. :upset:Quote:
Originally Posted by manlif2_0
esti roman! o scoti tu la capat, sunt sigur de asta! :up: sa te mai consolez o tzara... oamenii care te f*t la bila sunt aia care se simt frustrati din cauza ta :) deci fii mandru, inseamna ca ii faci sa se simta inferiori :) tu o stii, ei o stiu, doar ca ei sunt sefii ....Quote:
Originally Posted by Eros
Quote:
Originally Posted by manlif2_0
Pfff.... motorul trage aer singur mult mai mult decat poate pompa , tureaza tu motorul de oltcit pana la 2000( sa nu zic 4000 ca iti ramane rosie mana :D) si pune mana pe carburator, ia vezi, mai poti sa o ridici? :D
O lege zic eu fundamentala la turbo este ca trebuie sa bage mai(mult..mult..mult) mai mult aer decat poate sa traga motoru' de unu' singur ca de-aia se cheama forced induction.. nu? :-?
just hang on!!! :gwen: mai ai putin...Quote:
Originally Posted by Eros
PS: ca idee, merge pus in loc de turbo pe oltcit un..guess what..... TURBO :woot::woot::woot::woot::woot::woot:
PS2: E f greu de realizat... :cry:
era la capitolul "crazy ideas"... tot la capitolul asta, sa vad poate chiar o s-o facem, am un cazan de-ala de aspirator (de poate aspira si apa), de 1000W electrici putere. si are mufe pentru furtun si pe partea de aspirare, dar si de evacuare a aerului. ma gandeam sa lasam la relanti motorul, si sa conectam evacuarea de la aspirator la carburator, si sa vedem daca ii creste turatia :D teoretic, cel putin pentru relanti, debitul de aer pe care il va sufla aspiratorul in motor ar trebui sa fie mai mare decat debitul de aer admis in mod normal :-?
p.s. oltcitul pe care se doreste realizarea experimentelor e al unui preten :D
nite all , dadi ai grija de traficul ala :P :spammer:
nite 2 u 2, am grija....dirijez la el pana ...mai incolo....Quote:
Originally Posted by nonick
Quote:
Originally Posted by manlif2_0
:)):)):)):)):)) Nebuni sunteti filmati si voi :D:D:D
Cred ca o sa obtineti oprirea motorului..mai mult aer..mai putina benzina...amestec sarac :-?
Eu tind sa cred ca debitul si la relanti este mai mare decat cel suflat de aspirator
Un tip care este destul de hulit in lumea auto spunea odata despre chestiile astea ca sunt un fel de ventilator cu care te aerisesti la :censored: :)):)):)):)):)):)):)):))