Debutul Vevo, un joint-venture între trei mari case de discuri şi YouTube, a fost umbrit zilele trecute de problemele tehnice provocate de traficul peste aşteptări.
Vevo este un tonomat online, cu titluri provenind iniţial de la Universal, Sony, EMI şi câţiva distribuitori independenţi. În viitor, 85 la sută din videoclipurile originale care sunt în prezent găzduite de YouTube vor fi mutate pe noul site multimedia.
Părerile despre noul proiect sunt împărţite. CNet.com scrie că site-ul este inutil atât timp cât utilizatorii pot în continuare să acceseze clipurile pe YouTube. De cealaltă parte, Vevo ar putea fi salvarea artiştilor şi caselor de discuri după şirul de erori din ultimul deceniu, titrează Financial Times.
În fine, cu o piaţă dominată, 95 la sută, de piraterie şi doar unul din patru mari jucători reprezentaţi direct (Universal), România mai are de aşteptat până să testeze noul serviciu disponibil momentan doar peste ocean. Nu prea mult însă, dat fiind că domeniul vevo.ro se află deja în proprietatea Vevo.