Versiune pentru imprimare
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
LOCOmotive
Am trecut si eu pe-acolo. Dupa un an de ocolit pe Brancusi/ Stefan/ Pacii /Carol e de vis sa treci in 3 minute de la Schmidt la piata.
Era cumva duminica sau noapte?
Citat:
Mesaj iniţiat de
Afternight
De ce nu punem si in America giratoare in loc de pasaje, poduri, etc. ? Ca au acelasi rol, nu ?
Deoarece:
1) Nu sufera de lipsa de spatiu, ca noi, pot sa se insire cu 10 benzi spiralate in 10 directii;
2) E mai greu sa faci giratoriu cu 10 benzi;
=> nu ii ajuta cu nimic.
Am fost azi prin mizeria aia de sens giratoriu si am stat 3 minute sa intre 10 masini care erau in fata mea.
Pana la urma jos cate benzi sunt? sigur sunt doua? pariu ca la 10 masini, 2 se zgarie in mers?
Un mic amanunt: in exteriorul sensului giratoriu sunt treceri de pietoni. Aplauze.
-
tipic romanesc, tarani in loc sa explice...daca erau 6 benzi in total pe pasaj si pe sub mai intelegeam, asa o sa se aglomereze la universitate la fel ca inainte. cel subteran trece pe sub 2 strazi (Cuza si Imp Traian) deci are un rol.
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
Afternight
Foarte frumos, ce sa zic.. Multumim de poze..
Acum e frumos, soferii ? Ca acum un an o gramada nu dadeati sperante proiectului.. Si inca nu e gata :D
ca orice proiect are intarzieri ... la fel si asta ... daca nu era campanie, erau si mai mari intarzierile. si sincer, nu prea vad utilitatea, intersectia de la universitatea nu va putea prelua traficul de pe langa si de pe pasaj atat de usor ... am experimentat asta astazi(08.06.2012) pe la ora 3:30 PM ... 6 minute de la florarie pana la universitate. dar ma rog, e doar parerea mea :)
-
@buffalo: Nu era nici noapte, nici duminica. Era marti, la ora 08. Dar am avut sansa ca si ceilalti participanti la trafic sa stie cum se circula intr-un sens giratoriu cu doua benzi astfel incat sa fie eficient. Daca s-ar pune accent pe educatia rutiera am fi muuult mai relaxati in trafic.
-
Ati trecut ieri cand era inchisa A.I. Cuza ? Era si normal sa o ia "tot orasul" pe acolo
-
nu vreau sa fiu carcotas, dar daca se punea asfalt calumea si se elimina linia de tramvai, se mai elibera traficul fara investitie de milioane de euro si atata timp centrul inchis. Cu banii aia se repara toata Calea Bucurestii de la metro pana la Isalnita !!! Intr-adevar e mai deosebit, arata bine pentru oras.. dar nu ii vad o utilitate colosala.
-
utilitatea pasajului este ca cei de la Schmidt sar un sens giratoriu catre Universitate si invers. ATAT. Eu ma asteptam sa bage tramvaiul printre piloni, deci pe sub pasaj si sus sa fie cel putin 2 benzi pe sens...dar asa cu 2 benzi sus si 2 jos o sa se faca coloana la intrare si iesire pt ca trebuie sa mergi la fel ca cel din fata ta. Iar cand se va face si parcarea la teatru, accesul se va face de pe singura banda de langa pasaj pe sensul Unirea-Universitate si in zilele aglomerate o sa fie ca la intrarea in Piata prin spate unde toti cretinii asteapta sa intre in Piata chiar daca blocheaza toata strada de la intrarea in parcare si pana in Fratii Golesti
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
alex_t
utilitatea pasajului este ca cei de la Schmidt sar un sens giratoriu catre Universitate si invers. ATAT. Eu ma asteptam sa bage tramvaiul printre piloni, deci pe sub pasaj si sus sa fie cel putin 2 benzi pe sens...dar asa cu 2 benzi sus si 2 jos o sa se faca coloana la intrare si iesire pt ca trebuie sa mergi la fel ca cel din fata ta. Iar cand se va face si parcarea la teatru, accesul se va face de pe singura banda de langa pasaj pe sensul Unirea-Universitate si in zilele aglomerate o sa fie ca la intrarea in Piata prin spate unde toti cretinii asteapta sa intre in Piata chiar daca blocheaza toata strada de la intrarea in parcare si pana in Fratii Golesti
Oau.Si daca linia de trmvai era pe sub pasaj, caile de acces pe el, levitau?
