1. faci prea mult tam tam pt un nr de telefon. colaboratorilor tai li se rupe ce nr de tel ai, ca doar il tin in agenda dupa ce i-ai sunat prima data, nu-l formeaza din memorie .
2. tipa trebuia sa-si recunoasca greseala si sa incerce sa o repare, dar poate ca pana cand s-a sesizat greseala, celalalt numar fusese si el preluat si nu-l mai puteai primi pe acela.
3. Inainte sa semnezi un contract, verifica mai intai corectitudinea datelor din el. Din cate stiu eu, sunt pe prima pagina. Atata timp cat te afecteaza direct, e si responsabilitatea ta sa le verifici. Daca e gresit, e vina lor, sa si-o asume si corecteze, daca e gresit si tu l-ai semnat, s-au spalat pe maini.
4. din cate stiu eu, pe AI CUza sunt 2 magazine Germanos.
5. cand vorbiti cu consultanti si cu oamenii de la relatii clienti, intotdeauna retineti numele la finalul convorbirii, pentru a putea compara spusele unuia cu spusele altuia si pentru ca persoana care a facut greseala sa poata fi trasa la raspundere.(@v1peritza)
6. daca tii atat de mult la un blestemat de nr de tel, trebuia sa ti-l portezi pe-ala de orange pe care il aveai de atatia ani si scapai...da, te costa 10 euro, dar...ma rog.
De cand s-a inventat telefonnu' mobil cu agenda in memorie, este irelevant ce nr de tel ai. Poate numai daca e pt un serviciu ceva, gen comenzi de pizza sau mai stiu eu. Dar daca e un nr al unui administrator de firma...come on, te-ai cam umflat...si nu sunt adepta lui "las-o mai ca merge-asa" dar daca facem tam tam pt lucrurile cele mai marunte, inseamna ca pentru cele cu adevarat majore ar trebui sa spanzuram oameni.