ma mir ca inca se mai lucreaza.
Printable View
ma mir ca inca se mai lucreaza.
MITLIV`ul nu vrea sa`si strice numele
totusi, e in centru orasului. ma asteptam sa profite de fiecare zi...trebuie sa scapam cat mai repede de aglomeratia asta
Chiar sper sa se termine o data si cu aglomeratia asta din oras dupa imbunatatirile astea cat de cat aduse orasului.. Sa speram ca o sa urmeze si altele gen: linii de tramvai noi (cum ne mai promisese si Solomon) + tramvaie noi, parcari, etc.
se lucreaza la pasarela de pe cuza, cred ca vor sa o faca si sa dea drumu pe sus pe la patria, ca pasajul mai dureaza cel putin 8 luni
Pai ar fi bine sa dea drumul acolo sus pe A.I. Cuza, sa se mai elibereze cat de cat traficul pe acolo
Nu vreau sa par Gica Contra, dar ... sa toarne beton pe temperaturile astea cu minus ? Din umila mea cultura in domeniul constructiilor stiam ca niciun material nu se foloseste la temperaturi sub 5 grade C, dar la sub 0 cum sunt zilele astea. Ce garantie avem ca nu crapa ce-au turnat ei ieri ?
Sunt materiale speciale din cate stiam si eu (tot ceva vag, nu sunt expert) care se pot turna si la temperaturi cu minus
cu ce se lucreaza, cu ce nu se lucreaza, important e ca nu sunt in urma cu proiectu si ca nu intrerup lucrarea cum da putina ninsoare sau frig, si am inteles ca in zilele urmatoare o sa mai creasca temperaturile asa ca spor la treaba!
Se lucra intens acum o ora la pasaj... Firma serioasa Mitliv asta..
noul sediu al FAcultati de Drept de la institut s-a turnat iarna , noaptea pe la ora 12 terminau de turnat betoane si apoi se apucau cu ventilatoare sa dea pe deasupra . era o vreme de ,,,,, si un viscol cateodata . muncitori spuneau ca au materiale speciale in fuctie de cat era temperatura.
Din ce citisem Mitliv a dorit sa dea drumul la benzile laterale de la Calea Bucuresti pana la Cuza la data de 1 decembrie , dar nu a avut rost sa grabeasca lucrarile in zona aceea pentru ca lesinatilor de la Termoficare le mai ia cateva luni sa devieze o conducta care trece prin zona . probabil conducta care se si vede la nivelul tavanului la coltul Universitatii
De la Patria pana la Teatrul National sunt 5 treceri de pietoni pe str A.I.Cuza...pe care se trece in stil rectiliniu neuniform,...cate un prost dupa altul,la o secunda departare intre ei. In Craiova pe langa pasaje, in primul rand pentru dinamizarea traficului trebuie "EDUCATIE PIETONALA" sa se stie cand si cum sa se grupeze oamenii sa treaca strada organizat ,ca un grup ,nu unul in spatele celuilalt...atunci ar castiga toata lumea timp...Cat despre pasajul sub-teran pare mai util decat cel mai suprateran (mai inutil nici nu avea cum).Ca o ultima paranteza....abia astept sa vad ce luminite si neoane o sa aiba asta...Astea fiind prioritare in constructia oricarei infrastructuri cu bani europeni LUMINOASE sa se vada la Bruxelles si cu GoogleMaps !
momentan se lucreaza mai deloc ;)
Speram ca pana la 1 ianuarie 2013 sa dea drumul la pasarela macar, sa poti trece de la patria la teatru, dar din pacate mai dureaza.
pai nici in Japonia nu exista asa ceva si de-asta am inteles ca au pus cantar la trecerile de pietoni.Cand se face tona de pieton(dau si eu cu parerea ca nu stiu exact) se face verde semaforu.Sau cu semafor ca jos la pasaj sau sus pe A.I.Cuza,cu buton,care se face din nou verde dupa o anumita perioada,nu cum ii vine oricarui pieton.