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
laur_scp
Oau.Si daca linia de trmvai era pe sub pasaj, caile de acces pe el, levitau?
Exact
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
laur_scp
Oau.Si daca linia de trmvai era pe sub pasaj, caile de acces pe el, levitau?
daca tot esti atat de.... "destept": http://www.youtube.com/watch?v=b3IAIBhbd0Y
e de ajuns sa vezi primul minut, unde are si statie, dar se vede ca nu ai iesit din Craiova, ce sa mai zic din Romania
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
alex_t
bine punctat.
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
alex_t
Nu cred ca pasajul Basarab candideaza la dimensiuni cu podisca din centru si nici intersectia in care e construit.
-
Azi, aproape toata ziua m-am uitat la cum lucreaza astia la pasaj. Pot sa spunca se lucreaza in doru' lelii (cel putin azi). Nu stiu ce se intampla, dar parca majoritatea muncitorilor erau in concediu. Nu cred ca o sa fie gata mai devreme de noiembrie.
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
Fallen_Angel
Azi, aproape toata ziua m-am uitat la cum lucreaza astia la pasaj. Pot sa spunca se lucreaza in doru' lelii (cel putin azi). Nu stiu ce se intampla, dar parca majoritatea muncitorilor erau in concediu. Nu cred ca o sa fie gata mai devreme de noiembrie.
sincer in perioada asta la cat de cald e afara nici eu intre orele 12-17 nu as face mai nimic
-
Citat:
Mesaj iniţiat de
empty
sincer in perioada asta la cat de cald e afara nici eu intre orele 12-17 nu as face mai nimic
Am stat azi la Universitate de la 8 la 17 (am avut vedere spre pasaj). De dimineata nu a fost un ritm mai alert. Situatia a fost aceeasi pe tot parcursul zilei.
-
nu stiu si nu cunosc asta, dar nu am mai vazut, cel putin pana acum, terasament de cale ferata pus pe asfalt, dar daca asa e proiectul, inseamna ca stiu ei ce fac... ca intotdeauna...
-
Totusi, daca nu este nicio parcare pe pasaj, "tovarasii" unde mai stau la panda pentru impartit amenzi de viteza? :(
-
deci, suprateranul are 2 benzi spre timisoara, 2 benzi spre bucuresti. Pe jumatate din banda 2 cum ar fi in ambele directii, va circula si tramvaiul.
-
2 motive pentru care cei care l-au proiectat sunt niste cretini cu diploma.
1) sub pasaj puteau lati ambele strazi cu macar 1m fara niciun stres, astfel se obtineau 2 benzi/sens care chiar erau de mare ajutor. Daca vor sa faca 2 benzi pe latimea aia, e clar... se va aglomera din cauza accidentelor. Soferii olteni nu sunt in stare sa-si tina o banda.
2) treceri de pietoni la mai putin de 10m de giratoriu, cu (asta e bonus cred) SEMAFOR. La inca 5m, sensu spre universitate, INCA o trecere de pietoni, asta fara... daca astfel se asteapta ei sa fluidizeze traficul, ar trebui decapitati.
Cat despre giratoriul ala, n-am vazut nimic iesit din comun, eu cel putin sunt obisnuit cu handicapatii care, desi cre'ca suntem orasul cu cele mai multe sensuri giratorii, tot nu stiu cum (sau nu sunt in stare mai degraba) se foloseste asa ceva.
-
Subscriu, mentiune, drumusoarele alea intre sensuri, de sub pasaj cum ar veni ,sunt alta batjocura, nu are loc decat o masina, arhitectii romani din *****.