unele dintre cele mai bune filme pe care l-ai vazutyo unu zic mirrors
unele dintre cele mai bune filme pe care l-ai vazutyo unu zic mirrors
garcea si oltenii
Transpiraţia strică reputaţia!
inside
Scent of a woman !!! Genial !!! Godfather the same.. Seria Singur acasa 1 si 2 ( restul sunt o jignire adusa filmului) pe care imi place sa le privesc in preajma Craciunului.
The Grudge , The Ring , Ice Age, Fast and Furious etc etc
The butterfly effect
Queen of the damned
Sweet November
Pirates of the Carribean
John Tucker must die!
What a girl wants
Sleepy hollow
Death tunnel
jenna does justin again --- cel mai bun film in istoria intergalactica si interdimensionala a cinematografului
arta este o piramidă inutilă construită în mijlocul deşertului. la baza ei se pişă şacalii iar semidocţii încearcă să se caţere în vîrf.
defechez pe al vostru bun gust.
Mai adaug Face Off cu Nicolas Cage si John Travolta
Si am mai vazut acum un film care mi a placut foarte mult. Sub soarele Toscanei. Nu a fost cine stie ce ca si actiune, insa a avut un inteles profund, iar actrita a fost mai mult decat speciala in acel film.
the godfather ( toate 3 )
prafum de femeie ( pff....super misto film )
inside man ( bine gandit )
Edited by MOD - pentru anunturi de mica publicitate exista sectinuea Mica Publicitate, pe orice alta sectiune / subsectiune / semnatura / blog a forumului aceste anunturi nu sunt permise!
The girl next door
Cruel Intentions
After Dark Horror Fest (prima serie)
pustanii dua ce vad filmele astea sa vina cu recomandari
Favoritele mele sint Untamed Heart si American Beauty,
Urmeaza: Maundy Thursday(coreean),Forrest Gump, Born On The 4th Of July, Taxi Driver, A Walk In The Clouds, A Moment to Remember(coreean), The Notebook, Cel mai iubit dintre pamanteni, Filantropica, Meet Joe Black, Dot the I, The Deer Hunter, Scent of a Woman, Men of Honor, As Good as It Gets, My Sassy Girl(coreean) , Battle Royale(japonez), La Vitta e Bella, Twelve and Holding, Little Miss Sunshine, The Basketball Diaries, Far and Away, Rain Man, Notes on a scandal, Keith, Sweet November, 50 First Dates, Love me if you dare, Billy Elliot, Mysterious Skin, The man who sued god, Braveheart, Fighter in the Wind(coreean), Tacerea Mieilor, Awakenings, The Fisher King, There’s something about Mary, Contele de Monte Cristo(cu Richard Chamberlain), The Truman Show, Rambo 1,2 si 3( 4 nu-mi place), Superman, Titanic, Mihai Viteazul, Atunci i-am condamnat pe toti la moarte, An affair to remember(1957), Vagabondul(filmul indian, mai tare ca Pe Aripile Vantului de o mie de ori),Mystic River, I am Sam, Gladiatorul, The Shawsank Redemption,
Daisy(din 2006,coreean), The Piano(din 1993), Dead Poets Society, A perfect murder, The Game, Falling Down, Trenul vietii (al lui Radu Mihaileanu), Hable con Ella, Dances with Wolves, Road to Perdition, Sleepless in Seattle, Oldboy, Deuce Bigalow 1, IL Buono, il brutto, il cattivo , City Lights,
Wow cred ca stati foarte bine in fotoliu pentru ca o sa dureze ceva:
Filme impresionante:
1) The Pianist
2) Shooter
3) Man on fire
4) DejaVu
5) American Gangster
6) Righteous Kill
7) The GodFather
8) Room 1408
9) The Number 23
10) I Am Legend
11) A walk to remember
12) The Bourne Ultimatum
13) The Butterfly Effect 3
14) Next
15) Echelon Conspiracy
16) Hitman
17) 300
18) Body Of Lies
19) Thick as thieves
20) The DaVinci Code
21) Angels And Demons
22) All about benjamins
23) How High
24) The Oxford Murders
25) The Kingdom
26) Watchmen
Filme Frumoase
27) Mr.Brooks
28) The Dark Knight
29) The Bank Job
30) The Guardian
31) The Transformers
32) Wanted
33) Felon
34) Transporter (1,2,3)
35) Crank (1,2)
36) The Fast and The Furious
37) 2fast 2furious
38) Inkheart
39) RedBelt
40) Pathology
41) P2
42) One missed Call
43) Scary Movie
44) Streets of blood
45) Duplicity
46) The Illusionist
47) The Invisible
48) The Poker Club
49) 21
50) Slumdog Milionaire
51) Babylon A.D
52) Jumper
53) Hancock
54) Quantum Of Solace
55) Eagle Eye
56) The Insider
57) John Q
58) Inside Man
59) Disturbia
60) Premonition
61) Punisher: War Zone
62) Max Payne
63) Traitor
64) Death Race
65) P.S I Love You
66) B13 Ultimatum
67) Click
68) Ice Age (1,2)
69) Ratatouille
70) Juno
71) Step Up (1,2)
72) Stomp The Yard
73) You Got Served
74) UnderWorld: Rise Of The Lycans
75) 12 Rounds
76) 10 000 B.C
77) The Prestige
78) Bangkok Dangerous
79) HellBoy (1,2)
80) War
81) Oceans (11 , 12 , 13)
82) Casino Royale
Deceptii:
83) Borat
84) Firewall
85) Big Fat Lair
86) I Love You Man
87) Estern Promises
88) Next Friday
hai sa va spun cateva filme frumoase..
gen drama : good will hunting
: match point
mafie : a bronx tale
: donnie brasco
comedie: happy gilmore
: sex is zero
:the hangover
Psiho: the number 23(recomad tuturor chiar merita!!)
:game over
Horror : the shutter varianta 2004.. PS:varianta 2009 urata de tot
:Wrong turn
le recomand pe toate! sunt filme foarte bune!
Last edited by fly.high; 04-12-2009 at 11:45.
Iata cateva variante:
Descarcati varianta potrivita: