Starcraft 2 este dezvoltat de Blizzard Entertainment si reprezinta continuarea popularului StarCraft, lansat in 1998. Dezvoltarea jocului a inceput in 2003 si va fi disponibil pe Windows XP, Windows Vista si Mac OS. In octombrie 2008, Activision-Blizzard a anuntat ca Starcraft 2 va fi o trilogie, fiecare joc lansat urmand a fi orientat pe campania unei rase.
Cele trei rase din jocul original: Protosii, Terranii si Zergii vor reveni, nefiind adaugate altele noi. Stracraft 2 va fi creat punand accentul pe jocul multiplayer, fiind aduse multiple modificari platformei battle.net, pentru a selecta jucatori cu aceeasi experienta sau pentru a imbunatati modul "replay" prin care se pot inregistra si revedea jocurile. La fel ca predecesorul, vor fi folosite scene cinematice intre nivele, pentru a continua firul epic al jocului. Imbunatatiri semnificative au fost aduse atat detaliilor legate de teren, cat si detaliilor legate de unitati si structuri.
Povestea din Starcraft 2 are loc la patru ani dupa StarCraft: Brood War si aduce inapoi o serie de eroi precum Zeratul, Arcturus Mengsk, Artanis, Sarah Kerrigan sau Jim Raynor. Un editor complex pentru crearea campaniilor va fi inclus in joc, pentru a se realiza harti si moduri de joc personalizate. Unitatile care au fost scose din Starcraft I, vor putea fi introduse cu ajutorul editorului.
Blizzard a decis sa imparta fiecare campanie in trei jocuri diferite, urmand a fi lansate trei jocuri Starcraft 2, fiecare fiind orientat pe o singura rasa. Jocurile vor fi de sine statoare, doar pentru jocul multiplayer fiind nevoie de achizitionarea tuturor titlurilor pentru jucarea tuturor raselor.